Löytyisikö kokemuksia Trendhim - verkkokaupasta?

Miksa43

Olen tässä selaillut tovin Trendhim - verkkokauppaa osoitteessa https://www.trendhim.fi/ ja muutama asuste kiinnostaisi tilata. Ennen ostopäätöstä tiedustelisin vain kokemuksia muilta keskustelijoilta eli löytyykö annettavaksi risuja tai ruusuja?

12

14886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muovikrääsää

      Trendhimin asusteet ovat krääsää, esim. vöistä suuri osa on tekonahkaa, ja loputkin aika huonolaatuisia.
      Samanhintaisia mutta paljon parempia asusteita saa esim. Brothersista, jossa myydään Saddler Scandinavia vöitä, lompakoita ja laukkuja, jotka ovat sentään kunnon nahkaa ja anilliinivärjättyjä (ei edes muovipinnoitettuja tai maalattuja). Itsellä on 9 vuotta vanha saddler-vyö joka on edelleenkin ahkerassa käytössä ja hyväkuntoinen.

    • Killa

      Minulle lähetettiin eri tuote kuin mitä olin tilannut ja kun asiasta ilmoitin, sain vastauksen, että tilaamani tuote on loppunut varastosta. Minulta mitään kysymättä siis valitsivat minulle toisen tuotteen, ja paketin mukana tulleesta lähetteestä oli poistettu palautustarra, jota ilman rahoja ei saa takaisin. Kasan risuja saa trendhim minulta.

    • JJB

      Hyvin toimii.

    • SVT

      Mainostavat 2-7 päivän toimitusta joka ei pidä paikkansa. Samanlaisia nettikauppoja on useita ja tilasin tuolta nimenomaan koska mainostivat nopeaa toimitusta. Nyt on toistaviikkoa mennyt eikä tuotetta vieläkään näy. Nettisivut antavat ymmärtää että tuotteet postitetaan helsingistä. Ilmeisesti postittavat kuitenkin kiinasta tai muualta kaukoidästä..

      • Anonyymi

        Ihan tanskasta tulevat...


    • verkkis

      Homma toimii nopea toimitus Siva kauppa. Tilattu 8.3 tuli 12.3.17
      Suosittelen.

    • lumikko_

      Ainakin osa tuotteista (esim. nahkarannekkeet) ovat täsmälleen samoja, mitä saa ebayn kautta Kiinasta murto-osalla hinnasta.

    • Huijausta

      Viiksivahan sijaan sain rihkamaketjun. Tämä on ilmeinen huijarikauppa. Kannattaa varoa.

    • Huijausta

      Firmaan ei saa yhteyttä. Oletteko koittanut soittaa. Sieltä vastas automaatti ja käsitämätön mökellys josta ei saa mitään selvää. Ei varmaan ole tarkoituskaan.

    • Trendnot

      Myy vyöt aitona nahkana, mutta todellisuudessa ne on keinonahkaa. Pinnat rupee kuoriutumaan käytössä.

    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi.

      Olen tilaillut panssariketjuja, sekä muita koruja. Aina ovat tulleet ja usein laittavat myös seurantanumeron.

      Ainoa asia, mihin en ole tyytyväinen on, että paketti ei saavu niin nopeasti, kuin luvattu, mutta saapuu postiin. Postilla kestää varmaan hieman kauemmin toimittaa nyt joulun/postilakon jälkeen.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta ko. kauppa myy esimerkiksi tuotetta nimimerkillä KULTAISET kalvosinnapit. Kun avaat kohdan materiaali niin siellä lukee että ne on valmistettu hopeasta tehdystä kuparista. Luottoa on siis vähemmän kun neuvostoliittoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe