Onkohan tyttö kiinnostunut...

78469

Näin on tosin käynyt meikäläiselle useita kertoja ja mitään ei koskaan ole sitten kuitenkaan lopulta tapahtunut. Tyttö on alkanut osoittaa runsaasti huomiota minulle, myös hieman erikoisilla tavoilla. Hän kyselee minulta paljon, katsoo minua hyvin paljon silmiin, hymyilee minulle, haluaa olla seurassani, auttaa minua monin tavoin ja tehdä asioita kanssani. Moni tyttö on aikojen saatossa osoittanut samalla tavalla huomiota, mutta kertaakaan en ole vielä uskaltanut hyväksyä sitä asiaa, että joku saattaisi minusta olla oikeasti kiinnostunut. En vain koe itseäni niin arvokkaaksi ja kunnolliseksi. Sen täytyy olla pelkkää sattumaa ja silmänlumetta. Tuskin uskoisin vaikka tyttö minulle kertoisi asiasta, syyttäisin kai valehtelijaksi ja kysyisin mitä haet oikeasti takaa.

4

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afsafafas

      Tuossa on se hankaluus että ei voi ikinä tietää jos nainen kohtelee miestä vain hyvänä kaverina. Pitäisi löytää eleistä joku juttu mikä paljastaa että naisen toiminta ei ole kaverillista..

    • Hei

      Oikeastaan taidat itse sanoa sen, mistä asia kiikastaa. Kerrot, että et koe itseäsi niin arvokkaaksi ja kunnolliseksi, että joku saattaisi oikeasti olla sinusta kiinnostunut.
      Kunpa saisit rakennettua itsellesi hyvää minäkuvaa ja itsetuntoa. Siitä kaikki lopulta on kiinni. Olet varmasti mielenkiintoinen ja tutustumisen arvoinen persoonallisuus kunhan annat tyttöjen kiinostuksen kehkeytyä pidemmälle. Ajan kanssa varmasti huomaat onko kyse ystävyydestä vai muusta, puolin ja toisin.
      Toivon sinulle rohkeutta, luottamusta ja iloa tutustua uusiin ihmisiin ja samalla itseesi. Olet ihan yhtä arvokas kuin kaikki muutkin.

      Kevättä ja kesää, uusia mahdollisuuksia kohti!

      Pappi Elisabet

    • ilonpilaamista

      Aika loukkaavaa kysyä, että mitä ajat takaa ja olettaa toisella olevan heti jotkut ilkeät tarkoitusperät, jos on sua kohtaan ystävällinen. Itsehän sä lataat rapaa niskaan sille, joka on sulle kiva, jos epäilet ja syyttelet kaikesta turhasta.
      Noin epäluuloiselle ihmiselle on turhaa tuhlata aikaa, jos hän kääntää kaiken inhottavaksi ja lopulta siitä epäluuloisuudesta tulee itseään toteuttava ennustus. Sä voit kysyä, jos on epäselvää, mutta älä kysy, jos et edes yritä luottaa vastaukseen.

    • tuotaöööö453

      Kannattaisikohan sinun tyyppisten ihmisten jättää naiset rauhaan. Kuulostat juuri parisuhde väkivallan mahdolliselta osapuolelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe