Täällä palstalla taitaa käydä ainakin yksi jolle tuosta videosta voisi olla hyötyä:
http://www.iltalehti.fi/meikki/201604220162829_mn.shtml
Ovelaa, tissimeikki
19
228
Vastaukset
- nätti.mallitar
malli oli tumma kaunis nainen ennen ja jälkeen meikkauksen tatuoinnit kädessä ei sopinut mutta muuten kaunis nainen kelpais
Miestenkin pitäisi meikata lompakko ja housujen etumus pullottamaan.
Vaikka naiset yleensä kevyellä ehostuksella saadaankin paremman näköisiksi, minusta meikin vaikutusta ylikorostetaan. Aivan kuin muotoilevien vaatteidenkin.
Kyllähän niillä meikeillä ihmeitä tehdään varsinkin osaavissa käsissä......ja nuo vaatteetkin ovat kyllä sellaiset, että kyllä se ennen ja jälkeen voi olla ihan muuta kuin voisi joku olettaa.... ;P
Nainen joka ei ole meikannut ja hänellä vaatetus housuja myöden sellaiset, ettei tarkoitus ole pakata ja muokata kehoa voi olla monta kertaa kauniimpi ja kiinteämpi, kuin se joka on toiminut päinvastoin ja aluksi voisi olettaa jotain ihan muuta......;P- Ikis__M
Minusta on ihan ok meikata jos siitä saa paremman mielen. Tuolla sinun logiikallahan kaikki miehetkin voisi antaa parran ja tukan kasvaa miten sattuu ja unohtaa kaiken hygienian.
Ikis__M kirjoitti:
Minusta on ihan ok meikata jos siitä saa paremman mielen. Tuolla sinun logiikallahan kaikki miehetkin voisi antaa parran ja tukan kasvaa miten sattuu ja unohtaa kaiken hygienian.
Niinkö minä kirjoitin?
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Niinkö minä kirjoitin?
Jotenkin tuo että ylikorostettaisiin viittasi vähän sinne suuntaan että ajattelisit naisen olevan kauneimmillaan "luonnonkauniina".
Ikis__M kirjoitti:
Jotenkin tuo että ylikorostettaisiin viittasi vähän sinne suuntaan että ajattelisit naisen olevan kauneimmillaan "luonnonkauniina".
No kyllähän nainen on kauneimmillaan luonnonkauniina....mutta ei sillä nyt tarkoiteta, että perushygiasta luovuttaisiin.....toki vain minun mielipide... ;P
Ikis__M kirjoitti:
Ei kun minun silmääni miellyttää, kun naiset meikkaavat hillitysti.
Tarkoitin sanoa, että välillä saa lukea tai kuulla juttuja niin miesten kuin naistenkin suusta, miten vaatteilla tai meikillä tehdään ihmeitä. Että push-upeilla ja jollain pakaranmuotoiluhousuilla voisi niin paljon huijata, että alaston kroppa olisikin pettymys. Minä en sellaisiin ihmeisiin omalla kohdallani usko.- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei kun minun silmääni miellyttää, kun naiset meikkaavat hillitysti.
Tarkoitin sanoa, että välillä saa lukea tai kuulla juttuja niin miesten kuin naistenkin suusta, miten vaatteilla tai meikillä tehdään ihmeitä. Että push-upeilla ja jollain pakaranmuotoiluhousuilla voisi niin paljon huijata, että alaston kroppa olisikin pettymys. Minä en sellaisiin ihmeisiin omalla kohdallani usko.Niin enpä tiedä tuosta, sinun pitää ehkä vain harjoitella taitavammaksi noiden käytössä niin ehkäpä niitä ihmeitä sitten tapahtuu.
Ikis__M kirjoitti:
Niin enpä tiedä tuosta, sinun pitää ehkä vain harjoitella taitavammaksi noiden käytössä niin ehkäpä niitä ihmeitä sitten tapahtuu.
=DD....eikä Ratikan kunnollisena aviomiehenä tälläisiä kuuluisi edes pohtia... ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
=DD....eikä Ratikan kunnollisena aviomiehenä tälläisiä kuuluisi edes pohtia... ;P
Sinkut ne aina tietävät, mitä ukkomiesten on soveliasta tehdä tai peräti ajatella. :-)
- Ikis__M
Paitsi tietysti jo rouva ratikka on niin pinnallinen että sille on kovinkin tärkeä asia miehen piukea peppu, kyllä se sitten on varmaan viisainta muotoilla ettei vain tule "meidän pitäis vähän jutella"-vaihetta suhteeseen :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinkut ne aina tietävät, mitä ukkomiesten on soveliasta tehdä tai peräti ajatella. :-)
Ihan sun parasta tässä pohditaan ettei vain iske mikään VilliTys.... ;P
Ikis__M kirjoitti:
Paitsi tietysti jo rouva ratikka on niin pinnallinen että sille on kovinkin tärkeä asia miehen piukea peppu, kyllä se sitten on varmaan viisainta muotoilla ettei vain tule "meidän pitäis vähän jutella"-vaihetta suhteeseen :D
Joo...huomasin tuon Ratikan pikku freudilaisen...ja sinun hyvän heiton siihen.....päätin kuitenkin jättää sen huomioimatta ja keskityin antamaan HerraRatikalle parisuhde neuvoja... ;P
Joo...huomasin tuon Ratikan pikku freudilaisen...ja sinun hyvän heiton siihen.....päätin kuitenkin jättää sen huomioimatta ja keskityin antamaan HerraRatikalle parisuhde neuvoja... ;P
Kuten jo ikikselle sen huolissaan olevaan aloitukseen taannoin vastasin: Kun ikisinkku jakaa ukkkomiehelle parisuhdevinkkejä, on se vähän sama kuin teinipoika poikuus tallella opettaisi isäänsä nussimaan. :-)
Mutta jatkakaa vaan samaan malliin...- Ikis__M
Ehkäpä muuten pariskunta ratikan pitkän liiton salaisuus onkin siinä kun herra ratikka saa täältä sinkut-palstalta niin hyviä vinkkejä naisensa tyytyväisenä pitämiseen? Hyvä me sinkut :)
Ratikkakuski kirjoitti:
Kuten jo ikikselle sen huolissaan olevaan aloitukseen taannoin vastasin: Kun ikisinkku jakaa ukkkomiehelle parisuhdevinkkejä, on se vähän sama kuin teinipoika poikuus tallella opettaisi isäänsä nussimaan. :-)
Mutta jatkakaa vaan samaan malliin...Mites ikisinkkuus MrRatikan kirjoissa määritetään?... ;P.....se että nyt on SinkkuKinkku, niin on IkiSinkku aikaisemmasta historiasta välittämättäkö?... ;D
Ja onhan noita kaikenlaisia suhteita tullut sen lisäksi seurattua läheltä ja etäämpääkin.....niin miesten, kuin naisten toilailuja ja VilliTyksiä.... ;PIkis__M kirjoitti:
Ehkäpä muuten pariskunta ratikan pitkän liiton salaisuus onkin siinä kun herra ratikka saa täältä sinkut-palstalta niin hyviä vinkkejä naisensa tyytyväisenä pitämiseen? Hyvä me sinkut :)
Voi tuossa olla jotain perääkin....ainakin jotain... ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353