Jos olette joskus tutustunut sellaiseen ihmiseen jonka kanssa kaikki on kevyttä ja helppoa, kaikki tuntuu tapahtuvan itsestään omalla painolla, lähes kaikissa asioissa tuntuu olevan yhteinen ymmärrys... Niin sen jälkeen tiedätte minkälainen on nainen joka kertakaikkiaan vaan on se mitä on etsinyt. Voi sitä onnen määrää... Ja sen vuoksi on valmis tekemään etsintä työtä.
Ongelma onkin se miten löytää ja seuloa ihmisistä ne sielun kumppanit. Heitä ei ole montaa, mutta varmaa on että heitä kumminkin on. On turhauttavaa kun sielun kumppani saattaa asua samassa kaupungissa, mutta sitten se onkin kohtalon kädessä milloin kohtaat hänet. Se lähes täydellinen kumppani saattaa kävellä selkäsi takaa kaupungilla, mutta et osaa aavistaa sitä. Toisen kerran saatat kävellä hänen läheltä kahden vuoden päästä, mutta kumpikaan ei tälläkään kertaa sano toisilleen mitään. Ja tilanne on taas ohi. Toinen saattaa asua toisella puolella kaupunkia ja häneen törmää kerran kahdessa vuodessa tai harvemmin.
Löytääkseen sielun kumppanin täytyisi tutustua viikossa 20 uuteen naiseen eli keskustella heidän kanssa, jos haluaa ennen eläke ikää löytää sen etsimänsä. Harvalta tämä onnistuu. On päivittäinen työ hoidettavana samassa työpisteessä jossa käy enempi tai vähempi samat ihmiset. Työpäivän jälkeen ollaan kotona. Joku on työtön eikä tiedä missä ylipäätänsäkkään tutustua ihmisiin. Joku ei viihdy yhtään baareissa, eikä voi kuvitella sieltä etsivänsä kännissä sekoilevaa sielun kumppania jos ei itsekkään nauti ryyppäämisestä. Moni taitaa myös baareissa tyytyä juttelemaan omien kavereiden kanssa ja uusiin ihmisiin tutustuminen voi jäädä toteuttamatta.
Netti mahdollistaa periaatteessa nopeasti seulomaan ihmisiä, mutta vain muutama kymmenen ihmistä on netin treffi palstoilla. Ongelma on myös se ettei ihmiset tiedä itsekkään mitä etsivät. Vasta epäonnistuneiden kokemusten kautta ymmärtävät paremmin mitä etsivät. Voi olla Tinder sovellus puhelimessa, mutta ihmisen luonteeseen ei pääse kurkistamaan laisinkaan. Joillakin saattaa myös netissä nousta pissi päähän ison lihatiski tarjonnan vuoksi.
Onko tähän muuta ratkaisua kuin pitää jatkuvasti silmät auki ja yrittää kadullakin vaan "haistella" ihmisiä ja välillä typerilläkin kommenteilla yrittää saada pieni keskustelu aikaiseksi että voi nähdä pienen vilauksen toisen ihmisen olemuksesta ja luonteesta...?
Tämmöinen turhautuminen...
Keinoja löytää juuri oikeita ihmisiä?
8
126
Vastaukset
Minusta ihmiset ovat parinvalinnassaankin erilaisia. Toisilla on todella tiukat kriteerit kumppanilleen. Minä olen vissiin onnekas, kun olen ollut onnellinen aika erilaisten naisten kanssa.
- atännä
"Minä olen vissiin onnekas, kun olen ollut onnellinen aika erilaisten naisten kanssa."
Minä myös, naisen tilalle vain mies. :)
Riippuu ihan luonteesta/persoonasta miten nämä asiat menee.....joillekin ei se sielunkumppanuus ole edes "SE JUTTU" ja joillekin se on "KAIKKI".....ja kaikkea tältä väliltä.... ;P
Harvemmin esim. "huonot persoonat" etsivät tai haluavat kumppanikseen toisen kaltaisensa jne......PÄINVASTOIN.... ;DSilmät ja korvat auki, vaatii myös hyvää tuuria ja onnea, että osuu kohdalla ja vieläpä tunnistaa sen ihmisen "omakseen". :)
Siksi kaiketi on reilua sanoa, että kaikki ei ole aina itsestä kiinni, vaan hyvästä onnesta/tuurista ja onnekkuudesta. Näin ainakin itse koen mm. omalla kohdallani.Ja taas kerran mainitsen, että netissäkin voi löytää sen oikean ihmisen vaikka keskustelupalstalta. Ei tarvitse olla mikään seuranhakupalvelu. :)
Juttelemalla juttelemalla ja juttelemalla, saattaa osua se oikeinkin kiva ja ihana tyyppi kohdalle. Joka ei vieläpä feikkaa, eikä muutenkaan peeloile vaan on aito ihminen, rehellisellä asialla. :)Jep. Itse näen tuon "oikean" tai parisuhde kumppanin löytymisen olevan enemmänkin arpapeliä, jossa ei koskaan tiedä mikä arpa voittaa. Oikea paikka, aika, elämäntilanne molemmilla pitää kohdata, toiveet ja haaveet ja muut pitää kohdata. Eli lyhyesti sanottuna se on kosmista lottoa.
- pro-face-to-face
Livenä ne todelliset löytymiset tapahtuu, netti on täyttä fuulaa ja vaan masentaa, koska ihmiset käyttäytyy niin vastuuntunnottomasti netissä. Naamatusten on paljon vaikeempaa vedättää ketään, senhän näkee jo ilmeistä ja eleistä onko toinen ensinkään tosissaan vai paistatteleeko se vaan huomiossa.
Ihmisten ilmoilla kandee siis pysyä, jotta niitä kohtaamisia ylipäätään voi syntyä.- eiläheltäkuitenkaan
Näin se on. Kesäaikaan liikkua ja käydä kahviloissa. Itse ajattelin alkaa juttelemaan ihmisille viikonloppuisin ja kesälomalla. Mutta minulla ei ole mitään pakkoa saada ketään eli jos ei natsaa tosi hyvin kenenkään kanssa niin olen mieluummin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832