Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naiset oletteko koskaan miettineet

LärviEiPakkeliaKaipaa

kuinka paljon aikaa elämästänne tuhlaatte pakkelin laittamiseen naamaanne?

6

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksldjflskdjf

      Olen käyttänyt siihen elämäni aikana ehkä viisi tuntia, ja olen lähes 5-kymppinen.

    • Makingup

      Noin 10 minuuttia joka arkipäivä, samalla juon siinä aamukahvit ja kuuntelen radiota.
      Itselleen hyväksi koettu aika/tekeminen ei ole ajan tuhlausta :)

    • triviaa-ja-todellisuutta

      En ole miettinyt. Se ei haittaa ketään joten miksipä tollasta miettisin.
      Sen sijaan kysyn miehiltä, että oletteko koskaan miettineet sitä, miten paljonko aikaa ja energiaanne menee hukkaan uskoessanne sotimisen ratkaisevan yhtään mitään koskaan?

    • Mitämuutajäänytväliin

      Emme "pakkeloi" ja hyvin monen "lärvi" kaipaisi ehostusta. Arki ei näyttäisi niin ankealta ja ihminen itseensä kyllästyneeltä. Tiedän sata asiaa, johon miehet käyttävät 'kallista' aikaa paaaljon enemmän, ehkä puolet elämästään tai enemmänkin eivätkä muutu siitä paremmiksi eivätkä yhtään miksikään. Esim. kaiken urheilun vahtaaminen jota töllö ym. mediat välittävät.

    • lärvitön

      Minulla ei ole lärviä, enkä käytä pakkelia. Meikkaan kasvoni, ja se on hyvin käytettyä aikaa.

    • Likealady

      En ole. Meikkaan aina töihin ja usein myös kotioloissakin. Minulle se ei ole ajan tuhlausta vaan mielyttävää puuhaa josta tule hyvä mieli ja mukava olo. Ja olen lähes 6-kymppinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe