http://www.menaiset.fi/artikkeli/matka/uutiset/mummotunneli_avattu_taas_opi_6_toimivaa_iskuvinkkia
"Pyysimme matkailijan käyttöön iskuvinkit terassin kahdelta kokeneelta kävijältä, viisikymppisiltä reippailta rouvilta:
1. Miehen paras iskurepliikki naiselle on: "Haluatko juotavaa?" Naisen kannattaa vastata: "Kiitos, ottaisin pullon samppanjaa."
2. Naisen iskurepliikiksi riittää ilme: iloinen hymy ja ulospäin suuntautuva mukava reipas olemus."
Tasan ei mene taaskaan onnenlahjat
Naisten antamat iskuvinkit
5
151
Vastaukset
Naiset.... ;P
Juuri tuollaisia naiset aina ovat.
- Ex----------PUA
Sitten ihmettelemme, miksi nämä vanhatpiiat eivät löydä miestä, ja toisaalta, miksi palstalla puhutaan hypergamiasta.
Mikään ei ole kyllä niin säälittävää, tai tragikoomista, kuin kurppa jonka paras käyttöpäivä on mennyt umpeen 30 vuotta sitten, mutta silti käyttäydytään kuin asia ei näin olisi. - 12121212
Mummot haluavat säästää rahaa ja buustata egoa ryyppäämällä miesten piikkiin.
Tunnen kaksi pelimiestä joilla kaatoja on reippaasti yli 100. Toinen on rahojen kanssa höveli, tarjoaa naisille ja kavereille. Toinen on raha-asioissa melkoisen itsekäs, ei koskaa tarjoa kenellekään, ja antaa useimmissa pikasuhteissakin naisen maksaa viulut. Molempien naismenestys silti aika lailla samaa luokkaa. Ja näistä ensimmäinen on se komeampi, eli siitäkään ei ole kiinni. En ilmeisesti osaa pokata, ilmankos olen itsekseni ;) Enkä muutenkaan halua miesten ostelevan minulle juomia, se kuulemma velvoittaa johonkin. Mimmien kanssa ostetaan joskus kimppaan ja vuorotellen kuohuvia.
Pitää siis lähteä mummokujalle treenaamaan. :/ Ei kyllä ole suosikkipaikkani, koitan välttää, muistuttaa enemmän ruotsinlaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787