Hei,
perinteinen tarina: ystävät seurustelee, on naimisissa ja lapsia löytyy.
Löytyykö muita n.30v miehiä samassa tilanteessa? Ikähaarukka 26-36 on passeli.
Eli hakusessa olisi baariseuraa naisten iskemises tarkoituksessa.
Itse olen urheilullinen, sosiaalinen, korkeakoulutettu ja hyvässä työpaikassa. Baariin meneminen yksin taasen ei juurikaan kiinnosta.
Eli jos olet normaali ok tyyppi, ymmärrät SRG/PUA meininkejä ja olet kiinnostunut siipiveikkoilusta, ota yhteyttä :)
Ja tää on melko kepillä jäätä että täältä löytyisi, mutta yrittänyttä ei laiteta ;)
Meizdee31 at gmail.com
Sinkkumies etsii siipimiestä Helsingistä
Meizdee31
2
277
Vastaukset 2
SRG/PUA?
- Hukassa2016
Mikä vikana että yksin ei voi mennä baariin? Aika harvoin sitä kukaan huomioi mutta yksin baarissa, esim tyhjään pöytään istumaan on sosiaalinen murha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493