Täällä on selvitetty juurta jaksain MA-teorian mukaiset syyt miksi (hc)ätmit eivät saa pillua, mutta nyt hyvät naiset on puolustuksen - eli teidän - vuoronne: kertokaa miksi ette anna pillua meille (hc)ätmeille?
Naisilla selityksen paikka: miksette anna ätmeille
43
564
Vastaukset
- Selitys
Kts. MA-teoria.
Selityksen on paras olla aika hyvä!
- Eräkettu
Samat kysymykset vuodesta toiseen...
Vitun pilleripäät.. - tiedät.itsekin
Koska teissä ei ole niin mitään puolensavetävää. Olette uskomattoman epäseksikkäitä.
- Douch-e
Touché!
- Eräkettu
Voi ihan rehellisesti sanoa että tollanen ex-linnakundi "jännämies" on paljon vakaampi kuin palstan avohoidossa olevat "ätmit"..
Kaikki sekopäät on aina "ätmejä"... - Selitystämäkin
Miksi kertoisimme?
- kaisanoasaa
Siksi kun kysytään.
- olisikohansetässä
johtuisiko se kenties siitä, että ätmit eivät osaa pyytää pillua "tarpeeksi nätisti"? =)
- t6qruyk
En katso olevani velvollinen valaisemaan asiaa ätmille.
- luepalstaa
Kuinka tyhmä pitää ätmin olla ettei itse tajua? Lue vielä hanakammin palstaa niin toivon mukaan vihdoinkin ymmärrät. En kuitenkaan elätä turhaa toivoa....
- Verveikkin
aloittajan puolustukseksi pitää sanoa että minäkään en vielä tiedä miten naisilta saa pilsuu vaikka olen lukenut palstaa vuosikausia, se on täysi mysteeri minulle edelleen
Verveikkin kirjoitti:
aloittajan puolustukseksi pitää sanoa että minäkään en vielä tiedä miten naisilta saa pilsuu vaikka olen lukenut palstaa vuosikausia, se on täysi mysteeri minulle edelleen
Minä taas en tiedä sitä, että onko sellaisia naisia edes olemassa, joiden rakkaus on aidosti täysin vilpitöntä, pyyteettömän vastavuoroista ja rehellistä..... ;D
No koskee varmasti molempia sukupuolia, mutta ainakin monia naisia.... ;P- atännä
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Minä taas en tiedä sitä, että onko sellaisia naisia edes olemassa, joiden rakkaus on aidosti täysin vilpitöntä, pyyteettömän vastavuoroista ja rehellistä..... ;D
No koskee varmasti molempia sukupuolia, mutta ainakin monia naisia.... ;PTaidat tarkoittaa täydellistä äidinrakkautta.
Ihmiset eivät taida elää pelkästään kumppaniaan varten ja häntä palvoen, meillä on aina ollut muutakin sisältöä elämässä. Me ihmiset ollaan rakastettavan epätäydellisiä, emme onneksi vihattavan täydellisiä. - 819
Verveikkin kirjoitti:
Eihän palstaa lukemalla sellaista voikaan oppia, kuinka pilsua saa. Nimimerkki "luepalstaa" tarkoittikin, että palstalta saa vastauksen aloittajan kysymykseen: "Miksette anna ätmeille?"
Palstaa lukiessa saa erittäin kattavan kuvan ätmien naisvihasta ja siitä asenteesta, että naiset ovat heidän vihollisiaan. Miksi siis naiset tieten tahtoen hakeutuisivat saamaan vihamielistä kohtelua osakseen? Hakeutuisitko itse sellaisen naisen seuraan, joka suhtautuu sinuun vihollisena, ja osoittaa vihaavansa kaikkia miehiä? Et. Niin kauan kuin ätmeillä on tuo viha-asenne naisia kohtaan, heidän on turha odottaa näiltä rakkautta. atännä kirjoitti:
Taidat tarkoittaa täydellistä äidinrakkautta.
Ihmiset eivät taida elää pelkästään kumppaniaan varten ja häntä palvoen, meillä on aina ollut muutakin sisältöä elämässä. Me ihmiset ollaan rakastettavan epätäydellisiä, emme onneksi vihattavan täydellisiä.KvääK...Kvaak....Kvääk..KvaaK.... ;D
Me ollaan erillaisia ja hyvä niin....mutta älä tule taas pätemään noita omia juttujasi ja käytöstapojasi.......minun koneistoni ei toimi niin kuin sinun koneistosi....ja vaikka väitätkin (ainakin aikaisemmin väitit) ettei rivien välistä pysty näkemään ja lukemaan asioita, niin kyllä pystyy....ainakin sen verran, että voin sanoa, että olemme kaukana toisistamme todella monessa asiassa....myös tarpeissa... ;P
Laitoit muutenkin jälleen kerran sanoja suuhuni, enkä minä sitä noin tarkoittanut.....mutta sinulle minun on muutenkin mitään kertoa ja/tai selvittää, koska ei kiinnosta, enkä näe siihen edes mitään syytä.... ;P
Sinun BraVuuRisi on itsellä tuo Häpäiseminen&Sanojen tarkoitusten muuttaminen..... ;P
Hasta La Vista MurMeLi!... ;D- atännä
KvääK...Kvaak....Kvääk..KvaaK.... ;D
Me ollaan erillaisia ja hyvä niin....mutta älä tule taas pätemään noita omia juttujasi ja käytöstapojasi.......minun koneistoni ei toimi niin kuin sinun koneistosi....ja vaikka väitätkin (ainakin aikaisemmin väitit) ettei rivien välistä pysty näkemään ja lukemaan asioita, niin kyllä pystyy....ainakin sen verran, että voin sanoa, että olemme kaukana toisistamme todella monessa asiassa....myös tarpeissa... ;P
Laitoit muutenkin jälleen kerran sanoja suuhuni, enkä minä sitä noin tarkoittanut.....mutta sinulle minun on muutenkin mitään kertoa ja/tai selvittää, koska ei kiinnosta, enkä näe siihen edes mitään syytä.... ;P
Sinun BraVuuRisi on itsellä tuo Häpäiseminen&Sanojen tarkoitusten muuttaminen..... ;P
Hasta La Vista MurMeLi!... ;DOotpas kauhee räpätäti! :D
Kommentoin vain, miten tuon sun tekstin ymmärsin. Jos ymmärsin väärin, korjaat tietysti, vähemmällä vaivalla kun nalkutat. ;) Voisin hyvin kuvitella, ettei noi sun jännät vihjailusi oikein aukene muillekaan. Tai jos joku ymmärtää, niin saa toki suomentaa.
Voisikohan olla, ettei vika olekaan kaikissa naisissa, jos sinä et saa sellaista rakkautta jota olet vailla..? atännä kirjoitti:
Ootpas kauhee räpätäti! :D
Kommentoin vain, miten tuon sun tekstin ymmärsin. Jos ymmärsin väärin, korjaat tietysti, vähemmällä vaivalla kun nalkutat. ;) Voisin hyvin kuvitella, ettei noi sun jännät vihjailusi oikein aukene muillekaan. Tai jos joku ymmärtää, niin saa toki suomentaa.
Voisikohan olla, ettei vika olekaan kaikissa naisissa, jos sinä et saa sellaista rakkautta jota olet vailla..?Ei Mua Kiiiiiinnosta.... ;P....jotkut tajuu ja jotkut ei, eikä sillä ole väliä tajuaako kukaan....sittenpä olen ajatusteni kanssa yksin ja ainakin tässä asiassa sitten kaikista muista poikkeava ja todella yksilöllinen.... ;D
- nuuskatuuskan
Ei Mua Kiiiiiinnosta.... ;P....jotkut tajuu ja jotkut ei, eikä sillä ole väliä tajuaako kukaan....sittenpä olen ajatusteni kanssa yksin ja ainakin tässä asiassa sitten kaikista muista poikkeava ja todella yksilöllinen.... ;D
sönkötyksestä saa selvää vain toinen sönköttäjä sönkkö..
- ValaisevatRapsat
Verveikkin kirjoitti:
Lue expuan ja bemin raportteja. Niissähän se kerrotaan.
- atännä
Ei Mua Kiiiiiinnosta.... ;P....jotkut tajuu ja jotkut ei, eikä sillä ole väliä tajuaako kukaan....sittenpä olen ajatusteni kanssa yksin ja ainakin tässä asiassa sitten kaikista muista poikkeava ja todella yksilöllinen.... ;D
Onhan se varmasti osoitus jonkinlaisesta poikkeavuudesta ja yksilöllisyydestä, jos ei kykene ilmaisemaan itseään niin että muut ymmärtävät ;)
nuuskatuuskan kirjoitti:
sönkötyksestä saa selvää vain toinen sönköttäjä sönkkö..
Jokaisen voi leimata sönköttäjäksi, jos siihen lähtee....siihen riittää ihan se, että toinen ajattelee asioista eri tavalla (on erillainen yksilö) tai sitten ei vain tykkää toisen kommentista.... ;P
Siinä Tröllille taas kippoon hiukan ruokaa.... ;Datännä kirjoitti:
Onhan se varmasti osoitus jonkinlaisesta poikkeavuudesta ja yksilöllisyydestä, jos ei kykene ilmaisemaan itseään niin että muut ymmärtävät ;)
Sinä nyt et ymmärrä vaikka mitä tekisi ja muutenkin sun BraaVuuRisi on ihan jotain muuta, kuin Ymmärtäminen...et ymmärtänyt aikaisempaakaan vihjailevaa viestiä tai sitten ymmärsit, mut sun yksi huveistasi on lahkeessa roikkuminen...no jokaisella on omansa....minkäs sitä ihminen luonteelleen ja persoonalleen voi... ;P
RäPäTTäVä LahKeesSa RoikkuJa....UuMaMA.... ;P
Ätmeillä taitaa olla defenssit päällä?
Ihan esimerkkinä: menee kuka tahansa nainen (muiden mielestä nätti jne.) yrittämään ätmien pöytään istumaan, saa osakseen melkoista nenän vartta pitkin katselua, tai ihan suoranaisen kiellon, ettei siihen ole tulemista.Oletkos yrittänyt Oikkee Kunnolla ja saanut pettyä kohteluun?... ;P
Kuulosti, että puhut Kokemuksen Syvällä Äänellä.....NuuskaMuikkune kirjoitti:
Oletkos yrittänyt Oikkee Kunnolla ja saanut pettyä kohteluun?... ;P
Kuulosti, että puhut Kokemuksen Syvällä Äänellä.....Ei vaan koitin lepuuttaa pyöreää ahteriani. Mutta jos lähtökohtaisesti tuo on irl asenne naisia kohtaan (että ovat vihollisia), niin onko ihmekään.
SikaHelmi kirjoitti:
Ei vaan koitin lepuuttaa pyöreää ahteriani. Mutta jos lähtökohtaisesti tuo on irl asenne naisia kohtaan (että ovat vihollisia), niin onko ihmekään.
Voi olla, että olivat syyttä suotta tai sitten syystä, että olivat sen jostain kokemuksen kautta sisäistäneet....ainakin omalta kohdaltaan...syitä on varmaan tässäkin monia... ;P
Voi olla, että olivat syyttä suotta tai sitten syystä, että olivat sen jostain kokemuksen kautta sisäistäneet....ainakin omalta kohdaltaan...syitä on varmaan tässäkin monia... ;P
..syitä aina löytyy jos haluaa. puoleen ja toiseen. toiset useammin valitsevat sen toisen ja toiset toisen.
SikaHelmi kirjoitti:
Ei vaan koitin lepuuttaa pyöreää ahteriani. Mutta jos lähtökohtaisesti tuo on irl asenne naisia kohtaan (että ovat vihollisia), niin onko ihmekään.
Ne varmaan aistivat ylenkatseesi ja alentuvan asenteesi.
- suomi--neito
Siksi koska ätmit juoksevat aina karkuun kun ehdotan heille seksiä :( Ketmit ja ytmit sensijaan suostuvat.
Pitää riittää, että on yhden miehen "pelastanut" naisettomuuden kohtalolta ja homehtumasta kotimökkiinsä. :)
Eikö kuka vaan mies voisi olla ätmi, joka ei naismarkkinoilla ole äkäisen päällekäyvä ja imupaperimainen?- näinnsseon
"Palstaa lukiessa saa erittäin kattavan kuvan ätmien naisvihasta ja siitä asenteesta, että naiset ovat heidän vihollisiaan. "
Ellei naisilta saa parisuhteen etuja (hc-ätmit eli 25% miehistä), naiset ovat tällöin ensisijaisesti kilpailijoita samoista työ- ja opiskelupaikoista. Seuraus on naisviha.- 279
Niinkö? Ätmitkö ihan suurin joukoin rynnistävät naisvaltaisille aloille?
- näinnsseon
Tilastokeskuksen mukaan ammattirakenteeseen liittyvät erot sukupuolten välillä ovat kaventuneet viime vuosina kaikilla työmarkkinasektoreilla.
- Totuudenkertojatar
Ätmeille ei kelpaa kuka tahansa nainen, kenelle tahansa naiselle pitäisi kelvata kuka tahansa ätmi, erityisesti nuorille ja kauniille. Tässä se ristiriita. Monesti on tarjottu järjettömän lihavaa tai vammaista naista, ei kelpaa. Eli kysymyksen pitäisi kuulua: miksi ätmit ette ota pillua vastaan, kun sitä tarjotaan? Silloin on turha urputtaa että naiset ei anna. Naiset=kaikki naiset, ei vain nuoret ja kauniit.
Lepuutan salkkuni. - jämäjenna
No kun täällä naisilla tarkoitetaan vain niitä top 10 naisia niin turha sitä ihmetellä. Samasta syystä kuin itse eivät huoli meitä tuon ylätason naisten ulkopuolelle jääviä. Ja jos joku ätmeistä kelpuuttaa vain siksi kun ei saa parempaa niin kyllähän nainen sen jossain vaiheessa huomaa. Ennemmin on yksin kuin sellaisen kanssa joka koko ajan odottaa jotain parempaa ja ohessa purkaa kiukkuaan ja katkeruuttaan siihen kelpuutettuun. Ja sitten jos yhden illan jutuista on kyse ja sekä ytmi että ätmi kelpuuttaa vain seksikumppaniksi niin kai sitä silloin mieluummin sen komean kanssa lähtee jos sellainen iskemään tulee. Tosin itse sanoin viimeksi ei ytmille vaikka oli komea nuori mies hotellin kattohuoneistoineen. Se taisi olla kolaus hänen itsetunnolleen kun varmaankin luuli vanhempaa pullukkaa helpoksi nakiksi. Hän tuli myöhemmin taksijonossa viereeni nuolemaan jotakin nuorempaa hoikkaa blondia katsellen minun suuntaani ikäänkuin haluen sanoa että katso mitä menetit, joka minua lähinnä huvitti ja melkein säälittikin. Minulle on aina ollut ongelma jos joku yrittää tehdä rahalla vaikutuksen. Sillä saa minut katoamaan. Silloin tällöin kyllä toisaalta mietin että olisiko sittenkin pitänyt yrittää suomalaisittain varakasta miestä. Kun sellaiset ovat joskus yrittäneet minua nuorempana kun kuuluin vielä tuohon kymppikerhoon. Mutta olisin ollut varmaankin vielä onnettomampi seinäkoristeena/huonekaluna. Mutta kertokaa te ätmit itse miksi solvaatte naisia joita ette halua? Miksi kukaan haluaisi antaa sellaiselle joka häntä vihaa ja halveksuu?
- Peräkamari
Nussittuna nukkuisit paremmin, mutta jos ei anna persulle pillua tai peräsuolta niin nukkuu ihan kohtalaisesti tai paremmin.
- ääkspöks
Jos kaikkien "tarvitsevien" kanssa menisi sänkyyn niin eikös siinä se kuuluisa käyttöaste nouse?! Mielummin itekin ilman jos ei parisuhdetta muodostu...
Valitettavasti tarjolla on lähinnä yhden yön touhua ja ne ei kiinnosta. Siitä P huudellaan mutta ei loppuelämän kumppanin tarpeesta.
Ok, on niitäkin onneksi nähty :)
Yhdistäisin mieluusti henkisen ja fyysisen suhteen. Mutta vähän omituisena naisena se ei niin helppoa olekaan. Enkä vain ns.seurustelun ilosta kenenkään kanssa pystyisi olemaan vaikka olis kuinka "kuuma paketti" tahansa.- 5plus16
antaisit nyt vain ihan kiltisti pillua, sellainen "kaino pyllistys" riittää 30 sekunnin ajan
- 116
5plus16 kirjoitti:
antaisit nyt vain ihan kiltisti pillua, sellainen "kaino pyllistys" riittää 30 sekunnin ajan
Kannustat siis naisia lutkailemaan vielä enemmän, kuin he tähän mennessä ovat sitä harrastaneet.
On teidän palstapoikien mielipiteet tosi ristiriitisia......
- Wanda___
Miksi antaisin? Anna edes yksi syy.
- 5plus2
anna antamisen ilosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886