alle 1000kcal päivässä dieettini

metsanneito_

Aloitin eilen alle 1000kcal päivässä dieetin. Lisäksi syön vain klo 10-18 välillä. Liikuntaa harrastan 4-6h päivässä. Painoa oli eilen vaa'alla käydessäni 63.1kg. Tavoite olisi -8kg kesäkuun alkuun mennessä. Siihen asti ainakin kestää myös dieettini. Päivittelen tänne aina vähintään kerran viikossa kuulumisia ja sunnuntaina punnitus päivänä myös painon.

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koks

Jos haluat, että joku seuraa edistymistäsi, laita nyt edes pituutesi, niin saa jonkinlaisen käsityksen, onko tämä taas joku huomiota kaipaava jo valmiiksi hoikka ihminen. Tuo 63,1 kiloa kuulostaa niin alhaiselta, että mitään tarvetta laihduttamiseen sinulla tuskin on, joten miksi haluat 8 kiloa pois, ollaksesi anorektisen laiha?

• Pituuteni on 159cm. Eli en ole mikään anorektikko. Ja ylimääräisiä kiloja löytyy.

• aoirjtwa0u0ta9

Noin paljon liikkumalla laihdut tuon määrän tuossa ajassa todennäköisesti paremmin lisäämällä kalorimäärän 1500:n. 8/16-systeemi on hyvä. Tärkeää on syödä terveellisesti ja maukkaasti (muistakasvikset, marjat mausteet, sitruuna, hyvät rasvat, hyvä proteiini). Ikäkin vaikuttaa. Olen itse 160 cm pitkä, mutta jo 52v., lähtöpainoni oli 65kg, huhtikuun aikana olen päässyt vuoropaastosysteemillä 61kg:hen. Voi olla että nopeamminkin lähtisi enemmällä syömisellä (paastopäivinä syön n. 500 kcl, joka toinen päivä vapaasti, ehkä n. 1500kcl), mutta tälle systeemille oli muita motiiveja. Liikun korkeintaan 2 h päivässä, mutta vaihtelen lajeja. Enimmäkseen kävelen, mutta teen myös lihasjumppaa ja teen hiit-juoksuja (ne tepsivät varsinkin ihonalaiseen rasvaan).

• hmmmmx

Tämä oli taas yksi näistä dieetinaloitusviesteistä, joissa lähdetään laihduttamaan kovalla tohinalla ja luvataan päivityksiä tänne, mutta kuurit kaatuvat parin ensimmäisen päivän aikakna tahdonvoiman puutteeseen. Ihmettelen, kuin huono itsekuri on niin yleinen. Yhtään ei pystytä kestämään hiukan epämiellyttäviä asioita, kuten nälkää, joka kuitenkin on ihan luonnollinen tila ja kuuluu ajoittain laihdutukseen. Ja VHH-hihhulit, älkää vaivautuko, teillä on oma palstanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4994
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1782
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1646
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1605
    5. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1451
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1448
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1217
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1121
    Aihe