muuta tekemistä kuin kiskoa viinaa?
Tänne kun etelään Rovaniemelle tulloo tunturilappalainen, niin äijänkäppänä on kännissä koko ajan ja pillaa maineen.
http://yle.fi/uutiset/osa_suomesta_ryyppaa_yha_kuin_1980-luvulla__nain_juomatavat_vaihtelevat_eri_puolilla_maata/8844241
Lopetakkoo helekutin peijoonit kännääminen ja hankikkaa pikkusen sivistytä.
Eikö persjalakasella lappalaisella oo
8
473
Vastaukset
- äijätjuoviinaavaan
Ei ole viinikulttuurista tietoakaan, ilmankos Lapista tulee kaikki naiset etelään.
- kikekittilästä
mitä se impotentti perpsjalakanen akalla tekköö
sohiivat 9 cm toisijjaan
kännissä ovat kovvii poikiin
vaikka vartta ei oo 150 cm - feikkimollaaja
kukahan täällä yrittää savon murteella haukkua saamelaisia vaikka ei oikeasti osaa murretta. Se joka osaa ei haku ketään.
ei sole mikhään , jos et ymmärrä. koita selevitä.
- jouhni
Aslakka sano mulle, että lähe miun kanssa juomhaan viinaa. Sanoin että en mie viitti. Aslakka vaan kärtti ja sano että: Lähe nyt ees viikoks.
- kjhgfds
Ei kukaan ole niin hullu että eläisi lapissa selvinpäin. Edes turistit ei pysty käymään lapissa ilman kunnon kännejä.
- Kfkfkfkfk
Etelässä isot miehet lipittää viiniä. Onhan se näös !
- Busines
Taitaa tilasto pompata lapin kohdalla eteläsuomalaisten ja norjalaisten lomailijoiden vuoksi noin korkealle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184