Pienimunaisuus periytyy

PienimunainenATM

Olen pienimunainen ja olen saunassa pannut merkille, että isäni ja veljenikin ovat pienimunaisia. Veljälläni tosin on tyttöystävä, itse olen ATM

32

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveFear

Oletko sinä se kuuluisa DarkFear?

• monennessapolvessa

Mutta ei se periydy kuin tiettyyn rajaan saakka, nimittäin liian pienellä ei pysty enää siittämään.

• vivahde-ero

Korjataan sen verran että kyllä pystyisi, ei vaan pääse.

• Urologi

Näin on. Siitä syystä naiset eivät yleensä suosikaan pienimunaisia miehiä. Äitisi on tehnyt sinulle ja veljellesi karhunpalveluksen menemällä lisääntymään pienimunaisen miehen kanssa.

• Rakastanut_

Ihan höpö juttua taas. Kun nainen rakastuu mieheen, ei miehen elimen koolla ole mitään merkitystä

• uskokaajo
        Rakastanut_ kirjoitti:

Ihan höpö juttua taas. Kun nainen rakastuu mieheen, ei miehen elimen koolla ole mitään merkitystä

Täyttä soopaa. En voi sanoa ,että minulla olisi hyvin iso sukupuolielin ,mutta on se riittänyt naisille ,eivät ole karkuun lähteneet. Se on sitkeä valhe ,että iso pitää olla ,monet ovat sanoneet että se tekee kipeää ,ottaa sisäänsä ---hevoset on erikseen ,mutta niillä on isompi pääkin.

• Urologi
        Rakastanut_ kirjoitti:

No eihän sillä varmaan sille väärin ohjelmoidulle (= kykenee rakastumaan pienimunaiseen mieheen) naiselle ole mitään merkitystä, mutta kyllä sillä naisen valinnalla on merkitystä tuleville lapsille ja lapsenlapsille, jos ovat poikia. Pienimunaisuus -geenin takia heidän elämänsä on paljon hankalampaa kuin normaalilla pelillä varustetulla miehellä. Ei saa olla niin itsekeskeinen että vain omien halujensa ja himojensa takia rakastuu ja lisääntyy ties minkä heikon aineksen kanssa, eikä ollenkaan mieti niiden tulevien lasten kohtaloa, jotka tuota huonoa geeniperimää joutuvat kantamaan. Jos nyt on aivan pakko rakastua tappi -kikkeliin ja jakaa elämänsä sellaisen kanssa, niin jättää sitten edes lisääntymästä.

• Urologi
        uskokaajo kirjoitti:

Täyttä soopaa. En voi sanoa ,että minulla olisi hyvin iso sukupuolielin ,mutta on se riittänyt naisille ,eivät ole karkuun lähteneet. Se on sitkeä valhe ,että iso pitää olla ,monet ovat sanoneet että se tekee kipeää ,ottaa sisäänsä ---hevoset on erikseen ,mutta niillä on isompi pääkin.

Kyllä sen pitää olla vähintään keskiverto, mielellään iso. Naiset on hyviä valehtelemaan, ettei miehelle tule paha mieli. Naisen elin on hyvin venyvää sorttia, mieti nyt sitäkin kuinka ison lihamötikän sieltä pystyy puskemaan ulos, että kyllä sinne se suurinkin siitin mennä sujahtaa.

• esittelykierros

Tärkeää!:
      Muista aina näyttää se varustuksesi naiselle ENNEN kuin kaadat sen. Se on reilua. Saa nainen sitten valita ihan ite avaako vaiko eikö avaa sulle. Muutenhan se ostaa sian säkissä ja siitä saattaa syntyä todella ikävä tilanne.

• valahtikonainen

Tärkeää!:

Muista aina näyttää se kokonaisuutesi ilman muokkaavia vaatteita miehelle ENNEN kuin kaadat sen . Se on reilua. Saa mies sitten valita ihan ite antaako vaiko eikö anna sulle. Muutenhan se ostaa sian säkissä ja siitä saattaa syntyä todella ikävä tilanne.

• pehmeäjalyhyt

MInulla myös on lyhyt MUNA

• Sitten täytyy toivoa, että saa vain tyttäriä. ;)

Pienirintaisuus kun ei ole niin suuri synti. ;)

• "Pienirintaisuus kun ei ole niin suuri synti. ;)"

Sinähän sen naisena tietysti päätät että naisen täytyy kelvata oli minkälainen tahansa.

• super-atm kirjoitti:

"Pienirintaisuus kun ei ole niin suuri synti. ;)"

Sinähän sen naisena tietysti päätät että naisen täytyy kelvata oli minkälainen tahansa.

Ei vaan miehet ovat asiaa monesti toitottaneet. :)

Vittu kun pienet munat...yhyy jne. naisella pinet rinnat on söötit jne. :)

Älä heivaa tätäkin mun syykseni.

• sönkkö kirjoitti:

Tottakai miehet kehuu naisia kaikilla mahdollisilla tavoilla jos ovat pillua saamassa.

• super-atm kirjoitti:

Tottakai miehet kehuu naisia kaikilla mahdollisilla tavoilla jos ovat pillua saamassa.

Siis ei pidä kehua, jos ei tarkoita sitä mitä sanooa. :)

Se on oma vika, jos johtaa naisia harhaan ja sitten saa ne prostetoimaan, kun jää valheista kiinni.

• sönkkö kirjoitti:

Siis ei pidä kehua, jos ei tarkoita sitä mitä sanooa. :)

Se on oma vika, jos johtaa naisia harhaan ja sitten saa ne prostetoimaan, kun jää valheista kiinni.

Miten niin ei pidä kehua? Jos rumaa, läskiä ja pienirintaista naista kehuu ja saa sen vuoksi pillua, niin kyllähän valehtelu silloin kannattaa. Jotkut hullut nimittäin tahtovat pillua aivan saatanan kuvottaviltakin naisilta.

• super-atm kirjoitti:

Miten niin ei pidä kehua? Jos rumaa, läskiä ja pienirintaista naista kehuu ja saa sen vuoksi pillua, niin kyllähän valehtelu silloin kannattaa. Jotkut hullut nimittäin tahtovat pillua aivan saatanan kuvottaviltakin naisilta.

No eikö se ole niiden hullujen ongelma sitten, mitä seuraa valehtelusta? :)

Mun mielestä turhaa kehumista harrastavat on ongelmahakuisia. :D

• sönkkö kirjoitti:

No eikö se ole niiden hullujen ongelma sitten, mitä seuraa valehtelusta? :)

Mun mielestä turhaa kehumista harrastavat on ongelmahakuisia. :D

Ei siitä seuraa yhtään mitään ongelmia kun kehuu naisen ulkonäköä, panee, lähtee kotiin, eikä pidä naiseen sen jälkeen mitään yhteyttä.

• super-atm kirjoitti:

Ei siitä seuraa yhtään mitään ongelmia kun kehuu naisen ulkonäköä, panee, lähtee kotiin, eikä pidä naiseen sen jälkeen mitään yhteyttä.

Ei, jos nainen on ihan narussa vedettävä ja imarteluilla elävä. :)

Toista se on, kun älyää vähän muutakin kun kehuja ja varsinkin kun älyää miksi miehet kehuu, kun ne heti kättelyssä kehuu. ;)

Ei ole synti olla helppo, mutta on syntiä olla tyhmä ja helppo.

• sönkkö kirjoitti:

Ei, jos nainen on ihan narussa vedettävä ja imarteluilla elävä. :)

Toista se on, kun älyää vähän muutakin kun kehuja ja varsinkin kun älyää miksi miehet kehuu, kun ne heti kättelyssä kehuu. ;)

Ei ole synti olla helppo, mutta on syntiä olla tyhmä ja helppo.

Joku ymmärtää ja joku ei. Kyllä suurin osa naisista on haarat levällään ja pillut märkinä kun joku ytm tai jännämies vähän kehuu. Sitten ihmetellään kun ei kelvata kuin seksiin ja kaikki miehet julitetaan pelkkää seksiä haluaviksi sioiksi.

• sönkkö kirjoitti:

Mikäs pienissä ja söpöissä tisuissa on vikana.....;P

Tarirat olla Vuan Kateellinen... ;D

• MGTOW kirjoitti:

Mikäs pienissä ja söpöissä tisuissa on vikana.....;P

Tarirat olla Vuan Kateellinen... ;D

Ei mikään, siinähän se koko asian pointti onkin. :D

En ole kade, kun en elä rintojeni kautta. Koskaan elänyt, mutta totuuden nimissä en ymmärrä miksi pienirintaiset naiset haluaa isot rinnat. Ei ne mitään elämää paremmaksi tee. :) Luuloja vaan, että tissit jotain korjaa tai parantaa.

• sönkkö kirjoitti:

En ole kade, kun en elä rintojeni kautta. Koskaan elänyt, mutta totuuden nimissä en ymmärrä miksi pienirintaiset naiset haluaa isot rinnat. Ei ne mitään elämää paremmaksi tee. :) Luuloja vaan, että tissit jotain korjaa tai parantaa.

Ne on kattonu liikaa RoskaOhjelmia ja Someilleet varmaan tjms......ja sitten parveilleet TissiMiähien ympärillä... ;P

• 9plus12
        sönkkö kirjoitti:

Samaa mieltä. Olen seurustellut naisten kanssa joilla on D-kuppia isommat ja myös naisten kanssa joilla on paljon pienemmät. Isoihin rintoihin kiinnittää huomiota ensitapaamisella enemmän, mutta ilman paitaa pienemmät rinnat näyttävät omaan makuuni paremmilta. Eivät roiku niin pahasti.

• eimeetasan

Kaikilla ei koko periydy. Valitettavasti.
      Faijan vehkeet oli aivan eritasoa kuin mun ja kahden veljeni. Ihmekös faija sai (tosin täysin turhaan) jopa jälkeläisiäkin, mut me ollaan yhä naimattomia sinkkuja kaikki 3.

• faijat_viivalle

Meidän faijalla on isompi kuin teidän faijalla.

• mutsit_viivalle
        faijat_viivalle kirjoitti:

Meidän faijalla on isompi kuin teidän faijalla.

Meidän mutsilla on isompi kuin teidän mutsilla.

• ehkäkelpaansitten

Sain itsevarmuutta kun laitoin kalunkuvani alastonsuomeen ja sitten muutamakin mies kommentois sitä, että saiskos tuota imee tai jtn. Ja että ompa upea ja ihana mansikka ym. Harmi kun naiset ei kommentoineet:D

• Pitää varmasti paikkaansa. Vai mitä, pienimunaiset ätmit ;-)

• Poikainsaunassa

Ei sen kokoa arvioida lepotilassa...

• alAhovi

Niin on mullakin vale 16/4cm......mut Perse Kympin arvosanan pitäisi tulla tänään meille leikkimään mun kustannuksella antaa isoa kyrpää...mä olen tyttöjen asuissa ja tykkään ISOA kyrpää sattuu kun tiukkaan reikään ja samalla suuhun jos on hyvä aika runkkaa kaksi kyrpää siinä saamaan mustaa miestä niin paljon että tuntuu pahalta näyttää hyvältä kuulostaa hyvältä suunnitelmalta ja videon mis oon pantu olisi kiva nähdä pitkästä ilosta..kommentit Kotkassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe