Hei! Olen 19-vuotias tyttö Espoosta ja etsin itselleni isäntäperhettä, mieluiten Englannista. Voisin aloittaa elo-syyskuussa. Viipyisin mieluiten noin puoli vuotta.
Vähän tietoa minusta:
- Pidän kovasti lapsista. Aikaisempaa kokemusta on lasten hevoskerhon ja kesäleirien ohjaamisesta, vammaisratsastustunneilla avustamisesta, lapsiparkin pitämisestä keittiömessuilla sekä kuusi vuotta nuoremman pikkuveljen vahtimisesta, Olen myös
ollut muutaman kerran päiväkodissa auttamassa.
- Minulla ei juurikaan ole kokemusta aivan pienistä lapsista, joten mieluiten hoitaisin yli 3-vuotiaita.
-Luonteeltani olen ystävällinen ja rauhallinen, mutta osaan olla myös topakka jos tarvis.
- Harrastuksiini kuuluu mm. juokseminen ja jooga. Olen maanläheinen ja pidän luonnossa liikkumisesta.
- Olen kasvissyöjä, mutta en usko sen olevan ongelma, sillä voin tarvittaessa laittaa myös liharuokia. Tottakai mieluiten kokkailen terveellistä kasvisruokaa :)
- En tupakoi.
Kommenoikaa, jos etsitte au pairia perheeseenne. Voitte laittaa kommenttin sähköpostin, johon voi olla yhteydessä. En malta odottaa mukavan perheen löytymistä!
Au pair-perhe haussa!
etsinperhettä
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478