Soini on muuttamassa Panamaan säätiörahoineen.

Soinismin_lopputulos

Persujen kannatuksen jatkuvasti hiipuessa on Soini tehnyt jo muuttoilmoituksen muuttamisestaan Panaman veroparatiisiin. Siellä on Soinin hyvä loikoilla uima-altaan vierellä ja naureskella kannattajiensa typeryydelle. Säätiörahat takaavat leppoisan loppuelämän.

23

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuseivanhene

      Luuletko ettei muilla puoluiella ole säätiöitä ollut monine vuosikymmeniin?

      Muilla on myös ikuiset SUOJATYÖPAIKAT valtion laitoksissa, kuten Suomen Pankissa
      onneton Liikasen Erkki ja KELASSA Liisa täystuho HYSSÄLÄ!!!

      Tässä, vain MUUTAMA esimerkki!!!

      • Soinismin_lopputulos

        Eli rintamakarkuruus on hyväksyttävää jos joku muukin on niin historiassa tehnyt?
        Aikooko Soini vielä perustaa Suomeen keskitysleirejä, koska hänen esikuvansakkin on niin tehnyt?


      • alta_lipan
        Soinismin_lopputulos kirjoitti:

        Eli rintamakarkuruus on hyväksyttävää jos joku muukin on niin historiassa tehnyt?
        Aikooko Soini vielä perustaa Suomeen keskitysleirejä, koska hänen esikuvansakkin on niin tehnyt?

        "on Soini tehnyt jo muuttoilmoituksen muuttamisestaan Panaman veroparatiisiin" - Mistäs sinä Soinin muuttoilmoituksen olet nähnyt? Valheita levittämällä laitat lokaa niskaan kun mitään oikeaa aihetta ei ole.


    • PS_rikkaiden_asialla

      Persujen kannatus on enää 8,5% ... ja lasku senkun kiihtyy. Tervemenoa Soini ja persut.

      • Minunkin puolesta.


    • wallenalleiks

      Soinin ei tarvitse edes kiertää veroja kun hän piilottaa meidän verorahat säätiöön. Panamamiehet ovat pyhäkoulupoikia Soiniin verrattuna.

    • antaa_muuttaa_vaan

      karkuu ei pääse kumminkaan.

    • Raha_haisee
      • ps_rasistipaskat

        Porvaripaskat piilottavat rahansa hyväveli menetelmin.


    • pikku_pili

      No problem. Saan rahani joka tapa-uksessa. Imen ja annan.

    • gdgfd7

      peräsuolipersut haisee

    • duplingaan

      Jos ihminen maksaa mahdollisimman vähän veroja hankkimistaan rahoista, se aivan oikein ja järkevää.

      Mutta jos ihminen meidän verorahoja kierrättää laittomasti säätiöön niin siinä kyseessä oikea rötösherra eikä vain järkevä liikemies. Panamajutussa ei ole muuta väärää kuin se että laki mahdollistaa sen. Ei ihmisissä joilla siellä yhtiöitä, vaan meidän hallituksella joka antaa siihen mahdollisuuden.

      • Soinismin_lopputulos

        Soini kierrättää säätiörahojaan Panaman tililleen, jotta voi muuttaa sinne hallituskauden ja seuraavien vaalien rökäletappion jälkeen. Ahne ja röyhkeä paskiainen.


      • PS_assholes
        Soinismin_lopputulos kirjoitti:

        Soini kierrättää säätiörahojaan Panaman tililleen, jotta voi muuttaa sinne hallituskauden ja seuraavien vaalien rökäletappion jälkeen. Ahne ja röyhkeä paskiainen.

        Siis porvaripersuilua pahimmillaan.


    • onpelkkääpenetelua

      Tuo

      • persuverbikö

        Penetelua?


    • adjö_iso_sika

      Tervemenoa huijari. Kukaan ei jää kaipaamaan.

      • persut_mamuttaa

        Vie lemmikkitonttusi Halla-Aho mukanasi. Niin kansa kiittää.


    • oksennan_ilolla

      Hyvästi sika. Vain haju jää muistoksi ja hyvä niin.

      • tiedän_kokemuksesta

        Soinin haju ei lähde kuin kulumalla. Valitan.


      • ...ja menetetty luottamus demokratiaan.


    • Ejtimomihinkäänmuuta

      Hej

      • työn_orjat_persun_yöstä

        Muuttaa, muuttaa. Sitä odotellessa voimme hyräillä vaikka kansainvälistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe