Eikö seksi tuntemattomien ihmisten kanssa kiinnosta? Nyt tälle käyttäytymiselle on määritelty uusi suuntautuminen: demiseksuaalisuus.
Jotkut ihmiset eivät tunnu päästävän ketään lähelleen, ennen kuin he ovat tutustuneet kunnolla. On kuitenkin demiseksuaaleja, jotka eivät päästä ketään lähelleen seksuaalisessa mielessä, ennen kuin he tuntevat mahdollisen kumppaniehdokkaan läpikotaisin.
Demiseksuaali on siis henkilö, joka kokee fyysistä vetovoimaa ainoastaan sellaisia ihmisiä kohtaan, joiden kanssa on luonut vahvan tunnesiteen.
Mitä demiseksuaalin deittaileminen sitten oikein vaatii? Ainakin aikaa - todella, todella runsaasti. Tässä on muutamia asioita, joita sinun tulisi tietää demiseksuaalisuudesta:
Demiseksuaalit rakastuvat ystäviinsä
Kaikki teidän yhteiset muistonne määrittelevät sen, mitä demiseksuaali ajattelee mahdollisesta kumppaniehdokkaastaan.
Demiseksuaalit haluavat tuntea kumppaninsa ensin läpikotaisin, ennen kuin he tekevät mitään sen suurempia päätöksiä hänen suhteensa. He haluavat olla mahdollisimman läheisiä - jopa parhaita ystäviä - mahdollisen kumppanin kanssa.
Demiseksuaalit viettävät suurimman osan yhteisestä ajanvietosta puhuen: he haluavat ajella autolla päämäärättömästi, käydä syömässä ja chattailla yömyöhään. He haluavat tietää kaiken siitä, kuinka mursit kätesi tai mitä ostit shoppailureissullasi.
Demiseksuaalit haluavat viettää kanssasi aikaa, ennen kuin treffailu alkaa
Demiseksuaalit ovat kauhuissaan jo pelkästä nettitreffailun - tai yhdenillan säätöjen - ajattelemisesta. Vaikka Tinder tarjoaa suoran lähteen tunteettomalle seksille, demiseksuaalit jopa pelkäävät sitä sovelluksen perimmäistä tarkoitusta. Demiseksuaalit haluavat tietää, että seksikumppani tuntee hänet läpikotaisin ennen kuin aletaan petipuuhiin.
Demiseksuaalit saattavat olla normaalia herkempiä persoonia. Jo pelkkä ajatus siitä, että viettäisi aikaa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole todistanut olevansa demiseksuaalin ajan arvoinen, pelottaa heitä.
Demiseksuaalit eivät harrasta seksiä - he rakastelevat
Demiseksuaalit haluavat intiimin suhteen kumppaninsa kanssa joka suhteessa. Demiseksuaaleille seksi ei ole pelkästään g-pisteen etsimistä: se on sitä, että jakaa kaikista herkimmät kohdat kehostaan jonkun kanssa, joka tietää kaikista haavoittuvaisimmat kohdat ja asiat heistä itsestään.
Demiseksuaalit valitsevat seksikumppaninsa todella, todella varovaisesti. He haluavat katsoa kumppaniaan silmiin ja nähdä siellä sellaisen ihmisen, joka on seksin arvoinen.
Demiseksuaalien pitää pystyä luottamaan, jotta he pystyvät himoitsemaan
Demiseksuaalit voivat olla joidenkin mielestä todellisia friikkejä, sillä heidän seksuaaliset mielihalunsa nähdään yleensä nymfomaanisina.
Jos he eivät tunne oloaan mukavaksi kanssasi, he eivät anna sinun koskaan nähdä seksuaalista puolta itsestään. Demiseksuaalit haluavat nähdä kumppaninsa ajatusmaailman, ennen kuin he haluavat nähdä heidän housujensa sisällön.
Demiseksuaalit eivät halua tulla loukatuiksi millään tavalla: sen vuoksi, että he haluavat saada tunteellisen yhteyden kumppaniinsa, kannattaa varata aikaa pelkälle läheisyydelle ja tutustumiselle, ennen kuin edes haaveilee seksistä.
Oletko demiseksuaali?
12
833
Vastaukset
Vain osittain. Sanotaan, että olen aina tiennyt olevani vaikeasti syttyvä ja vaativani tunteita kokeakseni seksissä mitään hyvää. Mutta pidin omaa luontoani joskus nuorena epänormaalina ja toimin sitä vastaan. Yritin unohtaa luontoni ja olla spontaanimpi. Ei mitään kiireellä panemaan juttuja, mutta kuitenkin liian pian olematta oikeasti valmis.
Eihän se mitään viisasta tietysti ollut. Kun sattui, sattui kovasti.En tiedä, missä menee raja normaalin herkkyyden ja demiseksuaalisuuden välillä? Mielestäni ihan normaalia, ettei halua hässiä vieraita ihmisiä.
- kfjfdfjfdg
zzzz....en jaksanut lukea romaania loppuun, sori.... kyllä saat olla vaikka qutroalli ihan sama mulle....
Muhunkin osuu osittain, mutta ei nyt kaikki asiat ole ihan suoraan noinkaan.....enkä jaksa taas jaaritella...oli siinä paljon asioita mitkä ovat itsellekin tärkeitä ja joita voisi toivoa.....mutta epäilisin, että monta kohtaa on myös niiden toiveessa, jotka harrastavat irtsareita helposti tai ainakin helpommin... ;P
- että.silleen
Ihan ennestään tuntematon seksuaalisuuden määritelmä mulle! Mutt joo, aika liki liippaa mun omia ajatuksiani ja tunteitani tuo määritelmä. Mä vaan en ole ihan se äärinmäinen esimerkki tästä seksuaalisuudenlajista kuitenkaan, mutt samaa kaavaa myötäilen.
Ehkä pettymyskin on mulle silloin vakavampi kokemus, kuin yleensä ottaen muille vähän pintapuolisemmille ihmisille, eli mulla menee aikaa myös pettymyksestä toinpumiseen enemmän.
Missä sitt menee se raja normaalin herkkyyden ja demiseksuaalisuuden välillä... kuulunko joukkoon vai en? Myönnän olevani vahvasti ns. tunne vahihminen, niin hyvässä kuin pahassakin... osaan myös vihata! (ja se kuluttaa voimia...)"osaan myös vihata! (ja se kuluttaa voimia...)"
Tuohon sinun pitäisi löytää joku KiertoReitti aina tapaus kohtaisesti.....joskus hankalaa jos on pakko olla tekemisissä henkilön kanssa, joka "outoilee" liikaa eikä itse haluaisi olla siinä tilanteessa pitkään...jos ollenkaan.... ;P- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"osaan myös vihata! (ja se kuluttaa voimia...)"
Tuohon sinun pitäisi löytää joku KiertoReitti aina tapaus kohtaisesti.....joskus hankalaa jos on pakko olla tekemisissä henkilön kanssa, joka "outoilee" liikaa eikä itse haluaisi olla siinä tilanteessa pitkään...jos ollenkaan.... ;PNyt putosin kärryitä... sun lauseesi kun voin tulkita nyt monellakin tapaa... selkokielellä jos saisin sen neuvon.
Yritys ymmärtää....
Ammatissani mun on nieltävä vaikeammatkin tapaukset... olen hoitohenkilökuntaa, sanallisesti en mene sotimaan heidän kanssaan... se ei kuulu toimenkuvaani.
Käsiksi minuun ei käydä ja jos aivan hirveää kieltäkin käyttää jatkuvaisesti... voin kieltäytyä hoitamasta häntä jatkossa.
Yksityisellä puolella elämääni...välit katkeaa viimeisen keskuskustelun loputtua.
En minä anna jonkun ihmisen pilata mun elämääni: syömällä voimavarojani... mun pahalla mielellä. Mielialani kun vaikuttaa/heijastaa kaikkeen tekemiseeni suuresti. että.silleen kirjoitti:
Nyt putosin kärryitä... sun lauseesi kun voin tulkita nyt monellakin tapaa... selkokielellä jos saisin sen neuvon.
Yritys ymmärtää....
Ammatissani mun on nieltävä vaikeammatkin tapaukset... olen hoitohenkilökuntaa, sanallisesti en mene sotimaan heidän kanssaan... se ei kuulu toimenkuvaani.
Käsiksi minuun ei käydä ja jos aivan hirveää kieltäkin käyttää jatkuvaisesti... voin kieltäytyä hoitamasta häntä jatkossa.
Yksityisellä puolella elämääni...välit katkeaa viimeisen keskuskustelun loputtua.
En minä anna jonkun ihmisen pilata mun elämääni: syömällä voimavarojani... mun pahalla mielellä. Mielialani kun vaikuttaa/heijastaa kaikkeen tekemiseeni suuresti.Juuri näin.....ja silloin ei edes jää kauheasti mainitsemallesi "vihalle" tarvetta tai tilaa...;P
- pakiton
Olen demiseksuaaalinen ja fyysisesti mies, mutta henkisesti enempi nainen. Hyvin tyytyväinen olooni enkä haluaisi muuttaa mitään. Yhdenillan ”säätö” ei ole ongelma puolitutunkaan kanssa, mutta en tee koskaan aloitetta.
Seksuaalisuuden määrittely ulkopuolisten toimesta on pelkästään typerää. - viimeinenmohikaani
Olen aina määritellyt itseni luottamusseksuaaliksi. Olen myös erityisherkkä eli hermostoni reagoi moniin asioihin liian voimakkaasti. Pahimmillaan lasillinen kolaa aiheutti sykkeen nousemisen tunnin ajaksi kahteensataan, että sydän oli tulla rinnasta ulos ja lopulta alkoi jo sattumaan silkasta uupumuksesta ja levossa olo vain paheni. Tunnen myös voimakasta myötätunto kipua, jos näen ihmistä sattuvan.
Kyse ei siis ole siitä, että olisin tunneihminen. Olen rationalisti, ja armeijan p-kokeesta sainkin korkeimman arvosanan. Hermostoni vain toimii jotenkin ylikierroksilla, että minusta olisi varmasti tullut hyvä formulakuski, kun persetunto autoon olisi ollut täydellinen.
Uskon, että luottamusseksuaalisuuteni on yhteydessä erityisherkkyyteeni.
Ihmisistä minä olen aina halunnut tavoittaa sielun. Muutoin ihmiset jäävät vain sieluttomiksi kasvoiksi postimyyntikatalogissa. Enkä tiedä mitä sellaiselle kasvolle postimyyntikatologista pitäisi sanoa, jos en ymmärrä häntä syvemmin. Yhdenillan suhteet ovat mahdottomuus, ja kun joskus on tullut tilanteita, missä joku miesporukassa on vakavasti ehdottanut prostitoitujen hankkimista, yhtähyvin voisin kävellä giljotiiniin.
Olen jäänyt yksin ja kokemattomaksi, mutta pyrin elämään itselleni. Olen ajanmyötä myöäs kehittänyt itselleni elämänfilosofian, jolla pystyn nauttimaan elämästäni tuntematta surua ulkopuolisuudestani. Vaikka nuorempana nuo asiat pystyi lukemaan erilaisista kirjoista, tunsin siltikin usein syvää surua. Mutta lopulta ajankuluessa sitä alkaakin ymmärtää ja elää todeksi niitä sanoja, mitä joskus on lukenut ja näkee oman kasvutarinansa. - 12121212
Tuo on itse asiassa hyvä löytö. Luulen että monet tasokkaammista ätmeistä ovat demiseksuaaleja.
Tehokkaintahan on lähestyä naisia kuin pelimies eli tavoitteena seksi. Sitten katsotaan onko naisesta vakopanoksi, sitten katsotaan onko naisesta suhteeseen. Nämä miehet eivät päädy kamusektorille ja vaikka inhottavatkin naisia silloin kun pokaus menee puihin, sytyttävät naisia ihan erilaisella prosentilla kuin miehet jotka lähestyvät kaverillisesti.
Nainen tekee jaon suurin piirtein heti. Kun nainen on päättänyt "mukava mies, ei kemiaa" (tosiasiassa: mies ei tullut lähelle, flirttaillut, kosketellut, jne)...demiseksuaaliätmi alkaakin ajatella "kyllä, tämä nainen kiinnostaa". Ja silloin on myöhäistä.
On syynsä miksi joka ikinen pelimieskouluttaja antaa nämä kaksi neuvoa:
1. kun näet ulkonäöltään haluttavan naisen, lähesty heti
2. lähesty miehenä joka ei halua olla vain kaveri
Demiseksuaaliätmihän joutuu rikkomaan molempia sääntöjä, joten ei ihme että naisettomaksi jääminen on selviö. Esim. helkahan on kuvannut tällaisia miehiä epänormaaleiksi, koska he eivät "osoita kiinnostusta".- Bi-nainen
Demiätmi ei pysty yhden illan juttuihin, muttei osaa tutustuakaan.
Demiseksuaalien miesten pitäisi etsiä demiseksuaaleja naisia. Eli tutustua naisiin ensin ihmisinä. Mutta jos kiinnostus naisiin on "anna pillua huora"-luokkaa, ei ihme, ettei lohkea. Tai maailmankuva tai tunne-elämä muuten ihan vinksallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373