Voi vittu teidän elämää

sanonvaan-

Ei varmaan kellään ole niin surkeaa elämää kuin teillä.

13

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtaako omakaan elämäsi olla niin hääviä, kun tarvii oikein erikseen alkaa muiden elämiä haukkua?

• Mun piti kirjoittaa oma kommentti.....mut sähän olit sen jo kirjoittanut... ;P

• 8plus10

Mitenniin surkeaa?

• tamagotchinne

Mulla on aika ankeeta. Voin huoletta epäillä että olen yksi pahimmassa ankeudessa oleva. Jopa niin syvällä paskassa että surkeuteni pakko muuttua iloksi ja onneksi.

• Nypyttääkö

Tais avaaja saaha kahesti viikonloppuna - kysyä ja olla iliman!
      Siks häntä ottaa päärynään.
      Ei saanu pilluva...

• ätminki

Miten voi olla hyvä elämä jos ei saa koskaan pillua

• 838eudududu

EI SE SELIBAATTI VITUTA VAAN SE ETTÄ RAISKATAAN!!!!!

ELELISIN ILMANKIN MUTTA KIDUTETTU EI VOI MITÄÄN!

• kurpkurppp

Pyydä niiltä huarilta korvauksia, eikä mitään vähän sit, narsisti huarat maksaa, ko ne ei oo osannut kenestäkään muusta välittää ko oman elimensä nylkyttämisestä. Huaran tunnistaa siitäkin, kun se haluaa opettaa omille jälkeläisilleenkin, miten parisuhteissa epäonnistutaan ja huaravanhempi senkun vaan ottaa narsistina uusia uhreja.

• Pikkunenkurppa

Tuppaa usein olemaan kovin surkeaa niillä,jotka muiden elämiä haukkuu & kaiveloo pahhoo millon mistäkii. -välilyönnit tökkii näillä vehkeillä- Omassa elossa on silloin jtn mikä mättää, alitajunta purkaa sen ulos sitten noin vähintään. :/

On toki hyvin inhimillistä vertailla itseään muihin, parantaakseen omaa oloaan. Vaan ei niitä mietteitä pitäs tuoda sanoin esille vaan hymähdellä keskenään niin silloin se on viatonta ja toimii vahigoittamatta ketään ;)
      Joskus sorrun siihen myös. Koetan kehittyä tuossa..

• m-i-e-s

Kiitos teitittelystä, käytöstavat ovat ainakin kunnossa. =P

Kyllä, kenelläkään ei varmasti voi olla yhtä surkeaa elämää kuin mulla. Oih ja voih tätä rasittavaa ja rankkaa elämää. =D

• Otan osaa. Olen kanssakin ymmärtänyt, että sulla on erityisen kurjaa. :'(

• ätminki

Vittu kun panettaa. Antakaa pillua naiset heti?

• tuliko-selväksi

Kyllä te olette kamalia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1350
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      852
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      750
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      312
      601
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      585
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe