http://ap2.sestatic.net/app/isvisatestit/index.html?v=wabuwabu#/start/duunari
Oma tulokseni on 56 prosenttisesti duunari ja saatesanoiksi tuli "katos nyt äijjää tai akkaa". En kyllä yleensä tule lainkaan toimeen ns amisten kanssa, joten ehkä mun on parempi olla työttömänä. Kuulostan varmaan ylimieliseltä mutta vaikka en olekaan pärjännyt elämässäni, niin silti olen huomattavasti perusduunaria älykkäämpi.
Kuinka duunari olet?
8
132
Vastaukset
Olet 98-prosenttisesti duunari!
En tiedä mihin kysymykseen vastasin väärin.- m-i-e-s
Ei niihin taida voida vastata väärin. Toi prosenttiosuus kertoo hyvästä alaisesta, ehkä työnantajasi saa rahallensa vastinetta, teet selvästi muutakin kuin katselet tyttökalenterista päivämääriä.
m-i-e-s kirjoitti:
Ei niihin taida voida vastata väärin. Toi prosenttiosuus kertoo hyvästä alaisesta, ehkä työnantajasi saa rahallensa vastinetta, teet selvästi muutakin kuin katselet tyttökalenterista päivämääriä.
Iltasanomain toimittajan mielessä on 100% näkemys duunarista ja vain 98% osasin tavoittaa tuon. Yritän edes kohtuullinen alainen, koska edes välttävästä pomosta en kävisi.
57%, vastaa varmaan totuutta aika hyvin.
58%. Kuulostaa ihan realistiselle mun kohdalla.
- niinduunariettä
62% jeee! Mä osasin! ;D
Nyt ei kun työn juhlaa juhlimaan! - TyhmäPeli
Mukamas vain 42 %!
Ihan sössö testi. Ylläpitää vanhoja kliseitä duunareista buuuu! - vappujavaan
:D
Kun pata-akateeminen saa 74% duunariuspistettä, on testi arvatenkin laadukas!
;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193026
- 1162341
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2391904Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41895Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin211801Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001586Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651144
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106