Minulle on tarjoteltu rantauimavalvojan paikkaa kesätyöksi, ja vaatimuksena tottakai uinninvalvojan testiuinnin läpäisy. Minulla on uimaopettajan paperit ja olen uimahallissa tehnyt valvontaa pari vuotta sitten. Siellä suoritin testin hyväksytysti, mutta koko hallin syvin kohta on 1,70m, joten sieltä sukeltelin myös renkaita.
Nyt n.1kk päästä suoritettavassa testissä minun tulee hakea kaksi rengasta ja nukke 4,5m syvyydestä. Uinut en ole kuin järvessä edellisten hallitöiden jälkeen, joten kuntokin on varmasti kehno.
Nyt kaipailisinkin vinkkejä miten parantaa kuntoa juuri tuota testiä nähden kotona ja uimahallissa?? Uimassa siis ajattelin käydä tyyliin joka toinen päivä, mutta yritänkö vaan tehdä kovia vetoja vai..? Voinko tehä jotakin vippasharjoituksia kotona keuhkoja treenatakseni? Suurin ongelma tuntuu olevan se hengityksen pidättäminen ja hengästyminen mikä iskee jo 10m sukelluksessa, puhumattakaan kun pitäisi heti hetken päästä pulahtaa kolme kertaa sinne 4,5m. Onko ees mahdollista treenata ittensä kuukaudessa testin läpäisevään kuntoon, jos ei ole uimaritaustaa??
Nimimerkillä, alanko etsimään toista kesätyötä x))
Uinninvalvojan testiuintiin harjoittelu
N.25v
0
206
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921358
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä318612Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584