oletko helppo vai vaikea tapaus ja perusteluja
millainen iskettävä olet
57
885
Vastaukset
Erittäin haasteellinen,koska en helpolla ihastu.
Tjaa... En tiedä vaikea vaiko helppo, mutta sen olen todennut itsestäni ettei nuo normaalit "katso ja hymyile" tyyliset 'iskemiset' minuun uppoa.
Mikäli nainen tulee juttelemaan kanssani, niin en tulkitse tuota 'iskemiseksi'. Normaalia kanssakäymistä kahden ihmisen välillä. Tosin niinä kertoina kun tällaista on tapahtunut, niin tuo juttelu on naisen kohdalla jäänyt yleensä tasolle "moi", "mitä kuuluu".
Tosin sen kyllä myönnän että noin yleisesti extempore jutustelu ei ole vahvimpia puoliani, joten toiselta olisi hyvä löytyä sitkeyttä tutustua ja jutella pidemmän aikaa, jolloin avaudun enemmän kuorestani.- m-i-e-s
Sehän riippuu ihan iskiästä. Kaunis nainen joka tekeytyy avuttomaksi varmasti pääsee helpommin iskemään pesäpallomailalla. =P
Useimmissa tapauksissa vaikea tapaus, vaikka viimeksi lankesin hyvinkin helposti, iskurepliikkikin oli niinkin huono kuin; mitä jos mä iskisin sinut. Kyllähän se helposti riitti. Märkä puukin taitaa loppujenlopuksi syttyä paremmin, kuin minä bensaan valettuna. Tosi vaikea. PikkuLikkakaan ei ole siinä vielä onnistunut.
PikkuLikka kirjoitti:
Yritän seuraavaksi paistinpannulla, kun käsilaukulla ei onnistunut.
Oletpa väkivaltainen. :-/
- 16plu12
Ole onnellinen, että pannut eivät nykyisin ole useinkaan valurautaa.
HC-ätmel kirjoitti:
Oletpa väkivaltainen. :-/
Mutta ainahan voi olla kovin pahoillaan ja sopia.. ja kaikki on taas vähän aikaa hyvin. :)
16plu12 kirjoitti:
Ole onnellinen, että pannut eivät nykyisin ole useinkaan valurautaa.
Minulla on juuri sellainen valurautainen lettupannu.. mutta se taitaa olla liian painava, kun minulla on heikot ranteet. Eli pienellä teflonpannulla siis.
PikkuLikka kirjoitti:
Mutta ainahan voi olla kovin pahoillaan ja sopia.. ja kaikki on taas vähän aikaa hyvin. :)
Niin, kaikki on hyvin sen sovintoseksin ajan. Juuri tuollaisia naiset aina ovat. :-I
- Nnnaaiinenn
Muo on tuntemattomien mahdoton iskeä.
Ja miehet löytyy arjesta niin en ole koskaan kaivannut iskijöitä. :) No okei, kyllä miehen on tehtävä aloite mutta siinä vaiheessa molemmat jo tietää että "kemiaa" on ja ollaan ystäviä.
Tuikituntemattomat ei voi iskeä mua koska oon niin varuillani. Arjesta tutut joista pidän on aina onnistuneet iskemään koska olen jo valmiiksi luurannut niiden kanssa tunteja niin ei liene epäselvää että olen kiinnostunut.
Jos joku koittaa iskeä ennenkuin on voittanut luottamukseni, osoittanut olevansa luotettava niin no way, ei tuu onnistuu ikinä.- kantsis.lähteä
etkö lähde jos joku muava kiva ja komea mies pyytää sinua ulos kahville ajelemaan kauppaan ostoksille teatteriin yms
- Nnnaaiinenn
kantsis.lähteä kirjoitti:
etkö lähde jos joku muava kiva ja komea mies pyytää sinua ulos kahville ajelemaan kauppaan ostoksille teatteriin yms
En todellakaan! Pervoja on maailma täynnä. Joskus aina kun erehdyn olemaan ystävällinen, JOKA KERTA päättyy seksin vonkaukseen, siihen että suostumukseni puhua on tulkittu kiinnostukseksi.
- tienaat.suuret.rahat
Nnnaaiinenn kirjoitti:
En todellakaan! Pervoja on maailma täynnä. Joskus aina kun erehdyn olemaan ystävällinen, JOKA KERTA päättyy seksin vonkaukseen, siihen että suostumukseni puhua on tulkittu kiinnostukseksi.
Kerro että se on sitten 200€ per laaki.
Riippuu siitä onko iskijä yh-äiti vai ei. Yh-äitien käsken kohteliaasti painua helvettiin. Muille naisille olen ystävällinen.
- faksfjköasj
Eihän sua isketä.
faksfjköasj kirjoitti:
Eihän sua isketä.
Kyllä niinkin on joskus käynyt, että on isketty. Harvinaista, mutta totta silti.
"Painu helvettiin hypergaminen yh-lehmä!" Tuo on varmaankin sinun käsitys kohteliaasta? Very smooth..
PikkuLikka kirjoitti:
"Painu helvettiin hypergaminen yh-lehmä!" Tuo on varmaankin sinun käsitys kohteliaasta? Very smooth..
Hypergaminen nainen ei ole kohteliasta käytöstä ansainnut. En ole mainitsemaasi lausetta koskaan sanonut, enkä ole väittänyt sen olevan kohteliasta.
Laitat sanoja toisen suuhun, koska et osaa argumentoida ja keskustella järkevästi.PikkuLikka kirjoitti:
Hyvä jos et ole sanonut. Olisi kiva kuulla sinun joskus puhuvan jollekulle kohteliaasti.
Kohteliaalla keksustelulla ilmeisesti tarkoitat sitä että pitää olla feministien ja muidenkin naisten kanssa kaikesta samaa mieltä. Jos olen asioista eri mieltä, niin se ei tee minusta trollia, eikä myöskään puheestani epäkohteliasta.
super-atm kirjoitti:
Kohteliaalla keksustelulla ilmeisesti tarkoitat sitä että pitää olla feministien ja muidenkin naisten kanssa kaikesta samaa mieltä. Jos olen asioista eri mieltä, niin se ei tee minusta trollia, eikä myöskään puheestani epäkohteliasta.
En ollenkaan, erimieltä saa toki olla ja on hyväkin olla, eihän muuten synny keskustelua. Sen sijaan keskustelukumppanin huorittelu, lutkittelu, idiootiksi olettaminen ja sellaiseksi kutsuminen sekä kaikenlainen nimittely ylipäätään, henkilökohtaisuuksiin meneminen, yleinen vittuilu ja alatyyli tekevät puheesta epäkohteliasta.
Kiitos muuten kohteliaasta vastauksesta.PikkuLikka kirjoitti:
En ollenkaan, erimieltä saa toki olla ja on hyväkin olla, eihän muuten synny keskustelua. Sen sijaan keskustelukumppanin huorittelu, lutkittelu, idiootiksi olettaminen ja sellaiseksi kutsuminen sekä kaikenlainen nimittely ylipäätään, henkilökohtaisuuksiin meneminen, yleinen vittuilu ja alatyyli tekevät puheesta epäkohteliasta.
Kiitos muuten kohteliaasta vastauksesta."Sen sijaan keskustelukumppanin huorittelu"
Entäpä jos keskustelukumppani on oikeasti huora? Onko sen sanan käyttö jotenkin kielletty? Mielestäni ei ole. Huorana oleminen on naiselle täysin oma valinta, joten puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Muistuttaisin vielä että parisuhdehuora on lähes sama asia kuin huora. Suurin osa suomalaisista parisuhteessa elävistä naisista on parisuhdehuoria.- Koppiainenkoppii
Ovatko nekin naiset, jotka hoitavat päivä-/vuorotyön lisäksi kodin lapsineen? Kun ukko röhnöttää sohvalla tai ravaa harrastuksissaan tms vapaat. Niissä perheissä mies kitsaasti rahoittaa edes jälkikasvuaan. Eivätkä ole mitään jännämiehiä.. Suomessa moni nainen ajautuu perheen "pääksi" tahtomattaan. Ne ovat niitä kiukkuisia naisia sitten työpaikoilla :-o
Epäilemättä ne hoteimmat naiset käy helposti miehen lompakolla vaan en tunne yhtäkään sellaista. Tiukasti on lainat ja omistukset jaettu maksukyvyn mukaan ja useimmat maksaa 50-50 kotityöt päälle.
Juu siinä on "huoruutta" kerrakseen..
Vai lasketaanko joku harvoin saatu kukkapuska tai hääpäivälahja? Niitäkään ei taida kovin moni saada..
Jäi sitä ylimääräistä joskus enemmän kumppanin kanssa asuessa mutta jaetut kulut ja mukavan kohtuullinen asuntolaina olivat se syy. Nykyään makselen vuokraa lähes tuplat entisiin asuinkuluihin verraten. Olisipa hauskaa kokea tuo "parisuhdehuoruus" :D en usko vaan.. - fgfdgfdöoiiyu
super-atm kirjoitti:
"Sen sijaan keskustelukumppanin huorittelu"
Entäpä jos keskustelukumppani on oikeasti huora? Onko sen sanan käyttö jotenkin kielletty? Mielestäni ei ole. Huorana oleminen on naiselle täysin oma valinta, joten puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Muistuttaisin vielä että parisuhdehuora on lähes sama asia kuin huora. Suurin osa suomalaisista parisuhteessa elävistä naisista on parisuhdehuoria."Entäpä jos keskustelukumppani on oikeasti huora?"
Entäpä jos sinäkin olet oikeasti idiootti?
"Suurin osa suomalaisista parisuhteessa elävistä naisista on parisuhdehuoria."
Voitko tulevana äitienpäivänä vilpittömästi onnitella äitiäsi? Koppiainenkoppii kirjoitti:
Ovatko nekin naiset, jotka hoitavat päivä-/vuorotyön lisäksi kodin lapsineen? Kun ukko röhnöttää sohvalla tai ravaa harrastuksissaan tms vapaat. Niissä perheissä mies kitsaasti rahoittaa edes jälkikasvuaan. Eivätkä ole mitään jännämiehiä.. Suomessa moni nainen ajautuu perheen "pääksi" tahtomattaan. Ne ovat niitä kiukkuisia naisia sitten työpaikoilla :-o
Epäilemättä ne hoteimmat naiset käy helposti miehen lompakolla vaan en tunne yhtäkään sellaista. Tiukasti on lainat ja omistukset jaettu maksukyvyn mukaan ja useimmat maksaa 50-50 kotityöt päälle.
Juu siinä on "huoruutta" kerrakseen..
Vai lasketaanko joku harvoin saatu kukkapuska tai hääpäivälahja? Niitäkään ei taida kovin moni saada..
Jäi sitä ylimääräistä joskus enemmän kumppanin kanssa asuessa mutta jaetut kulut ja mukavan kohtuullinen asuntolaina olivat se syy. Nykyään makselen vuokraa lähes tuplat entisiin asuinkuluihin verraten. Olisipa hauskaa kokea tuo "parisuhdehuoruus" :D en usko vaan.."Ovatko nekin naiset, jotka hoitavat päivä-/vuorotyön lisäksi kodin lapsineen? Kun ukko röhnöttää sohvalla tai ravaa harrastuksissaan tms vapaat."
Eivät. En ole väittänytkään että kaikki naiset olisivat parisuhdehuoria, mutta suurin osa on.
"Suomessa moni nainen ajautuu perheen "pääksi" tahtomattaan."
Eivät joudu, vaan ihan itse päättävät komennella miestään kuin mitkäkin justiinat.
"Epäilemättä ne hoteimmat naiset käy helposti miehen lompakolla vaan en tunne yhtäkään sellaista."
No et tietenkään tunne, en epäile yhtään. Hoteimmat naiset ovat yleensä pahimpia pariusuhdehuoria. Tavallisen näköiset ja rumat naiset ovat sitä ehkä vähemmässä määrin, mutta parisuhdehuoria useat siitä huolimatta.
Ja siinä vielä linkki osoittamaan sen että tuntemasi pariskunnat eivät vastaa lähellekään sitä mitä on tulojakauma miesten ja naisten välillä http://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_002.gif
Lisäksi se että suurin osa vähätuloisista miehistä kuin myös suuritulosimmista naisista on sinkkuja, osoittaa sen että naisilla on pyrkimys päästä parisuhteeseen itseään varakkaamman miehen kanssa, eli toteuttaa hypergamiaa.fgfdgfdöoiiyu kirjoitti:
"Entäpä jos keskustelukumppani on oikeasti huora?"
Entäpä jos sinäkin olet oikeasti idiootti?
"Suurin osa suomalaisista parisuhteessa elävistä naisista on parisuhdehuoria."
Voitko tulevana äitienpäivänä vilpittömästi onnitella äitiäsi?"Entäpä jos sinäkin olet oikeasti idiootti?"
En ole. Jos olisin, niin en pärjäisi näin hyvin tässä yhteiskunnassa.
"Voitko tulevana äitienpäivänä vilpittömästi onnitella äitiäsi?"
Voin hyvin onnitella ihmisiä, jotka tekevät virheitä.
Siinä iässä kun ihmisillä on jonkinlainen maine, omani oli "sitä ei saa kukaan". Aika hyvin pitää paikkansa edelleen. En halua vieraiden kanssa vehdata.
- Hämärän_rajoilta
En tiedä. Vastaan heti, kunhan elämässäni on tullut eteen sellainen tilanne, jossa pääsen tarkkailemaan reaktiotani iskuyrityksen kohdistuessa minuun. Kenenkään ei kannata pidätä hengitystään tuota tilannetta ja sitä seuraavaa raporttiani odotellessa.
- 12plus20
En tiedä, kukaan ei ole koskaan yrittänyt iskeä.
- tutustukunnollaensin
Vaikea tapaus, iskureplat ei tehoa, en ihastu millään. Miehen pitää tehdä oikeasti töitä että edes kiinnostuisin. Jos helppoa etsit, siirry seuraavaan....
Jäätävän vaikea eli mahdoton, mutta varattuna se on suotavaakin. :)
- oletväärälläpalstalla
Painu parisuhdehuora vittuun!
oletväärälläpalstalla kirjoitti:
Painu parisuhdehuora vittuun!
Olen jo liian suureksi kasvanut palaamaan takaisin, sinne. :)
super-ytm kirjoitti:
\ "Jos sä oisit mun puputupuna mä voisin tampata tannerta vaikka maailmanloppuun asti!" /
Heh, se vaatis jo duracellin sijaan ydinvoimalaa. :)
sönkkö kirjoitti:
Heh, se vaatis jo duracellin sijaan ydinvoimalaa. :)
Ovatko vanhempasi simpukoita, kun olet tuollainen helmi?
>=P,,,,super-ytm kirjoitti:
Ovatko vanhempasi simpukoita, kun olet tuollainen helmi?
>=P,,,,Heh, älä syytä mun vanhempiani mun erinomaisuudestani. Ne vaan teki mut. :DD
sönkkö kirjoitti:
Heh, älä syytä mun vanhempiani mun erinomaisuudestani. Ne vaan teki mut. :DD
Kehut vanhemmille onnistumisesta
https://www.youtube.com/watch?v=Ntd1wWfAAe0
- Eräkettu
Oon tökerö, vihanen suomijuntti...
Saa eukko kyllä olla tosi viehättävä että ei tule kylymä kohtelu.
En hirveästi arvosta sitä jos eukko tulee möllöttään ja puheleen kun teen jotain.. Nostelen vaikka rautaa salilla..
Ja sitte sellaset tosi selvät keimailut saa meikäläiset luulemaan että se juonii jotain.. - N29
Haasteellinen. Vaativa. Provosoiva. Testaileva. Vain itsekunnioitukseton ja itsesuojeluvaistoton tyhjäpää on helppo nykymaailmassa, jossa susia, elostelijoita, imagopellejä, sarjapettäjiä, piilojuoppoja ja muita töpeksijöitä riittää jonoksi asti.
:) Noista listaamistasi asioista itselleni menee nämä "Haasteellinen. Vaativa." Ja koen että nämä on ihan ok hyviä asioita.
Nuo kaksi muuta, "Provosoiva. Testaileva.", ovat sellaisia jotka saavat minut sanomaan "Kiitos ei. En halua tuollaista leikkijää elämääni."
- Luolamadonna
Mä oon heti jutussa mukana.
(Mukailevaa naurua)- Luolamadonna
Jaaha. Mitenhän kauan tuohon vastaukseenkin meni.
(Reps)
- jkfsdfjgdfg
Hölynpölyä. Otan huikat.
- tosirandom
Hot like Al Bundy. Silti niin harva kisu saa kaikki kelloy fortissimoon.
Eli siis vaikee yhtälö. - Mahdotontapauskin
"Vaikea" on ihan liian helppo sana tässä tapauksessa.
- Erittäinkovakalloinen
Sellainen kirveellä päähän iskettävä.
- atännä
En ole iskettävissä. Tutustun ihmisiin rauhassa, vaikka olisinkin jostain kiinnostunut. Päällekäyvät eivät kiinnosta, koen sellaisen liian pinnalliseksi.
- Nötkött1
Olen erittäin helppo, jos toinen on varteenotettava.
Ei romanssia löydy, jos ei anna sille mahdollisuutta. Tämä kysymyshän n kohdallani hypoteettinen, koska olen varattu.
Olen erittäin helppo iskettävä jos nainen on oikean tyyppinen, mutta muuten melko mahdoton.- lyhyt_onni
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalle, vaikka olet varattu? Meneenkö teillä huonosti?
lyhyt_onni kirjoitti:
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalle, vaikka olet varattu? Meneenkö teillä huonosti?
Siksi, koska haluan.
- Totuus1
Helppo, koska olen, niin nössö, että en uskalla iskeä taikaisin. Lapsena koulussa minua iskettiin useasti nyrkillä. Nyt aikuisena ei onneksi ole kukaan iskenyt.
- kurppisn
Kai vaikea koska suhteeseen en ole ikinä päätynyt toisen iskemänä. Kai joku on yrittänyt mutten ole älynnyt? Olen aika syrjäänvetäytyvä ja omissa oloissani mieluiten.
Mutta aloitteen olen parille vahingossa tehnyt. Olin kohtelias kuten kuuluu ja kai sitten iskin exänkin lopulta. Nykyään varon etten mene vain höpöttelemään miehille. Ettei joku vain joudu tyytymään minuun, heh. Olisin kai aika vaikee koska en uskoisi että joku nainen haluaa iskeä minut. Siinä menisi aikaa ihmetellessä että mitä se haluaa koska naiset ei uskalla puhua suoraan.
- Nainen-28
En lähtisi seksiä harrastamaan heti mutta kahville suostuisin ja treffeille jos mies selvänä pyytäisi mutta ei miehet uskalla selvinpäin koskaan lähestyä. Ulkonäölläkään ei ole mitään väliä oli lihava tai lyhyt niin suostuisin mutta miehet ei uskalla lähestyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508