jaatalli, lepaa

meitsimatsi

onko teidän mielestä jaatalli hyvä, huono?? kaipailen mp.
hevoset on kivoja mutta talli on vähän epäsiisti ponien karsinat sekä varuste huone on aika sotkuisia.

10

731

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä :)

• Anonyymi

Hyvä talli on, mun mielestä talleilla on aina tärkeintä se että hevoset on terveitä. Ponit kivoja ja myös hevoset

• Anonyymi

Jaatalli on erittäin hyvä, karsinat siivotaan aina tuntien aikana yms.. Esim satulahuone on useasti hieman sotkuinen, mutta jaanan avustajat eli tallitytöt siivoavat paikkoja jne. Itse olen ollu siellä ratsastamassa n. 10v ja taluttanu niistä jo 9v. Tuttua hommaa on ja todella nopeasti oppii eri asioita, jos pääsee testaamaan erilaisia heppoja ja löytää sen kenen kanssa sujuu. Kaikki ponit ja hevoset ovat kilttejä. Monet valittavat maneesin katon olevan talvisin huono ja muka hevoset potkivat karsinoiden ovia, tallilla on vain yksi hevonen joka potkii välillä, mutta ei pääse läpi vaikka kuinka yrittäisi. Myös niitä tallityttöjä ns. Kiusataan, koska he ovat mukamas liian innokkaita yms. Vaikka he varmistavat jaanan puolesta, että kaikki menee niinkuin pitäisi. Tuntejakin on kaikkina muina päivinä, paitsi lauantaisin, mutta sunnuntaisin on koko- ja minitunteja.

• Anonyymi

Mun mielestäni tallilla on siistiä toki olen siellä noin kaksi vuotta vasta käynyt mutta aina kun menen oman vakkari hepan karsinaan niin on se siisti ehkä Max yhdet tai kahdet tarpeet on laitettu sivuun mutta mielestäni ne on siistit.. varuste huone on kyllä siisti mutta on siellä paljon satula huopia ja satuloita mutta nekin sivussa ettei ole tiellä.....
      Jaatalli on tosi hyvä 5/5 talli

• Anonyymi

satula huone vähän sotkuinen mutta mikäään ei oo tiellä . ponien karsinat siistit

• Anonyymi

jaatalli on hyvä paikka. Okei tuo satula huone on sotkuinen riippuen siitä onko sielä muiden tavaroita laitettu sikin sokin . Ponien karsinat siivotaan päivittäin mutta siellä on yleensä jätökset nurkaan tehty

• Anonyymi

no minun mielestä on vähän sotkuista mutta ei paljoa eli mikää ei ole tiellä. Ponien karsinoissa saattaa joskus olla esim yhet kakat tai pissat. ainoa miinus on se että jotkut koko tuntilaiset hyppää useemmin kun meidän ryhmä se on välillä vähän ärsyttävää. Mutta suositelen jaatallia kaikille.

• Anonyymi

älä hauku en kerro koska se on mun oma asia. Ps kukaan ei halua vasta jospuhunoin kukaan ei ansaitse tulla kohdelluksi noin onko selvä. En oo ikinä kuullut enen että noin puhutaan mulle oono mä muka jotenkin alempi arvoinen jos minulle sanotaan noin. No älkää välittäkö jos joku sanoo teillekin noin koska kukan ei ansaitse tulla kohdelluksi noin ketään ei haukuta kiroilla syrjitä kaikki on tervettulleita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä hauku en kerro koska se on mun oma asia. Ps kukaan ei halua vasta jospuhunoin kukaan ei ansaitse tulla kohdelluksi noin onko selvä. En oo ikinä kuullut enen että noin puhutaan mulle oono mä muka jotenkin alempi arvoinen jos minulle sanotaan noin. No älkää välittäkö jos joku sanoo teillekin noin koska kukan ei ansaitse tulla kohdelluksi noin ketään ei haukuta kiroilla syrjitä kaikki on tervettulleita

No vittu älä koko ajan puhu noin ps jos oot tiistai tunnilla kuten mä niin sielä hypitään todella usein suosttelen sullekkin jos haluut hyppää noin 100 cm et varmaan osaa hyppiä koska oot luonteeltas ihan pers aivo .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vittu älä koko ajan puhu noin ps jos oot tiistai tunnilla kuten mä niin sielä hypitään todella usein suosttelen sullekkin jos haluut hyppää noin 100 cm et varmaan osaa hyppiä koska oot luonteeltas ihan pers aivo .

Lopeta toi kiroilu kukaan ei jaksa yhtään voin kertoo mun vanhemmille mutta sis jaatalli is the best talli suosittelen kaikille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      160
      10255
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      55
      2803
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      78
      2495
    4. 84
      2328
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      146
      2078
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      235
      1898
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      44
      1382
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1345
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      115
      1197
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      873
    Aihe