Autokorjaamo

Nokmar

Oisko Enontekiöllä mahdollisesti tarvetta autokorjaamo/varaosa-myynnille? Eikä sitte mitään paskamyrskyä,asiattomat viestit tullaan poistamaan ja ilmottamaan ylläpidolle. Kiitos.

13

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonannza

      Tottakai on

    • hettalainen

      varsinkin hetassa jos on nykyaikaiset laitteet

    • hettalainen

      korjaamolle ei ehkä niinkään varaosa myynnille

    • huuhaamopo

      kyllä täällä on omasta takaa niitä joille mahtuu 25h vuorokauteen. että pysy siellä missä olet. äläkkä perkele uhkaile meitä.

    • on-tarve

      Jos olet valmis anaaliseksiin, niin tarvetta on!

    • nokmar

      Aivan. Ihan paikkakuntalainen tätä kyselee,tosin toisella paikkakunnalla tällähetkellä töissä. Mutta ajatuksena ollu,että pikkuhiljaa yritystoimintaa harjottaisin kotipuolessa.

    • Tsemppiä, Tsemppiä!!! Kaikelle toimivalle ja uudelle yrittäjyydelle Enontekiölle!
      Vaikkapa semmoinen valtuutettu AD-korjaamo...:)

      Siellä ei ole konkreettista paskamyrskyä koskaan, kun ei ole isoja karjatilojakaan, kuin tietääkseni Peltovuomassa. No,onhan tämä kaksnelonen?!
      Täällä on nyt sekä taajama, että maaseutukylät tosi tujakan paskan/hajun vallassa :(
      Ilmansuodatusta tarvitaan, koneellista semmoista. Terveisin: Elintarvikejalostaja.

    • kisuraaapo

      Ma met ei korjaamoja tarvita. Ostamma aina uuden auton petokorvauksilla. Mett emmä ole köyhiä.

    • Ääklo

      Ehdottomasti esim Kilpisjärvellä olisi hyödyllistä olla alan ammattilainen. Varmasti saisi paljon asiakkaita suomalaisista sekä norjalaisista. Monet vuodet asiakaspalvelussa työskennelleenä joka vuotinen ongelma on turistien rikki menneet autot ja lähin korjaamo 100km. Myös paikallisten autot tarvitsevat huoltoa ja matkat pitkät. Otappa selvää olisiko kannattavaa :)

    • kuntoon

      Ehdottomasti on , ei muuta kuin tervetuloa Hettaan. Täällä tarvitaan hyvä ja ajan tasainen korjaamo, tulee kyllä ruuhka.Varsinkin luotettava ja rehellinen korjaamo

    • ainatarvetta

      Korjaamo on tervetullut.

    • enonpanijat

      Tarvetta on mutta kun ei näillä tyhjätaskuilla ole rahaa. Perseellä makselevat joten jos olet kakkosreiän ritareita niin tervetuloa!

      • fjl

        Nykyaikainen korjaamo toimii varmasti kun ottaa vielä rajat huomioon. Tervetuloa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe