http://www.menaiset.fi/artikkeli/matka/uutiset/mummotunneli_avattu_taas_opi_6_toimivaa_iskuvinkkia
"Pyysimme matkailijan käyttöön iskuvinkit terassin kahdelta kokeneelta kävijältä, viisikymppisiltä reippailta rouvilta:
1. Miehen paras iskurepliikki naiselle on: "Haluatko juotavaa?" Naisen kannattaa vastata: "Kiitos, ottaisin pullon samppanjaa."
2. Naisen iskurepliikiksi riittää ilme: iloinen hymy ja ulospäin suuntautuva mukava reipas olemus."
Tasan ei mene taaskaan onnenlahjat
Naisten antamat iskuvinkit
5
164
Vastaukset
- Naiset.... ;P 
- Juuri tuollaisia naiset aina ovat. 
- Ex----------PUASitten ihmettelemme, miksi nämä vanhatpiiat eivät löydä miestä, ja toisaalta, miksi palstalla puhutaan hypergamiasta. 
 Mikään ei ole kyllä niin säälittävää, tai tragikoomista, kuin kurppa jonka paras käyttöpäivä on mennyt umpeen 30 vuotta sitten, mutta silti käyttäydytään kuin asia ei näin olisi.
- 12121212Mummot haluavat säästää rahaa ja buustata egoa ryyppäämällä miesten piikkiin. 
 Tunnen kaksi pelimiestä joilla kaatoja on reippaasti yli 100. Toinen on rahojen kanssa höveli, tarjoaa naisille ja kavereille. Toinen on raha-asioissa melkoisen itsekäs, ei koskaa tarjoa kenellekään, ja antaa useimmissa pikasuhteissakin naisen maksaa viulut. Molempien naismenestys silti aika lailla samaa luokkaa. Ja näistä ensimmäinen on se komeampi, eli siitäkään ei ole kiinni.
- En ilmeisesti osaa pokata, ilmankos olen itsekseni ;) Enkä muutenkaan halua miesten ostelevan minulle juomia, se kuulemma velvoittaa johonkin. Mimmien kanssa ostetaan joskus kimppaan ja vuorotellen kuohuvia. 
 Pitää siis lähteä mummokujalle treenaamaan. :/ Ei kyllä ole suosikkipaikkani, koitan välttää, muistuttaa enemmän ruotsinlaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321