T2016: Mitä KTM- ja ATM-kaverini sanoivat

Totuus2016

KTM-kaverini joka on ollut osittain esikuvana Liljalaakson Timpalle, kirjoitti Facebookiin eilen "Hintavanhko perjantai-iltapäivä". Hän on ammatiltaan insinööri, ajaa Toyota Previa tila-autolla ja pukeutuu ruudullisiin kauluspaitoihin. En tiedä mikä hänen perjantaista teki hintavan, mutta veikkaanpa että hän oli perheensä kanssa shoppailemassa paikallisessa Ikeassa.

Kysyin tänään ATM-kaveriltani, haluaako hän lapsia 10-20 sisällä. Hän vastasi ympäripyöreästi että haluaisi mahdollisesti, mutta ei se eukon hommaaminen ole niin yksinkertaista. Hän on minun ikäinen (24) eikä ole koskaan seurustellut. Itse sanoin hänelle, että minä olen VELA eli vapaaehtoisesti lapseton. Kerroin että olen kuin Nuuskamuikkunen, joka ei halua sitoutua mihinkään ja että haluan elämältäni muutakin kuin ylipainoisen vaimon, 2,4 lasta ja farmari-Octavian. Toivottavasti tämä pisti hänet miettimään omaa elämäänsä ja tavoitteitaan. Kyseinen mies on juuri sellainen, jonka joku yh voisi ottaa perheen isähahmoksi kolmikymppisenä. Siinä missä itse vedän kaiken 120% yrityksellä ja all in, ja kykenen siirtämään tunteet syrjään, kaverini on selvästi pehmompi. Toivon syvästi että hän ei joudu koskaan kokemaan palstan Timpan kohtaloa.

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääministeri

Valitettavasti nykypäivän tilanne on että siiderivalaaseen on tyytyminen jos on keskivertomies. Vaikka olisi hiukna parempikin, tomitusjohtajaluokkaa, niin vaimon porsiessa se läski vaan imee kiinni ja mursuratsastusta se on sitten sen jälkeen.

Jos vaimolta enää edes heruu.

• ehkäpä.miettii

Ehkä hän rupesikin miettimään: ovatko kaikki nuuskamuikkusmaiset VELA-miehet mielenterveysongelmaisia.

• NuuskaFear

Epäilen että Nuuskamuikkunen on homo ja sillä on Spede-tukka sen hattunsa alla.

• =DDD...tuttu "HomotteluHäpäisyKortti" ketjussa jo pariin kertaan... ;P

Kyl se o notta nii, et akat ja niire hännystelijät ova alottanee taas näämä ruottuu takaasi kutsu..... ;D

Voi PinMpero senttääs ku niit pelottaa, ku PinMpero valta o uhattuna.... =D

• mies__86

Yleensähän sitä sanotaan että ensimmäinen askel on ongelman myöntäminen, tässä tapauksessa kuitenkin ensimmäinen askel on tiedostaa ettei halua Timpan kaltaiseksi pelleksi. Luulisi että sillä vakaumuksella pääsisi jo pitkälle... itse en onnekseni ole moneen vuoteen tuntenut tarvetta sitoutumiseen kenenkään naisen kanssa enkä ole muistaakseni koskaan hakenut ns. aktiivisesti seuraa mistään foorumeilta tai oikein mistään muualtakaan. Itselläkin on teini-iästä asti ollut sellainen skenaario päässä ettei hyvätuloisen perheenelättäjän arki pahemmin kiinnosta... ja ettei suomalaisen aisurismiehen arjessa ole mitään samanlaista romantiikkaa kuin esimerkiksi elokuvissa tai videopeleissä. Tai saattaa ehkä toisinaan ollakin jos olet itse YTM.

Kuitenkin tuossa eilen illalla mieltäni lämmitti kun sain tietää että eräs KTN-kaverini (en tiedä miten hänen tasonsa määrittelisi) oli saanut omasta gradustaan Eximian (siis saman arvosanan kuin minä itse pari vuotra aikaisemmin) ja hän kiitti minua vielä kertaalleen kun olin auttanut häntä kielenhuollossa lukemalla koko paketin arviolta kolme kertaa läpi (ihan ilmaiseksi en hommaa tietenkään tehnyt). Kyseessä on kiltti ja kunnollinen humanistityttö ja minä taas tuollaisen naisen ominaisuuksien miespuolinen vastine. Toisinaan ajattelen että me varmasti sopisimme hyvin toisillemme - ei hän mikään missi ole mutta ihmisenä todella mukava ja sympaattinen. Ylipäätään uskon että jos ihmiset hakisivat enemmän sitä ns. omantasoistaan seuraa niin paljon useammat voisivat myös löytää sen oikean.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe