Olen miettinyt viimeaikoina erityisen paljon sitä, että miksi ihmisille opetetaan parisuhteen olevan elämän tärkein prioriteetti? Ihmiset kasvatetaan ajattelemaan ettei voi olla onnellinen jos ei ole parisuhdetta. Tämä saa ihmiset etsimällä etsimään parisuhdetta ajatellen, että parisuhde saa heidän elämänsä kukoistamaan ja elämään vihdoin onnellista elämää. On totta, että on onnellisia pariskuntia... Mutta sanoisin ettei heidän onnellisuus johdu nyt siitä, että elävät parisuhteessa vaan siksi koska he ovat löytäneet sellaisen ihmisen jonka kanssa heillä on hyvä olla.
Se kuitenkin, että on olemassa onnellisia pariskuntia ei tarkoita etteikö olisi onnellisia sinkkujakin. Ihmiset voisi pysähtyä miettimään asioita mitkä tekee heistä onnellisia sen siaan, että miettisi mitä heiltä puuttuu.
Olen ollut pitkän aikaa ihastunut erääseen naiseen, mutta meidän välille on kehittynyt seinämä ja joskus aijemmin olisin halunnut jopa suhteeseen tämän ihmisen kanssa ja itseasiassa jopa mielihaluja oli paljon enempäänkin minulla hänen kohdallaan, sellaisia mielihaluja joita en ollut kokenut muiden kanssa. Olen kuitenkin tuhlannut liiankin paljon elämästäni ryntäämällä suinpäin parisuhteisiin ajatuksella, että tämä on se ihminen jonka kanssa tahdon suhteen. Nyt olen tullut päätökseen etten rupea mihinkään vakavampaan parisuhteeseen ainakaan hätiköidysti. Jos eteen tulee ihminen joka kiinostaa ja jota itse kiinnostan niin tutustun kuitenkin rauhassa ja tehdään mitä tehdään molempien suostumuksella ilman kiirehtimättä ja katsomalla rauhassa tilanteen luonnollista etenemistä/kehitystä.
Mielestäni pohjimmiltaan meidän pitäisi jokaisen löytää se onni pohjimmiltaan itsestämme koska kuitenkin jokainen ihminen elää lopulta itseäänvarten elämäänsä eikä muita.
Elämän tarkoituksena parisuhde?
32
443
Vastaukset
- AnotherBrickInTheWall11
Happoradion biisissäkin on hienosti että "satumaahan kaukaiseen opetettiin kaipaamaan" mistähän lie biisin kirjoittaja oivaltanut noin mahtavasti - No tuo lause voi tarkoittaa useitakin asioita, mutta parisuhde on yksi tällaisista asioista. Kyllä tämä monogamisen parisuhteen opettaminen on jostain syvältä. Mutta se sopii niin loistavasti tähän nykyiseen kulttuuriin, että juuri kukaan ei halua eikä osaa horjuttaa sitä!! Loistavasti kirjoitettu muuten!! ***seisovat aploodit***
- 1511
Ai että "monogamisen parisuhteen opettaminen sopii niin loistavasti tähän nykyiseen kulttuuriin, että juuri kukaan ei halua eikä osaa horjuttaa sitä!". Voiko enää tuon absurdimpaa ajatusta esittää, tänä ympäriinsä paneskelun- ja sarjapariutumisen aikana?
Nykyisessä kulttuurissa ei minkäänsorttiset paneskeluympyrät herätä edes kummastusta. Siitä vaan lähdet toteuttamaan itseäsi ihan siltä pohjalta kuin sattuu itseäs miellyttämään, kunhan et lapsiin sekaannu.
- atännä
"Ihmiset kasvatetaan ajattelemaan ettei voi olla onnellinen jos ei ole parisuhdetta."
Ei minua ainakaan ole kasvatettu noin, vaan tuohon malliin:
"Mielestäni pohjimmiltaan meidän pitäisi jokaisen löytää se onni pohjimmiltaan itsestämme..."
Eihän parisuhde ketään tee onnelliseksi, jollei osaa olla itsekseenkin onnellinen. Tai ehkä joksikin aikaa, mutta sen jälkeen alkaa parisuhdepainajainen... ; /- oliuyhfghjklölkjhg
" Ei minua ainakaan kasvatettu noin" Kasvatus ei välttämättä tarkoita kasvatus kasvatusta kotona ja koulussa, vaan pidempikestoista, laajempaa ympäristöstä tulevaa mielikuvamallennusta, mikä on oikea, tavoiteltava tapa elää. Tämä luo monille, ei kaikille, tunteen, jos tuosta poikkeaa, ei voi olla onnellinen. Sinäkin olet joutunut tietämättäsi tämän uhriksi. Muuten ole samaa mieltä kanssasi.
- PalstanRuminMies
Mä en ikinä ymmärrä tätä sanontaa ellei "opi olemaan itsekseen onnellinen" Mitä toi oikeastaan pitää sisällään muuta kuin hypergamisen lauseen naisilta? Esim minä olen joutunut oppimaan olemaan "itsekseni onnellinen" jo 35 vuotta. Ei mua kukaan ole auttanut eikä mua myöskään olla passattu. Nyt jos mulle joku nainen sanoisi että "opi ensin olemaan itseksesi onnellinen ennenkuin löydät parisuhteen" olisin valmis vääntämään tältä vaikka niskat nurin. Mä olen oppinut tuohon itsekseni olemiseen todellakin sen 35 vuotta jo ja haluaisin oppia olemaan parisuhteessa onnellinen mut eihän sitä lasketa kun ei ruma mies pääse suhteeseen.
- atännä
oliuyhfghjklölkjhg kirjoitti:
" Ei minua ainakaan kasvatettu noin" Kasvatus ei välttämättä tarkoita kasvatus kasvatusta kotona ja koulussa, vaan pidempikestoista, laajempaa ympäristöstä tulevaa mielikuvamallennusta, mikä on oikea, tavoiteltava tapa elää. Tämä luo monille, ei kaikille, tunteen, jos tuosta poikkeaa, ei voi olla onnellinen. Sinäkin olet joutunut tietämättäsi tämän uhriksi. Muuten ole samaa mieltä kanssasi.
Ymmärsin kyllä aloituksesta, että tarkoitettiin myös ympäristöä ja kulttuuria, mutta en ole kokenut niin. Josta lämmin kiitos kuulunee kotiväelle; on pitänyt opetella ajattelemaan ihan itse ja näkemään ne elämän oikeasti onnea tuovat asiat. Meillä on eletty hyvin vaatimattomasti ja kyseenalaistaen.
Aika moni vertaa itseään muihin ja näkee onnellisuutensa sitä kautta. Se on huono homma. - atännä
PalstanRuminMies kirjoitti:
Mä en ikinä ymmärrä tätä sanontaa ellei "opi olemaan itsekseen onnellinen" Mitä toi oikeastaan pitää sisällään muuta kuin hypergamisen lauseen naisilta? Esim minä olen joutunut oppimaan olemaan "itsekseni onnellinen" jo 35 vuotta. Ei mua kukaan ole auttanut eikä mua myöskään olla passattu. Nyt jos mulle joku nainen sanoisi että "opi ensin olemaan itseksesi onnellinen ennenkuin löydät parisuhteen" olisin valmis vääntämään tältä vaikka niskat nurin. Mä olen oppinut tuohon itsekseni olemiseen todellakin sen 35 vuotta jo ja haluaisin oppia olemaan parisuhteessa onnellinen mut eihän sitä lasketa kun ei ruma mies pääse suhteeseen.
"Mä olen oppinut tuohon itsekseni olemiseen todellakin sen 35 vuotta jo ja haluaisin oppia olemaan parisuhteessa onnellinen mut eihän sitä lasketa kun ei ruma mies pääse suhteeseen."
No ei kai, jos uhkaat vääntää toisilta niskat nurin.
Voin yrittää sulle selittää, mitä se voisi tarkoittaa, se onnellisuus, joka lähtee itsestä. Luultavasti menee ihan hukkaan, mutta menköön ;)
Minä olen onnellinen, kun minulla on kaapissa maitoa. Voin kaataa sitä kahvin sekaan tai puurolle. Voisi olla, ettei kaapissa olisikaan maitopurkkia, enkä voisi juoda kahvia ilman. Mutta minullapa on varaa ostaa maitoa, minäpä olen muistanut ostaa maitoa ja minäpä olen niin hyvässä kunnossa että saan kannettua ostokseni itse kotiin! No jospa olisikin käynyt niin, ettei kaapissa olisikaan maitoa... Minulla on teetä, en käytä siihen maitoa. Olipas hyvä, ettei ollut maitoa, tämä teehän on oikein hyvää niin kuin muistinkin... Ja tuota rataa.
Jos taas alkaa perkeleet lentelemään ja masennuslääkepurkki ropisemaan, kun maito uupuu, voi olla että kumppaniakin alkaisi sellainen negailu ahdistaa jossain vaiheessa kun ensihuuma on mennyt ohi.
Tuo oli siis vain yhden sektorin esimerkki onnellisuuden löytämisestä arjessa. - PalstanRuminMies
atännä kirjoitti:
Ymmärsin kyllä aloituksesta, että tarkoitettiin myös ympäristöä ja kulttuuria, mutta en ole kokenut niin. Josta lämmin kiitos kuulunee kotiväelle; on pitänyt opetella ajattelemaan ihan itse ja näkemään ne elämän oikeasti onnea tuovat asiat. Meillä on eletty hyvin vaatimattomasti ja kyseenalaistaen.
Aika moni vertaa itseään muihin ja näkee onnellisuutensa sitä kautta. Se on huono homma.On mullakin lämmin suhde iäkkäisiin vanhempiini. Ovat opettaneet elämän realiteetit ja sen että mitään et saa ilmaiseksi. Esim säästäväisyyden ja velattomana elämisen taidon olen ikuisesti kiitollinen vanhemmilleni. Elämä on helpompaa kun sä voit ilman turhaa velkaa esim elää elämääsi. Jokaisella olisi siihenkin mahdollisuus mutta moni elää vain kädestä suuhun. Työtä tekemällä teen sen mitä kustannan elämääni. Mutta eivät vanhempani ole antaneet ohjeita miten elää ilman naista ikuisesti seksitöntä elämää mikä tavallisille ihmisille on kuin maidon haku kaupasta. Eivät opettaneet että kun mä en koskaan saa naista enkä perhettä miten mä tulisin päälläni kestämään tämän kaiken. Ymmärrän sen että eivät halunneet lastaan saada itsemurhan partaalle jo pienenä sanomalla että olet ruma etkä koskaan pariudu kuten muut. He ovat aina minua lapsenaan rakastaneet vaikka kukaan muu saati nainen ei ikinä. "Opi elämään yksin" Justhinsa juu.
- 187
On mullakin lämmin suhde iäkkäisiin vanhempiini. Ovat opettaneet elämän realiteetit ja sen että mitään et saa ilmaiseksi. Esim säästäväisyyden ja velattomana elämisen taidon olen ikuisesti kiitollinen vanhemmilleni. Elämä on helpompaa kun sä voit ilman turhaa velkaa esim elää elämääsi. Jokaisella olisi siihenkin mahdollisuus mutta moni elää vain kädestä suuhun. Työtä tekemällä teen sen mitä kustannan elämääni. Mutta eivät vanhempani ole antaneet ohjeita miten elää ilman naista ikuisesti seksitöntä elämää mikä tavallisille ihmisille on kuin maidon haku kaupasta. Eivät opettaneet että kun mä en koskaan saa naista enkä perhettä miten mä tulisin päälläni kestämään tämän kaiken. Ymmärrän sen että eivät halunneet lastaan saada itsemurhan partaalle jo pienenä sanomalla että olet ruma etkä koskaan pariudu kuten muut. He ovat aina minua lapsenaan rakastaneet vaikka kukaan muu saati nainen ei ikinä. "Opi elämään yksin" Justhinsa juu.
Sinuakaan ei vissiin ole tarvinnut "kasvattaa" pitämään parisuhdetta onnellisuuden mittarina, vaan se kumpuaa imeisesti jostakin aivan muualta, kuin kasvatuksesta.
Näistä teksteistäsi päätellen sinä et todellakaan ole "oppinut olemaan itseksesi onnellinen", vaan koet että vain parisuhde voisi tehdä sinusta onnellisen. - PalstanRuminMies
187 kirjoitti:
Sinuakaan ei vissiin ole tarvinnut "kasvattaa" pitämään parisuhdetta onnellisuuden mittarina, vaan se kumpuaa imeisesti jostakin aivan muualta, kuin kasvatuksesta.
Näistä teksteistäsi päätellen sinä et todellakaan ole "oppinut olemaan itseksesi onnellinen", vaan koet että vain parisuhde voisi tehdä sinusta onnellisen.sanon edelleen että miten voin vielä "opetella olemaan itsekseni" kuten olen sen sata kertaa sanonut aiemminkin? Olenhan 35 vuotta oppinut elämään itsekseni ja koko elämäni töineen päivineen siihen rakentanut. Tämän itsenäisemmäksi ei elämä voisi mennä mut ymmärrän sen naisten selittelynä kun ei muuta jakseta ja halutaan äkkiä kattoon salkkareita yms. Mä rakennan elämän ja nainen kerää ne helmetkö?
- Idiokrates
187 kirjoitti:
Näistä teksteistäsi päätellen sinä et todellakaan ole "oppinut olemaan itseksesi onnellinen", vaan koet että vain parisuhde voisi tehdä sinusta onnellisen.Parisuhteeseen liittyvät asiat, kuten läheisyys ja seksi, ovat ihmisen perustarpeita. Muu kuin aseksuaalinen ihminen ei voi olla täysin onnellinen ilman niitä. Intiimillä kosketuksella on ihan tieteellisestikin parantava vaikutus, koska se vapauttaa hyvän olon hormoneja kehossa.
On sadistista sanoa koko aikuisikänsä vastentahtoisesti ilman parisuhdetta eläneelle, että olisit nyt onnellinen siitä, mitä sinulla on, tai että pitäisi oppia elämään yksin. Ihmiset jotka noin sanovat, ovat aina sellaisia, joilla on/on ollut parisuhteita, läheisyyttä ja seksiä elämässään.
Hyvin syöneen ihmisen olisi helppo mennä ilkkumaan nälkiintyneelle, että ei ruoka ole ainoa asia elämässä, miksi ajattelet vain sitä. Idiokrates kirjoitti:
Parisuhteeseen liittyvät asiat, kuten läheisyys ja seksi, ovat ihmisen perustarpeita. Muu kuin aseksuaalinen ihminen ei voi olla täysin onnellinen ilman niitä. Intiimillä kosketuksella on ihan tieteellisestikin parantava vaikutus, koska se vapauttaa hyvän olon hormoneja kehossa.
On sadistista sanoa koko aikuisikänsä vastentahtoisesti ilman parisuhdetta eläneelle, että olisit nyt onnellinen siitä, mitä sinulla on, tai että pitäisi oppia elämään yksin. Ihmiset jotka noin sanovat, ovat aina sellaisia, joilla on/on ollut parisuhteita, läheisyyttä ja seksiä elämässään.
Hyvin syöneen ihmisen olisi helppo mennä ilkkumaan nälkiintyneelle, että ei ruoka ole ainoa asia elämässä, miksi ajattelet vain sitä.Totta tuokin....pätee tuo loppu tekstikin hyvin moneen asiaan.... ;P
Idiokrates kirjoitti:
Parisuhteeseen liittyvät asiat, kuten läheisyys ja seksi, ovat ihmisen perustarpeita. Muu kuin aseksuaalinen ihminen ei voi olla täysin onnellinen ilman niitä. Intiimillä kosketuksella on ihan tieteellisestikin parantava vaikutus, koska se vapauttaa hyvän olon hormoneja kehossa.
Hyvin syöneen ihmisen olisi helppo mennä ilkkumaan nälkiintyneelle, että ei ruoka ole ainoa asia elämässä, miksi ajattelet vain sitä.Hyvin sanottu. Etenkin naisilta joille sinkkuus on oma valinta ja jotka sinkkuinakin saavat seksiä niin paljon kuin tahtovat, on sadistista ja vajaaälyistä jeesutelua selittää atännän tapaan että opettele olemaan onnellinen yksin.
Atännän tapainen nainen ei ole saanut ikinä kunnolla turpaan. Sen takia naisilla on tapana nalkuttaa ja vittuilla, koska he eivät yleensä joudu kohtaamaan fyysistä uhkaa.super-atm kirjoitti:
Hyvin sanottu. Etenkin naisilta joille sinkkuus on oma valinta ja jotka sinkkuinakin saavat seksiä niin paljon kuin tahtovat, on sadistista ja vajaaälyistä jeesutelua selittää atännän tapaan että opettele olemaan onnellinen yksin.
Atännän tapainen nainen ei ole saanut ikinä kunnolla turpaan. Sen takia naisilla on tapana nalkuttaa ja vittuilla, koska he eivät yleensä joudu kohtaamaan fyysistä uhkaa.Mutta muistathan toki mitä yritin sinulle kertoa siitä toisen asemaan asettautumisesta siinä yhdessä minun tekemässä ketjussa.... ;P
Ei voi poimia rusinoita syömättä koko pullaa....siihen sortuvat todella monet... ;P
Eli et voi olla haukkumassa ja arvostelemassa niissä asioissa muita, joissa sinulla menee itselläsi paremmin tai se asia on vakaammalla pohjalla ja sitten taas toisessa asiassa "vaatia" toisen asemaan asettautumista, joissa taas sinulla on ollut esimerkiksi ongelmia tai ne sivuavat asioita joista sinäkin kärsit.....moneen asiaan vaikuttaa niin monet jutut ja jostain syystä todella monella ihmisellä ei riitä kapasiteetti ajatella asioita laajemmin....tai sitten ihmisiä ei vain kiinnosta, kuin Minä, MiNä Ja MINÄ..... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Mutta muistathan toki mitä yritin sinulle kertoa siitä toisen asemaan asettautumisesta siinä yhdessä minun tekemässä ketjussa.... ;P
Ei voi poimia rusinoita syömättä koko pullaa....siihen sortuvat todella monet... ;P
Eli et voi olla haukkumassa ja arvostelemassa niissä asioissa muita, joissa sinulla menee itselläsi paremmin tai se asia on vakaammalla pohjalla ja sitten taas toisessa asiassa "vaatia" toisen asemaan asettautumista, joissa taas sinulla on ollut esimerkiksi ongelmia tai ne sivuavat asioita joista sinäkin kärsit.....moneen asiaan vaikuttaa niin monet jutut ja jostain syystä todella monella ihmisellä ei riitä kapasiteetti ajatella asioita laajemmin....tai sitten ihmisiä ei vain kiinnosta, kuin Minä, MiNä Ja MINÄ..... ;PVittu kun olet jälleen yksinkertainen :)
Yritä ymmärtää että on asioita joihin voi itse vaikuttaa ja asioita, joihin ei voi.
Jos sattuu syntymään naiseksi (minkälaiseksi tahansa), tai komeaksi mieheksi, niin seksiä saa paljon ja parisuhteen saa koska tahansa. Jos taas syntyy rumaksi ja/tai lyhyeksi mieheksi, niin voi kovalla työllä ja yrittämisellä päästä aisuriksi.
Sitten on asioita joihin voi itse vaikuttaa, kuten menestyminen työelämässä. Se ei ole kiinni siitä mitä sukupuolta edustaa tai ulkonäöstä.
p.s. koita rauhoittua. Kirjoituksesi on niin ärsyttävän lapsellista vuodatusta, että sitä on pelkän tyylin takia todella rasittavaa lukea. Yleensä sivuutankin kommenttisi täysin.super-atm kirjoitti:
Vittu kun olet jälleen yksinkertainen :)
Yritä ymmärtää että on asioita joihin voi itse vaikuttaa ja asioita, joihin ei voi.
Jos sattuu syntymään naiseksi (minkälaiseksi tahansa), tai komeaksi mieheksi, niin seksiä saa paljon ja parisuhteen saa koska tahansa. Jos taas syntyy rumaksi ja/tai lyhyeksi mieheksi, niin voi kovalla työllä ja yrittämisellä päästä aisuriksi.
Sitten on asioita joihin voi itse vaikuttaa, kuten menestyminen työelämässä. Se ei ole kiinni siitä mitä sukupuolta edustaa tai ulkonäöstä.
p.s. koita rauhoittua. Kirjoituksesi on niin ärsyttävän lapsellista vuodatusta, että sitä on pelkän tyylin takia todella rasittavaa lukea. Yleensä sivuutankin kommenttisi täysin."Sitten on asioita joihin voi itse vaikuttaa, kuten menestyminen työelämässä. Se ei ole kiinni siitä mitä sukupuolta edustaa tai ulkonäöstä."
Vastaan sinulle sinun omilla sanoillasi...;P
"Vittu kun olet jälleen yksinkertainen :)"
Ja sitä taidat todellakin olla.....rusinat pullasta taktiikka on vain narsistista vuodatusta....;P
Laitetaan jotain "LeeGoPalikoita" aiheesta Työ&Menestyminen (ja niitä on sen lisäksi lukuisia muita); Persoonallisuus/luonne, Onni/Tuuri, Oliko syntymälahjana persiissä KultaLusikka vai HiiliHanko, Kriisit/Koettelemukset, Sairaudet/Tapaturmat..jne...jne... ;P
Miten noin VIISAS voi olla NOIN Hirrrrrrrrrrrveen Tyhmä?- 187
sanon edelleen että miten voin vielä "opetella olemaan itsekseni" kuten olen sen sata kertaa sanonut aiemminkin? Olenhan 35 vuotta oppinut elämään itsekseni ja koko elämäni töineen päivineen siihen rakentanut. Tämän itsenäisemmäksi ei elämä voisi mennä mut ymmärrän sen naisten selittelynä kun ei muuta jakseta ja halutaan äkkiä kattoon salkkareita yms. Mä rakennan elämän ja nainen kerää ne helmetkö?
Mutta kun kyse ei olekaan siitä, osaatko olla itseksesi, vaan siitä osaatko olla ONNELLINEN itseksesi. Sitä sinä et selvästikään osaa, vaan tarvitsen jonkun toisen tuomaan sinulle "onnen". (By the way: Se parisuhde voi muuten olla yhtä helvettiäkin)
- 187
187 kirjoitti:
Mutta kun kyse ei olekaan siitä, osaatko olla itseksesi, vaan siitä osaatko olla ONNELLINEN itseksesi. Sitä sinä et selvästikään osaa, vaan tarvitsen jonkun toisen tuomaan sinulle "onnen". (By the way: Se parisuhde voi muuten olla yhtä helvettiäkin)
Sorry kirjoitusvirhe! Piti olla tarvitset, eikä tarvitsen
- 187
Idiokrates kirjoitti:
Hyvin syöneen ihmisen olisi helppo mennä ilkkumaan nälkiintyneelle, että ei ruoka ole ainoa asia elämässä, miksi ajattelet vain sitä.Sinäkin siis olet sitä mieltä, että aloittaja on väärässä sanoessaan, että meidät "opetetaan" pitämään parisuhdetta elämän tärkeimpänä prioriteettina. Sinunkin mielestäsi se kumpuaa jostakin aivan muualta kuin "opetuksista".
Hyvä kirjoitus ja asiallista pohdintaa. Kasvatuksessa monilla on monenlaisia asioita mistä myöhemmin täytyy osata kasvaa itse ulos. Hoksata ettei se olekaan välttämättä niin, kun on väitetty.
Onni löytyy itsestä ja hyvässä ja oikeassa seurassa se maksimoituu. :)- motiivi
No kukin tavallaan. Ei mua ainakaan ole kasvatettu niin, että ajattelisin avioliiton tai parisuhteen tai sinkkuudenkaan olevan joku ainut oikea tapa elää onnellisena tällä pallolla. Kumppanuus on mulle paljon syvällisempää yhdessäolemista kuin vain treffailu tai perheen perustaminen. Sen takia ei tule kuunaan eteeni sellasta tilannetta, jossa vaan sovitaan kumppanin kaa miten ollaan ja sit vaan ollaan sitä jotakin. Intohimo jo estää sen, ettei niin tule tapahtumaan ainakaan mulle. Kaveria voi olla kenen kanssa vaan, mutta kun rakastuu, se on jotain aivan muuta.
- Ex----------PUA
Feministien naiskeskeinen juonihan tuo on.
Naisilla on aina naisen vaistot, ja mikään määrä feministipropagandaa ei sitä muuta.
Naine on heikompi astia, joka etsii tukea ja turvaa, haluaa lapsia ja miehen.
Nainen on myös näinä surkeina aikoina suruttoman hypergaminen, ahne, paha ja narsistinen ja luulee saavansa kaiken.
Näin ollen, naiset ja femakot älähtävät esim. MGTOW-liikkeestä, sillä heidän suurin pelkonsa on siinä, että miesreservin ammentaminen eri käyttötarkoituksiin päättyy ja he todellakin pääsevät kuolemaan yksin kissojensa kanssa, mikä on ainao itsekään ja vanhan ..öh tarkoitan itsenäisen ja vahvan naisen päämäärä - kiitos feminismin, tästä suurenmoisesta lahjasta naisille ja miehille, te todella parannette ihmiskunnan oloja, te sairaat huorat, jotka tulisi syöttää koirille.
Näin ollen on tärkeää yrittää häpäistä miehet takaisin ruotuunsa.
Ns. Betat siihen juoksujen juoksu-vaiheeseen, elättämään nainen ja tämän lapsi tyytymis-suhteessa.
NS. Alfat sitten kuorimaan kermat päältä, yleensä naisen parhaimpina vuosina.
Eli (hypergaminen) parisuhde on naiselle elämän tarkoituksena, ja siksi sitä yritetään tolkutaa miehillekin, jotka tosin eivät voi siihen vaiikuttaa, sillä naisista on molempien sukupuolten pariutuminen kiiinni. Yksin ei voi olla onnellinen.
- MC-ätmelson
Kyllä vaan voi, mut harvemmin koko loppuelämää.
Ihminen pääsääntöisesti on yhteisöllinen otus, nykyinen erakkomaisuutta painottava elämäntyyli harvalle kai sopii.
Parisuhteet asia erikseen, jos ihmisten ei tarvitsisi hakea parisuhdetta vain poistamaan yksinäisyyttään, nekin varmaan toimisivat paremmin?
Elämän tarkoitus kaiketi yksinkertaistettuna on viedä geenejä eteenpäin, evoluutio. Noin muutoin, hyvä reissu ennen määränpäätä, kolhuista oppiminen jne.Ei ole....ainakaan enää....."Koska Naiset..."... ;P
- Idiokrates
Lisääntyminen on loppujen lopuksi elämän tarkoitus , koska ilman sitä ihmiselämä lakkaisi olemasta maan päällä eikä olisi ylipäätään ketään enää miettimässä elämän tarkoitusta. Yleensä lisääntyminen yhdistetään parisuhteeseen, siitä kai alun perin tulee se ajatus. Tarkoitus olisi tietysti lisääntyä myös mahdollisimman hyvät geenit omaavan kumppanin kanssa eli kenen tahansa kanssa.
- Mukaminäkinsaisin
Lisääntymistä pidetään itsestäänselvyytenä kauniille ja komeille. Rumana ihmisenä ei lisäännytä. Ihmisoikeus vaan sanelee meille muka säännöt. "Kyllä sinäkin sen oikean joskus kohtaat" On vaan sanahelinää ja todellisuudessa "tuo ei saa koskaan ketään tuolla naamalla ja ihan varpisti homokin vielä"
- Idiokrates
Mukaminäkinsaisin kirjoitti:
Lisääntymistä pidetään itsestäänselvyytenä kauniille ja komeille. Rumana ihmisenä ei lisäännytä. Ihmisoikeus vaan sanelee meille muka säännöt. "Kyllä sinäkin sen oikean joskus kohtaat" On vaan sanahelinää ja todellisuudessa "tuo ei saa koskaan ketään tuolla naamalla ja ihan varpisti homokin vielä"
Sanahelinää se todella onkin, todellisuus on niin karu, että ihmiset haluavat peitellä sitä kauniilla puheilla.
- Daaavid
Sitä onkin hyvä miettiä, useimpien ihmisten kanssa seurustelu kun ei todellakaan tarjoa elämään mitään auvoa..
Tuntuu, että joillakin ilman kauan olleilla syntyy jokin vain syvä pakkomielle saada jotain mitä eivät voi saada. Ja heidän on myös jotenkin vaikea hahmottaa sitä, että tarvitsevatko he edes todella sitä elämäänsä. - Fkmeewlkflkm
"Mutta sanoisin ettei heidän onnellisuus johdu nyt siitä, että elävät parisuhteessa vaan siksi koska he ovat löytäneet sellaisen ihmisen jonka kanssa heillä on hyvä olla."
Väärin meni vieläkin.
Nuo ihmiset ovat onnellisia koska he toimivat tavoilla jotka edistävät heidän onneaan, tehneet sosiaaliset valinnat ja elävät sellaisia arvoja sellaisilla tavoilla että heidän ei tarvitse jatkuvasti kompastella omaan typeryyteensä.
Se että etsii toisesta ihmisestä ratkaisua elämäänsä tai onneensa on aina virhe. Ne ratkaisut tulevat itsestä; eivät taatusti toimivana, ei mitään ole luvattu, mutta pohjimmiltaan kyse on itsen suhteesta maailmaan ja toisiin ihmisiin, oman elämän rakentamisesta, toisen kanssa tai ilman toista - mutta se on aina se oma osuus joka pitää olla kunnossa. Tätä ei voi hakea toiselta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685