Äärioikeistojoukkio suomidemokraatit on saamassa uuden kuntavaaliehdokkaan. Puheenjohtaja on tuomittu monenlaisissa oikeusasteissa 1970-, 80-, 90-, 2000- ja 2010-luvuilla. Liekö tällainen ehtona tuon porukan kuntavaaliehdokkuudelle Kemissäkin? Ainakin näyttää ehdot hyvin täyttyneen.
Suomidemokraatit
12
229
Vastaukset
- ranta.linnaan
Eivät saa kannatusta
Hyvin sopii tähän ryhmään, eivätpä juuri erotu joukosta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista- Kdkdndndnd
Käsittääkseni nämä hourupäät on pyrkimässä vain kunnanvaltuustoon?
- Niinpäs_niin
Eiköhän ne ole nuoki siltä tasolta aloittaneet?
- Isäntämaa_sopimus
Mäenpää mene Turussa läpi.
- Ahhahhahahahah
Kaltereistako?
- asgsdfasdfasdfg
Pelle on itse ilmoittanut keräävänsä "Suomi Demokraattien" kannattaja kortteja. Onkohan se eri kuin Suomidemokraatit?
- kokoontaittaija
TÄRKEINTÄ on että saamme suomeen yhden vaihtoehdon lisää puoluekenttään, aivan turhaan on suhtautua kaikkeen uuteen negatiivisesti, eihän tämä ole keneltäkään pois vaan lisää, yksi uusi vaihtoehto. En ole puolesta enkä vastaan mutta kaikki tälläinen asioiden maanittelu on turhaa, antakaa enemmin äänenne kuulua jos ei kiinnosta ja jättäkää äänestämättä kyseistä puoluetta jos ei kiinnosta. Suomi on maa jossa ei saa ikinä mitään anteeksi, niin verottaja kuin näköjään osa kansamme riveistä on sitä mieltä että kun kerran mokaa niin elämäsi on tuhottu. Pelkästään lukemalla täällä olevat kommentit taidan pyörtää päätökseni ja äänestää piruuttani tätä Suomidemokraatteja.
- Ahhhahhahahaha
Niin, kyllä vajaamielisilläkin on oikeus perustaa puolue, joten yrittäkää vapaasti.
- asdfgasfgsdfg
Suomidemokraatit (lievää törkeämpää sanan" demokratia" pahoinpitelyä tuollaiselta puolinatsiporukalta) on selkeästi uusi koti näille, joiden haaveissa oli Persujen kautta tehty valkoisen arjalaisrodun vallankumous. Eli siis täysin epärealistisessa haavemaailmassa eläville, pikkuisen vajaalla aivokapasiteetilla operoiville elämänkoululaisille, pikkurikollisille ja keskikaljanatseille joiden polttoaineena on puhdas ja sysimusta viha suunnilleen kaikkea kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612