Olisi muutaman kuukauden työkeikka tiedossa Valkeakoskelle... Taitaa olla aikalailla sisäänlämpiävä paikkakunta? Löytyykö sieltä yhden yön seuraa urheilulliselle miehelle vai pitääkö aina mennä Tampereelle?
Vastaukset 4
- Paperimies1
Olen myös ollut töissä Valkeakoskella. Vaikea on kyllä löytää. Minulla olikin sitten vakkarisuhde varatun naisen kanssa.
Treelle ei ole kovin kaukana. Sieltä löytyy. - Osasto_45
Taidat mennä purkamaan sitä Tervasaaren paperikonetta? Sehän pitäisi purkaa pois tämän vuoden syksyllä.
- hyrinä
Valkeakoskella baariin kannattaa lähteä vasta puolenyön jälkeen viikonloppuisin. Viikolla ei ole mitään menoa. Ensin Mama Rosaan silmäilemään että onko naisporukoita liikkeellä. Linnoon (en tiedä onko sitä edes olemassa enään) sitten. Joku taisi mainita jostakin uudesta baarista Valkeakoskella... en tiedä mikä meininki siellä. Valtikka on hyvä paikka, sinne kannattaa suunnata iltoina jolloin siellä on esiintyjä.
Kyllä Valkeakoskelta irtopirkkoa löytyy, ehkä kuitenkin lähtisin suosiolla esim. Tampereelle viikonlopun viettoon. - keiko77
Laivalla olen saanut talven aikana pariltakin Valkeakoskelaiselta naiselta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va681875Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 139992
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu18909- 82665
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 48556
- 57547