BEMin raportti

Täällä ollaan usein keskusteltu julkisuuden vaikutuksesta suosioon.

Itse olin televisiossa haastateltavana eilen (asiantuntijan ominaisuudessa) ja tähän mennessä on 3 minulle tuntematonta naista ottanut yhteyttä FB: ssä. Ei suoraan mitään ehdottaen, vaan kysyen asiasta, mutta samalla myös kertoen, että näytit hyvältä.

51

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tybykkää

Milläs kanavalla olit? ;)

• ei.hyvääpäivää

Siitä vain telkku.comiin katsomaan, oliko sopivaa ohjelmaa eilen edes menossa. Uutisten loppukevennyksessä koko kansan naurunalaisena, eli mtv3:sen iltauutiset, joten katsomo.fi

• gewgewgewgew

Liittynee sosiaaliseen statukseen, naiset haluavat eniten kehuskella kavereilleen, että heidän poikaystävänsä on kuuluisuus.

• Ex----------PUA

Tässä opimme taas kerran jotain, sillä kertaus on opintojen äiskä:
      - Status- check.
      Asiantuntija on status. Se, että asiantuntija on muutaman minsan televisiossa, tuotti heti yhteydenottoja (olivatko ne tuntemattomia vaiko jo facessa kavereinasi?).
      - Ulkonäkö - check.
      BEM on tunnetusti hyvin komea mies, ja tälläkin hetkellä hänen naisensa opiskelee itsepuolustuslajeja pitääkseen kilpakosijat poissa.
      - Raha - ?
      Kyllä BEM varmaan ainakin nyt toimeentulee, ja riippuu tittelistä, että onko tätä paljon.

Palstatotuus ei petä, sillä palstatotuus on punainen pilleri, mutta punainen pilleri on palstatotuus!

Muuten taas mainittakoon, että julkkis-säätöni lisäksi, minulla on myöskin hyvänä ystäväni julkimo, ja hänet tunnetaan nimellä BEM.

• Yksi oli kaverin kaveri ja kaksi oli kokonaan tuntematon.

Itse asiassa naisystäväni on karrastanut 15 vuotta ko lajeja :-D.

• 13plus15

"BEM on tunnetusti hyvin komea mies, ja tälläkin hetkellä hänen naisensa opiskelee itsepuolustuslajeja pitääkseen kilpakosijat poissa."

Et voi olla tosissasi xDDD

• hahahhahhhhh
        13plus15 kirjoitti:

"BEM on tunnetusti hyvin komea mies, ja tälläkin hetkellä hänen naisensa opiskelee itsepuolustuslajeja pitääkseen kilpakosijat poissa."

Oli kyllä hieman hassusti sanottu..Ihan kuin nainen puolustaisi miehekkäästi voimakeinoin reviiriään :)

Pulla osoitti taas asiantuntemustaan!

• Ex---PUA
        13plus15 kirjoitti:

En, se oli vitsi.

• Ex---PUA
        hahahhahhhhh kirjoitti:

Oli kyllä hieman hassusti sanottu..Ihan kuin nainen puolustaisi miehekkäästi voimakeinoin reviiriään :)

Pulla osoitti taas asiantuntemustaan!

Sinun asiantuntemusta selvästi edustaa huumori.

Ei mutta tässä nähtiin miten äly ja huumorintaju kulkee käsi kädessä ja kurpalla ei ole niistä kumpaakaan.

Tekonauru - ei varsinaiselle vitsille, vaan sen ohi - on se kuuluisa kirsikka tuon kasan päälle.

• bingokurppa
        Ex---PUA kirjoitti:

Sinun asiantuntemusta selvästi edustaa huumori.

Ei mutta tässä nähtiin miten äly ja huumorintaju kulkee käsi kädessä ja kurpalla ei ole niistä kumpaakaan.

Tekonauru - ei varsinaiselle vitsille, vaan sen ohi - on se kuuluisa kirsikka tuon kasan päälle.

BINGO tuli :D

Kiitti, pelle!

• Ex-----PUA
        bingokurppa kirjoitti:

BINGO tuli :D

Kiitti, pelle!

Osu ja uppos! :D

Ja ei kestä, vanha huora, jos et olisi ollut tyhmä ja huumorintajuton ja vielä näyttänyt sitä, en olisi voinut taas osua ja upottaa - SUKKANA SiSäÄN!

PS. Bingo on mummoile, joten sopii sinulle. ;D

• vihatipunen

Mäkin olen varmaan julkkis, koska olen löytänyt Youtubesta itseni monelta joillain keikoilla kuvatuilta videoilta?

• Ex----------PUA

Kyllä, se on täsmälleen sama asia, kuin että olisit haastateltavana asiantuntijan virassa.

• vihatipunen
        Ex----------PUA kirjoitti:

Kyllä, se on täsmälleen sama asia, kuin että olisit haastateltavana asiantuntijan virassa.

Löytyy multakin asiantuntemusta yhteen jos toiseenkin asiaan.

• Ex----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Löytyy multakin asiantuntemusta yhteen jos toiseenkin asiaan.

Suoritettiinko se asiantuntijahaastettelu siis keikan aikana yleisössä, vai menittekö baarin puolelle?

• vihatipunen

Suoritettiinko se asiantuntijahaastettelu siis keikan aikana yleisössä, vai menittekö baarin puolelle?

Eikun niissä videoissa asiantuntemukseni näyttäytyy peiteltynä innostuksena. Mut noin yleensä löytyy asiantuntemusta ainakin joihinkin asioihin. Varmaan jokaiselta työssäkäyvältä ihmiseltä löytyy oman alansa asiantuntemusta.

• vihatipunen kirjoitti:

Eikun niissä videoissa asiantuntemukseni näyttäytyy peiteltynä innostuksena. Mut noin yleensä löytyy asiantuntemusta ainakin joihinkin asioihin. Varmaan jokaiselta työssäkäyvältä ihmiseltä löytyy oman alansa asiantuntemusta.

Mutta voiko sitä asiantuntijuutta esitellä televisiossa ennen lasten nukkumaanmenoaikaa?

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Mutta voiko sitä asiantuntijuutta esitellä televisiossa ennen lasten nukkumaanmenoaikaa?

No en mä kyllä yhtä 5 vuoden vuoden takaista videota, missä mun takapuoli näkyy, esittelisi ennen lasten nukkumaanmenoaikaa mut muuten joo.

• Ex----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Eli et ole sen enempää alasi asiantuntija kuin rividuunari, eikä sinua ole koskaan haastateltu televisioon asiantuntijana.

Täysin sama asia kuin BEM:in kohdalla siis! :D

• vihatipunen

Eli et ole sen enempää alasi asiantuntija kuin rividuunari, eikä sinua ole koskaan haastateltu televisioon asiantuntijana.

Täysin sama asia kuin BEM:in kohdalla siis! :D

Mähän voin olla vaikka saman asiantuntija kuin bemari, koska en tiedä minkä alan asiantuntija hän on. Eilen telkkarista mieleen jääneet näkemäni asiantuntijat olivat harmaantuneita papparaisia. Hei, bemari oli varmaan siinä Manitbois-ohjelman alussa se joku elokuva-alan asiantuntija.

• vihatipunen kirjoitti:

No en mä kyllä yhtä 5 vuoden vuoden takaista videota, missä mun takapuoli näkyy, esittelisi ennen lasten nukkumaanmenoaikaa mut muuten joo.

Juuri tuollaisia videoita naisista aina on. :-o

• Ex----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Mähän voin olla vaikka saman asiantuntija kuin bemari, koska en tiedä minkä alan asiantuntija hän on. Eilen telkkarista mieleen jääneet näkemäni asiantuntijat olivat harmaantuneita papparaisia. Hei, bemari oli varmaan siinä Manitbois-ohjelman alussa se joku elokuva-alan asiantuntija.

Tai sitten et voi olla. :D Eli se että olet töissä vastaanottokeskuksessa, rivityöläisenä, tekee sinusta televisiohaastateltavan asiantuntijan?

• vihatipunen

Tai sitten et voi olla. :D Eli se että olet töissä vastaanottokeskuksessa, rivityöläisenä, tekee sinusta televisiohaastateltavan asiantuntijan?

Olen kyllä ollut melkein 3 viikkoa saikulla mutta muistaakseni en ole töissä vastaanottokeskuksessa.

No milläs alalla "hyvä ystäväsi" bemari sitten on? Kyllähän sinun pitää se hänen hyvänä ystävänään tietää...

• Ex----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Olen kyllä ollut melkein 3 viikkoa saikulla mutta muistaakseni en ole töissä vastaanottokeskuksessa.

No milläs alalla "hyvä ystäväsi" bemari sitten on? Kyllähän sinun pitää se hänen hyvänä ystävänään tietää...

Ehkäpä naisena et ymmärrä tätä, joten istu alas ja ole valmis järkytykseen: Tosin kuin naiset, en valitse esim. hyviä ystäviäni statuksen ja tittelin perusteella. ;)

• vihatipunen

Ehkäpä naisena et ymmärrä tätä, joten istu alas ja ole valmis järkytykseen: Tosin kuin naiset, en valitse esim. hyviä ystäviäni statuksen ja tittelin perusteella. ;)

En minäkään. Mutta sinähän niputat kaikki naiset samaan muottiin. Ai niin, eihän saanutkaan sanoa, että ei ole samanlainen kuin muut naiset. Voi ei, nyt meni sukkana sisään. Onneks mun ystävänikään ei valitse statuksen ja tittelin perusteella ystäviään. Olen siis pelastettu.

• Ex----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

En minäkään. Mutta sinähän niputat kaikki naiset samaan muottiin. Ai niin, eihän saanutkaan sanoa, että ei ole samanlainen kuin muut naiset. Voi ei, nyt meni sukkana sisään. Onneks mun ystävänikään ei valitse statuksen ja tittelin perusteella ystäviään. Olen siis pelastettu.

Niputan koska en tee poikkeuksista sääntöä.

• vihatipunen

Tässä kun nukuin välissä (antibiootit väsyttää) niin tuli mieleen, että kyllä sinä aika kiimoissasi tunnut kuitenkin olevan tuosta bemarin"asiantuntijan roolista". Jos se olisi ihan tavan rivityöläisenä (jollaiseksi minua kutsuit) ollut puhumassa, niin tuskin olisit korostanut asiaa.

• Trolololoooooo
        vihatipunen kirjoitti:

Tässä kun nukuin välissä (antibiootit väsyttää) niin tuli mieleen, että kyllä sinä aika kiimoissasi tunnut kuitenkin olevan tuosta bemarin"asiantuntijan roolista". Jos se olisi ihan tavan rivityöläisenä (jollaiseksi minua kutsuit) ollut puhumassa, niin tuskin olisit korostanut asiaa.

Tästä tuleekin mieleeni, että voiko olla hypergaminen valitessaan ystäviään? Jotkut ihmiset kun leuhottaa myös ystäviensä titteleillä. Ilmeisesti Expua kuuluu näihin, koska Bemin oletettu asiantuntijuus jollain alalla, ja telkkarissa näkyminen tuntuu olevan lähes kiimaa nostattava asia hänelle. Mistäs tietää, jos Bem vaan trollasi, eikä ole ollut telkkarissa vaan sohvalla työttömänä maannut ja kaivanut nokkaansa koko päivän ja miettinyt mitäs näppärää ja kiihkoa herättävää näpyttelisi seuraavaksi trollaukseksi suoli24 -palstalle.

• Ex---PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Osu ja uppos!

Tulihan se shaming language sieltä.

Hassua miten se olit sinä joka liitit sanan kiima statukseen.

Hypergamista kurppaa ottaa koville kun ei sulaneen MAnsa vuoksi status-miestä, sillä ne kelpuuttavat vain nuoria ja kauniita naisia, jollainen sinä et ole.

Häviät myös statuksessa BEMille.

• hehehehehe
        Trolololoooooo kirjoitti:

Tästä tuleekin mieleeni, että voiko olla hypergaminen valitessaan ystäviään? Jotkut ihmiset kun leuhottaa myös ystäviensä titteleillä. Ilmeisesti Expua kuuluu näihin, koska Bemin oletettu asiantuntijuus jollain alalla, ja telkkarissa näkyminen tuntuu olevan lähes kiimaa nostattava asia hänelle. Mistäs tietää, jos Bem vaan trollasi, eikä ole ollut telkkarissa vaan sohvalla työttömänä maannut ja kaivanut nokkaansa koko päivän ja miettinyt mitäs näppärää ja kiihkoa herättävää näpyttelisi seuraavaksi trollaukseksi suoli24 -palstalle.

Juu, ja samaa kiimaa näyttää nostattavan "julkkis-säätö" joka on myös mainittava jokaisessa sopivassa/sopimattomassa tilanteessa. Melkoista "hypergamiaa" tuolla osastolla.

• tietäjä-

Oletko 1 expuan nimimerkeistä?

• vihatipunen

Sukkana sisään ja kakkana ulos...eli ihan varmasti on.

• julkkisko_minäkin

Ihana :D Olet siis mielestäsi julkisuuden henkilö, kun sinua on haastateltu pari minuuttia televisioon? Mikäköhän itse ja osa ystävistäni sitten on, kun osa heistä on televisiossa harva se viikko/kuukausi, työnsä puolesta hekin haastateltavana, ei siis mitään turhia julkkiksia. Ja itseänikin on haastateltu noin tunnin yhdessä ohjelmassa.

En ole itseäni ainakaan ikinä ajatellut julkkisena enkä kyllä kavereitakaan. Ollaan vain pakosti oltu esillä, että saada tuotua esille itselle tärkeitä asioita.

• atännä

Olenkohan minäkin sitten julkkis, kun olen ollut yläosattomissa yhden julkaisun kannessa (ei seksiala) ja nytkin nassuni on yhden firman mainoksessa? Hauska ;D

• atännä
        atännä kirjoitti:

Olenkohan minäkin sitten julkkis, kun olen ollut yläosattomissa yhden julkaisun kannessa (ei seksiala) ja nytkin nassuni on yhden firman mainoksessa? Hauska ;D

Niin joo, ennenkuin räksyttäjät hyökkäävät, niin voidaan vaikka sopia että ekassa kuvassa olin Riippurintain ry:n vuosikoostessa ja toisessa kyseessä on vaikkapa hyönteiskarkoitemainos ;)

• Entodellakaan ole jullkisuuden henkilö, enkä haluaisikaan olla. On sen verran luurankoja kaapissa. Voin vain kuvitella sitä viestien määrää oikeilla julkisuuden henkilöillä

• Kiltit.ja.kunnolliset.ry
        BEM kirjoitti:

Entodellakaan ole jullkisuuden henkilö, enkä haluaisikaan olla. On sen verran luurankoja kaapissa. Voin vain kuvitella sitä viestien määrää oikeilla julkisuuden henkilöillä

Ai oletko jännämies, vai harrastanut homoseksiä tai jotain laitonta, vai mitä luurankoja sulla muka voi olla? Eikö sinun pitänyt olla kiltti ja kunnollinen perheenisä, jonka paha huoravaimo dumppasi? Näin olen aiempien kirjotustesi perusteella ymmärtänyt, joten mitä luurankoja sellaisella voisi kaapeissaan olla?

• Kiltit.ja.kunnolliset.ry kirjoitti:

Ai oletko jännämies, vai harrastanut homoseksiä tai jotain laitonta, vai mitä luurankoja sulla muka voi olla? Eikö sinun pitänyt olla kiltti ja kunnollinen perheenisä, jonka paha huoravaimo dumppasi? Näin olen aiempien kirjotustesi perusteella ymmärtänyt, joten mitä luurankoja sellaisella voisi kaapeissaan olla?

Ei BEM ole tainnut vahvistaa sitä, että olisi ollut täysin "kiltti ja kunnollinen" tai antanut edes sellaista ymmärtää......ja on itsekin sanonut, että on ainakin jonkun verran playerin vikaa... ;P

Voi olla, että multa on mennyt jotain ohi....mutta tuollaisen käsityksen olen itse saanut...

NuuskaMuikkune kirjoitti:

Ei BEM ole tainnut vahvistaa sitä, että olisi ollut täysin "kiltti ja kunnollinen" tai antanut edes sellaista ymmärtää......ja on itsekin sanonut, että on ainakin jonkun verran playerin vikaa... ;P

Voi olla, että multa on mennyt jotain ohi....mutta tuollaisen käsityksen olen itse saanut...

Eikö se alkanut playeriksi vasta, kun vaimo dumppasi? Aiemminhan ei ole kuulemma saanut naista kovin helpolla, mutta nyt kun on ikää ja sen myötä se kuuluisa MA kasvanut pilviin, on alkanut toosaakin irrota ihan eri tahtiin... Mutta siis, mitä siitäkään vaikka olisi aina ollut joku pleijeri, eihän se seksuaalisesti vapautuneessa länsimaisessa kulttuurissa ole mikään "juttu"... Ei todellakaan mitään, mitä voisi ns. luurankona pitää. Kyllä sen täytyy olla homo-orgiat, joista on todistusaineistoa olemassa, vaimon pieksämistä, rattijuopumus -tuomioita, tai jotain muita laittomuuksia. Ympäriinsä nussiminen ja avioero ei ole mitään ihmeellistä.

• Kiltit.ja.kunnolliset.ry kirjoitti:

Eikö se alkanut playeriksi vasta, kun vaimo dumppasi? Aiemminhan ei ole kuulemma saanut naista kovin helpolla, mutta nyt kun on ikää ja sen myötä se kuuluisa MA kasvanut pilviin, on alkanut toosaakin irrota ihan eri tahtiin... Mutta siis, mitä siitäkään vaikka olisi aina ollut joku pleijeri, eihän se seksuaalisesti vapautuneessa länsimaisessa kulttuurissa ole mikään "juttu"... Ei todellakaan mitään, mitä voisi ns. luurankona pitää. Kyllä sen täytyy olla homo-orgiat, joista on todistusaineistoa olemassa, vaimon pieksämistä, rattijuopumus -tuomioita, tai jotain muita laittomuuksia. Ympäriinsä nussiminen ja avioero ei ole mitään ihmeellistä.

No sun täytyy yrittää kaivaa tiedot ulos siltä.....ja ottaa sitten JäsenKirja pois, jos löytyy RY:n sääntöjen vastaista toimintaa.... ;P

Vai onko BEM edes tuon yhdistyksen jäsen...epäilen hieman... ;D

• 876

No sun täytyy yrittää kaivaa tiedot ulos siltä.....ja ottaa sitten JäsenKirja pois, jos löytyy RY:n sääntöjen vastaista toimintaa.... ;P

Vai onko BEM edes tuon yhdistyksen jäsen...epäilen hieman... ;D

Pullan puolustelu alter egolla numero 2.

• 876 kirjoitti:

Nyt meni multa ohi, eli mitä ajat tuolla kommentilla takaa?... ;P

• Ex---PUA
        876 kirjoitti:

Multinikkaaja on vainoharhainen ja peloissaan, ja syyttää taas muita multinikkaamisesta multinikin takaa. Olet kyllä tahattoman koominen tapaus, etenkin silloin kun totuus sattuu. ;)

• 9753
        Ex---PUA kirjoitti:

Multinikkaaja on vainoharhainen ja peloissaan, ja syyttää taas muita multinikkaamisesta multinikin takaa. Olet kyllä tahattoman koominen tapaus, etenkin silloin kun totuus sattuu. ;)

Osu ja uppos. :D

• Ex---PUA
        9753 kirjoitti:

Osu ja uppos. :D

Osu ja uppos! :D

Nimimerkin vaihto ja ihailun osoittaminen osoitti sen jälleen.

• atännä

BEM on ainakin mainostanut omaavansa paljon kokemusta erilaisista ryhmäseksi -versioista ja muistakin pervoiluista (sm). Noiden harrastusten vuoksi voisi tulla ongelmia asiasta tietämättömän kumppanin kanssa.

atännä kirjoitti:

BEM on ainakin mainostanut omaavansa paljon kokemusta erilaisista ryhmäseksi -versioista ja muistakin pervoiluista (sm). Noiden harrastusten vuoksi voisi tulla ongelmia asiasta tietämättömän kumppanin kanssa.

Jaa - vai sellaisia luurankoja? Tämä olikin minulta mennyt aivan ohi... Siinä tapauksessa Bemillä ei ole mitään asiaa meidän kilttien ja kunnollisten joukkoon. On vain yksi paskakasa, joka korruptoi naiset oman kikkelinsä perässä juostessaan sinne minne soiro osoittaa. Törkeää.

• atännä
        Kiltit.ja.kunnolliset.ry kirjoitti:

Jaa - vai sellaisia luurankoja? Tämä olikin minulta mennyt aivan ohi... Siinä tapauksessa Bemillä ei ole mitään asiaa meidän kilttien ja kunnollisten joukkoon. On vain yksi paskakasa, joka korruptoi naiset oman kikkelinsä perässä juostessaan sinne minne soiro osoittaa. Törkeää.

Mitäpäs tuosta, jos on kumppanilleen rehellinen tarpeistaan eikä noihin kimppajuttuihin liity jonkun henkisesti sairaan reppanan hyväksikäyttöä.
        Mun mielestäni seksuaalisuus ja sen toteuttaminen sinänsä ei ole paha ominaisuus, vaikka siihen kuuluisi poikkeavuuksiakin. Seksuaalisesti valtaväestöstä poikkeava voi olla paljon kiltimpi ja kunnollisempi kuin toisten siveyttä vahtiva ja toisten seksuaalisuudesta ahdistuva ihminen. Siveys on eniten pahaa maailmassa aiheuttanut perversio. :(

• Ex---PUA kirjoitti:

Ai se luuli minua sinuksi.... ;P

VoiVeljet.... ;D

• atännä kirjoitti:

Jeps, en tiennyt tuollaisista....noh, jokaisella omat juttunsa, kunhan ketään ei satuteta ja loukata, niin mun puolesta ihan sama.... ;P

• MeNaiset

Olemme siis rohkeampia.
      Miehet nimittäin vastaavassa tilanteessa alkavat käkäilemään, ja pystyvät ainoastan enää silmäilemään tätä ihanan ihmeellistä naisolentoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1167
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      609
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      519
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      514
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe