Mitä tulee mieleen tämän kuvan pariskunnasta

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016050721525030_uu.shtml

Jos katsot vain kuvaa, etkä lue juttua, niin mitä tulee mieleen kuvan pariskunnasta?

Itse katson, että siinä on oppikirjaesimerkki palstatotuuksista.

Nainen on ollut nuoruudessaan luultavasti hyvin kaunis, jos on ollut solakka. Vieläkin on kasvokaunis. Ilmeisesti viettänyt melko villin nuoruuden, josta muistona tatuoinnit ja lävistykset. Hiukset melkoista vetyproksidihamppua

Nyttenmmin nainen on rauhoittunut ja perustanut perheen hyvin asiallisen näköisen miehen kanssa. Julkisuudenkipeä kun on halunnut kuvaan tällaisessa jutussa

Mies on sopusuhtainen, mutta jopa kasvokomea, perusmies. Ilmeisesti jonkkin verran vanhempi kuin vaimonsa. EI ehkä ole tajunnut koko potentiaaliaan naismarkkinoilla. Ilmeisesti hiukan huolissaan naisensa käyttäytymisestä, koska syyttely alkanut väärän diagnoosin seurauksena.

Kokolailla ulkonäöllisesti eriparinen pariskunta. Sopii palstan MA-teorioihin.

Jutussa muuten oli, että nainen oli käynyt ilman miestään Thaimaassa. Lieneekö ollut tyttöjen reissu :-D.

48

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottamatta kantaa muuten, niin naisen pyöreys saattaa ainakin osin johtua myös raskaudesta.

• m-i-e-s

Tarkoilla silmillä huomasit heti tytön olevan tulossa, tai synnytyksen jälkeisen vartalon, mutta tyttöhän sieltä tuli. (Itsekään en jaksa ottaa kantaa, koska tämä on näitä tarkoituksenmukaisia johdattelevia aiheita, joilla tekijällä on vahva motiivi.)

• 713

Minusta tuo mies ei ole mikään komea, enkä usko että hänellä tuon kummemmat säänssit naismarkkinoilla olisi.

• Tavallisen kotimaisen pariskunnan, joita näkee katukuvassa all day long. :)

• järkyttävänlihavaakka

Valitettavasti asiat ovat meidän suomalaisten miesten kannalta niin huonosti.

• järkyttävänlihavaakka kirjoitti:

Valitettavasti asiat ovat meidän suomalaisten miesten kannalta niin huonosti.

Herää kysymys, miksi sitten ottaa kotimainen nainen, jos ovat niin huonoja? Liekö laiskuus syynä, eikä osaa ulkomailta naista hakea? :)

Mielummin siis tyytyy ja vinkuu, kuin että ottaisi matkalaukun ja passin mukaan lähtisi maailmalle niitä ihania hakemaan. Laiskuus ei ole ihailtavaa...

• todellakummallista

Jos nainen ja mies on tavallinen pari ja tavallinen nainen ja mies, niin miksi kokoero on noin järkyttävän suuri tavallisen naisen ja tavallisen miehen välillä?

• että.silleen

Voi itku! Bem syytää silkkaa p*sk** ilmoille valokuvasta... texti perässä on silkkaa sadistista vihapuhetta pariskunnasta, joka on kokenut todella ikävän kokemuksen ilman omaa syytään.
      HUSinLabra mokaillut taas ja täällä keskustellaan pariskunnan ulkonäöstä ja markina-arvoista!
      Olisiko aiheellisempaa ihmetellä: MITEN tämä on selitettävissä... mitä kyseisessä LABRASSA oikein työkseen tehdään? Ei ole ensimmäinen kerta kun jotain epämääräistä on sattunut. Ne verikokeissa käytetyt neulat ja uusio käyttöön otto .... ???
      Mua nyt ainakaan ei saisi kyseisen Labran asiakkaaksi... kuin tajuttoma. Itse kiertäisin sen kaukaa, vaikka kontaten seuraavalle laboratoriolle asti kokeisiin.
      Bem... olet säälittävä! Uutisessa olis aihetta keskusteluun... mut ei tästä aiheesta jota sinä sen tänne rustasit.
      Minusta tuntuu ett sulla on tarkoitus vetää varsinainen uutinen WC:n pytystä alas!

• No ehkä tämä ei tosiaan kuulu TOP 3 aloitusteni joukkoon. Olisi varmaan pitänyt irroittaa kuva kokonaan asiayhteydestä ja ladata se muualle.

Kyseinen pariskunta on mielestäni kuitenkin kiinnostava juuri tässä parisuhdemielessä. Naisessa on kovasti WT-merkkejä, miehessä olisi potentiaalia jopa miemalliksi, mutta loppujen lopuksi hyvin tavallinen.

Jos taas mennään itse juttuun, niin sympatiani ovat pariskunnan puolella. Suomessahan ei mitään hyvitystä saa. Toivottavasti saavat edes anteeksipyynnön.

Kyllä näen, että nainen on myös ollut ilmeisesti julkisuuden kipeä, kun on halunnut omalla nimellään ja valokuvallaan halunnut tulla julkisuuteen. Lisäksi on kertonut myös noista mustasukkaisuusjutuistaan/pettämisepäilyistä, joita en ikipäivänä itse toisi julkisuuteen.

Vertailuna voisi käyttää tuota Huslabin käytettyjen neulojen juttua. Mahtoiko niistä "uhreista" yksikään tulla omalla nimellään ja kuvallaan julkisuuteen, vaikka varmaan lehdistölä olisi ollut mielenkiintoa julkaista

• 2626
        BEM kirjoitti:

No ehkä tämä ei tosiaan kuulu TOP 3 aloitusteni joukkoon. Olisi varmaan pitänyt irroittaa kuva kokonaan asiayhteydestä ja ladata se muualle.

Kyseinen pariskunta on mielestäni kuitenkin kiinnostava juuri tässä parisuhdemielessä. Naisessa on kovasti WT-merkkejä, miehessä olisi potentiaalia jopa miemalliksi, mutta loppujen lopuksi hyvin tavallinen.

Jos taas mennään itse juttuun, niin sympatiani ovat pariskunnan puolella. Suomessahan ei mitään hyvitystä saa. Toivottavasti saavat edes anteeksipyynnön.

Kyllä näen, että nainen on myös ollut ilmeisesti julkisuuden kipeä, kun on halunnut omalla nimellään ja valokuvallaan halunnut tulla julkisuuteen. Lisäksi on kertonut myös noista mustasukkaisuusjutuistaan/pettämisepäilyistä, joita en ikipäivänä itse toisi julkisuuteen.

Vertailuna voisi käyttää tuota Huslabin käytettyjen neulojen juttua. Mahtoiko niistä "uhreista" yksikään tulla omalla nimellään ja kuvallaan julkisuuteen, vaikka varmaan lehdistölä olisi ollut mielenkiintoa julkaista

Entä miehen julkisuudenkipeys? Nähdäkseni naamallaan ja nimellään siinä. Suomessa on lukuisia säälittäviä tapauksia, joiden mielestä mikä tahansa julkisuus on tärkeintä. Ja miesmalliksi tuollainen? Pärstä kuin poliisin etsintäkuulutuksesta. Ihan toisilleen sopiva WT-pariskunta. Mikäli ovat onnellisia niin eivätkä vaaranna ympäristöään niin hyvää heille.

• miksi.tuollainen.valas

Minusta mies on joutunut tyytymään rankalla kädellä, varmasti saisi hoikemman ja nätimmän naisen, jos ei saa niin se kertoo vain naisten hypergamiasta.

• 1412

En usko, että mies saisi kummempaa naista. Se mies on jotenkin omituisen näköinen.

• EtOleKiinnostava

Tuo nainen on kyllä aika paljon nätimpi, että se siitä hypergamiasta. Ja nainen on miehelle lapsia pukannut, mikä on varmaankin suurin lahja, mitä toiselle voi antaa (ymmärrätte oikeasti aikuisina), ja joku natisee muutamasta liikakilosta. Kilot saa pois, typeryys on vaikeampi rasti, kuten täältä saamme päivittäin huomata.
      Nyt BEM: eikö sinulla pitäisi olla kaikki hyvin, nuorikko jne. jne. miksi nitiset ja nillität täällä kuin parhat ystäväsi Pulla ja Ilkis?

• mieseioleikinänätti

ai että muutama liikakilo? :D. kyllä nyt jutellaan ihan jostain muusta kuin muutamasta kilosta. ja nainen on aina nätimpi jos on nätti. mutta jos ei ole niin ei silloin ole myöskään nätti. miehen kohdalla muuten puhutaan komeudesta eikä kauneudesta tai nätistä jos et tiennyt. taidat itse olla tyhmä.

• maa.kutsuu

Naisten kommentit tässä ketjussa ovat hyvä osoitus todellisuudesta miten pihalla naiset ovat arvioidessaan tasoja.
        Se tutkimustulos, että naiset pitää 80% miehistä rumina tuntuu todella paikkansapitävältä kun kuuntelee palstan naisia..

• moninainenihapihalla
        maa.kutsuu kirjoitti:

Naisten kommentit tässä ketjussa ovat hyvä osoitus todellisuudesta miten pihalla naiset ovat arvioidessaan tasoja.
        Se tutkimustulos, että naiset pitää 80% miehistä rumina tuntuu todella paikkansapitävältä kun kuuntelee palstan naisia..

Ja samalla naiset ovat pääsääntöisesti itse nättejä tai kauniita vaikka eivät todellisuudessa olisikaan. Heitä ei saa arvostella eikä myöskään käytöstä mutta toiseen suuntaan he tekevät mitä vain ja heillä olevinaan on oikeus mihin tahansa.

• EtOleKiinnostava
        mieseioleikinänätti kirjoitti:

ai että muutama liikakilo? :D. kyllä nyt jutellaan ihan jostain muusta kuin muutamasta kilosta. ja nainen on aina nätimpi jos on nätti. mutta jos ei ole niin ei silloin ole myöskään nätti. miehen kohdalla muuten puhutaan komeudesta eikä kauneudesta tai nätistä jos et tiennyt. taidat itse olla tyhmä.

"taidat itse olla tyhmä." Missä haukuin ketään tyhmäksi? Typerästi käyttäytyminen on asia erikseen. Ja naisella 10-15 kiloa (naiset kun ovat lyhyempiä, näyttää kiloja olevan enemmän, miehellä niitä olisi tuossa habituksessa 30), lähtevät helposti pois.
        Ehkäpä naiset ovat pääsääntöisesti kivemman näköisiä, kiloineenkin, ja miehet itse luulevat liikoja itsestään. Onko sellainen käynyt mielessä?
        Mutta ei se mtn, keskitytään vaan epäolennaisuuksiin nätti/komea... Voihan huokaus..

• olettyypillinennainen
        EtOleKiinnostava kirjoitti:

"taidat itse olla tyhmä." Missä haukuin ketään tyhmäksi? Typerästi käyttäytyminen on asia erikseen. Ja naisella 10-15 kiloa (naiset kun ovat lyhyempiä, näyttää kiloja olevan enemmän, miehellä niitä olisi tuossa habituksessa 30), lähtevät helposti pois.
        Ehkäpä naiset ovat pääsääntöisesti kivemman näköisiä, kiloineenkin, ja miehet itse luulevat liikoja itsestään. Onko sellainen käynyt mielessä?
        Mutta ei se mtn, keskitytään vaan epäolennaisuuksiin nätti/komea... Voihan huokaus..

" typeryys on vaikeampi rasti, kuten täältä saamme päivittäin huomata." Tässä ja nostit itseäsi jalustalle. Ja naiset eivät ole yhtään sen kivemman näköisiä kiloineen kuin miehetkään ja kas kun ei ole lähtenyt helposti pois vaan niitä on noin älyttömän paljon.

Ihme kun et noin älykkäänä tajua että painoa verrataan pituuteen eikä katsota vain painoa.

Naiset ne ovat niitä jotka itsestään liikoja luulevat pääsääntöisesti ja kehuskelevat toisiaan asioista mitä nämä eivät todellisuudessa edes ole.

• että.silleen
        mieseioleikinänätti kirjoitti:

Kuules nyt raskaana oleva nainen saattaa saada raskauden aikaisen diabeteksen, joka saattaa kertää painoa huomattavastikin. Jos munuaiset ei toimi raskuden aikana kunnolla, nestettä kertyy koko vartaloon. Eteenkin alaraajoissa saattavat olla kovin turvoksissa nesteen kertymisestä niihin, liikkuminen vaikeaa ja painesiteitäkin tarvitaan usein.
        Tiedän henk. koht. naisen jonka elopaino nousi 32kg raskauden aikana, hän joutui jopa sairaalaan tarkkailuun sen asian vuoksi. Synnytyksen jälkeen ½- vuodessa paino normalisoitui siihen entiseen, palautui siis normaali painoiseksi naiseksi jälleen!
        Joten miehet; jotka pelkäätte naistenne muodonmuutoksia raskausajalle... älkää haaveilko lapsista ja olkaa saattamatta naistanne raskaaksi. Sillä nainen saattaa pyöristyä odotusaikana enemmän mitä teidän silmänne ja sielunne kestää!

Naisellehan raskausaika saattaa olla yhtä juhlaa, aamu pahoinvointeineen, jatkuvine WC:ssa käynteineen pissalla, yö valvomisineen lapsen potkiessa kylkiluita, supistuksineen, kömpelönä oleminen on ihanaa, hiusten; rasvoittumisineen tai tuppoina irtoiluun, jalkojen turpoiluina, mielialan vaihteluina... aina itkuihin asti; joiden syistä hän ei ymmärrä itsekään mitään!
        Nämä nyt päällimmäisenä tulivat mieleeni mitä olen seurannut sisaren ja ystävättärien kokemia iloja raskauksistaan... mitä mulle ovat kertoneet asiasta.

• paxanjauhajalle
        että.silleen kirjoitti:

Kuules nyt raskaana oleva nainen saattaa saada raskauden aikaisen diabeteksen, joka saattaa kertää painoa huomattavastikin. Jos munuaiset ei toimi raskuden aikana kunnolla, nestettä kertyy koko vartaloon. Eteenkin alaraajoissa saattavat olla kovin turvoksissa nesteen kertymisestä niihin, liikkuminen vaikeaa ja painesiteitäkin tarvitaan usein.
        Tiedän henk. koht. naisen jonka elopaino nousi 32kg raskauden aikana, hän joutui jopa sairaalaan tarkkailuun sen asian vuoksi. Synnytyksen jälkeen ½- vuodessa paino normalisoitui siihen entiseen, palautui siis normaali painoiseksi naiseksi jälleen!
        Joten miehet; jotka pelkäätte naistenne muodonmuutoksia raskausajalle... älkää haaveilko lapsista ja olkaa saattamatta naistanne raskaaksi. Sillä nainen saattaa pyöristyä odotusaikana enemmän mitä teidän silmänne ja sielunne kestää!

Naisellehan raskausaika saattaa olla yhtä juhlaa, aamu pahoinvointeineen, jatkuvine WC:ssa käynteineen pissalla, yö valvomisineen lapsen potkiessa kylkiluita, supistuksineen, kömpelönä oleminen on ihanaa, hiusten; rasvoittumisineen tai tuppoina irtoiluun, jalkojen turpoiluina, mielialan vaihteluina... aina itkuihin asti; joiden syistä hän ei ymmärrä itsekään mitään!
        Nämä nyt päällimmäisenä tulivat mieleeni mitä olen seurannut sisaren ja ystävättärien kokemia iloja raskauksistaan... mitä mulle ovat kertoneet asiasta.

Höpö höpö

• 139
        paxanjauhajalle kirjoitti:

Höpö höpö

Mikä tuossa oli sitä höpö höpöä?

• @ EtOleKiinnostava Enhän minä tässä mitään valita tai tässä sanallakaan. Minähän kysyn ihmisten mielipidettä mitä heillä tulee mieleen ko kuvasta.

Kuten tuossa edellä mainitsin tuo kuvan pariskunnan tarina minua kiinnostaa ja olen kiinnostunut mitä muut ajattelevat.

Se mikä tähänastisista kommenteista on jäänyt mieleen on, että naiset eivät pidä tuota miestä komeana. Itse olin ajatellut, että hän olisi melko urheilullisen vartalonsa ja voimakkaiden kasvonpiirteidensä takia melko kiinnostava.

Toisaalta eräs juttu, minkä molen palstalta oppinut on, että miehen solakkuus ei ole naisille se juttu ja siksi naiset monesti ihmettelevät miksi mihet kammoavat niitä naisten liikakiloja.

• vääristymänaisenmielessä
        BEM kirjoitti:

@ EtOleKiinnostava Enhän minä tässä mitään valita tai tässä sanallakaan. Minähän kysyn ihmisten mielipidettä mitä heillä tulee mieleen ko kuvasta.

Kuten tuossa edellä mainitsin tuo kuvan pariskunnan tarina minua kiinnostaa ja olen kiinnostunut mitä muut ajattelevat.

Se mikä tähänastisista kommenteista on jäänyt mieleen on, että naiset eivät pidä tuota miestä komeana. Itse olin ajatellut, että hän olisi melko urheilullisen vartalonsa ja voimakkaiden kasvonpiirteidensä takia melko kiinnostava.

Toisaalta eräs juttu, minkä molen palstalta oppinut on, että miehen solakkuus ei ole naisille se juttu ja siksi naiset monesti ihmettelevät miksi mihet kammoavat niitä naisten liikakiloja.

joo status ja resurssit merkitsee enemmän ja tästä syystä naiset luulevat että mies on lähes aina ruma ja he itse ovat lähes aina kauniita ja miehellä voi olla komeaa statusta ja resurssia ja silloin mieskin on muutakin kuin vain ruma tai tavallinen. kaljamahainen ja paksu mies on miesten mielestä vastaava kuin vastaavan kokoinen nainen suhteessa naisen pituuteen :D

• 2626
        BEM kirjoitti:

@ EtOleKiinnostava Enhän minä tässä mitään valita tai tässä sanallakaan. Minähän kysyn ihmisten mielipidettä mitä heillä tulee mieleen ko kuvasta.

Sillä on outo ilme, taitaa olla se kuuluisa "jännämies" :D Nyt kun se on päässyt "julkisuuden" makuun seuraa otsikko "Jännämies kirvesmurhasi vaimonsa ja kolme lastaan".

• Ikis__M

Nämä siis vain arvauksia:

- Nainen on ex-jännäjenna
      - Kaksi aiemmista lapsista on tehty jolle tatuoidulle p..le
      - Näyttävät tatuoinnit tuli jo sen exän aikana
      - Nainen oli hoikempi juoksuvuosinaan
      - Nainen oli ollut jonkin aikaa yyhoona ennen kuin tapasivat
      - Tapasivat baarissa
      - Eivät ole olleet kovin pitkään yhdessä, 2-3v. koska luottamus on mitä on
      - Naimisiin mentiin koska lapsi tulossa
      - Miehelle tuleva lapsi on ensimmäinen
      - Molemmilla useita irtosuhteita takana
      -Eri huoneissa nukkuminen viestii siitä että lapsi taloudelliset seikat ehkä pitää yhdessä tulevina vuosina, ehkä ei.

• että.silleen

Mitä muuta kivaa sulle tänään kuuluu? Mukava aurinkoinen päivä ja elämä hymyilee, vai? Jäljelle jääneet vappu siman tekoon tarkoitettujen sitruunoidenko mehut; sä olet mehuna imenyt sisuksiis?
        Äijä on taas vaihteeksi kirpeän hapan, miks? Onko kyseinen pariskunta aiheuttanut sulle suurtakin surua?
        Ei kuules nyt, ei noin voi tehdä. Sä hyökkäät nyt todellisten ihmisten kimppuun, arvauksilla! Pitäishän sulla olla sen verran käsitys kykyä: mitä asiaa voi riepotella härskisti äijät vaikka piloillaan ja jutun juurta etsien.
        Tämä ei ole leikkimielinen visailu keskinäisistä suhteista, tämä käsiteltävä asia on traumaattinen kokemus avioparille, jonka on terveydenhuoltomme aiheuttanut!
        IHAN sama taho: joka pääsi hiljan otsikoihin käytettyjen verinäytteen otto neulojensa takia.
        Verinäytteenotto vakuumimenetelmällä kun piti olla 100%sen varmasti turvallinen, vaan eipä ollut HUSLABRAssa.
        Ja Nyt tämä skandaali, joka käännetään raskaana olevan naisen niskoille!
        Häpeä sinäkin omaa osuuttasi tähän ketjuun osallistumistasi.

Siinäpä on mun sanottavani! En jaksa enempää mieltäni pahoittaa enää.

Moikka!

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Mitä muuta kivaa sulle tänään kuuluu? Mukava aurinkoinen päivä ja elämä hymyilee, vai? Jäljelle jääneet vappu siman tekoon tarkoitettujen sitruunoidenko mehut; sä olet mehuna imenyt sisuksiis?
        Äijä on taas vaihteeksi kirpeän hapan, miks? Onko kyseinen pariskunta aiheuttanut sulle suurtakin surua?
        Ei kuules nyt, ei noin voi tehdä. Sä hyökkäät nyt todellisten ihmisten kimppuun, arvauksilla! Pitäishän sulla olla sen verran käsitys kykyä: mitä asiaa voi riepotella härskisti äijät vaikka piloillaan ja jutun juurta etsien.
        Tämä ei ole leikkimielinen visailu keskinäisistä suhteista, tämä käsiteltävä asia on traumaattinen kokemus avioparille, jonka on terveydenhuoltomme aiheuttanut!
        IHAN sama taho: joka pääsi hiljan otsikoihin käytettyjen verinäytteen otto neulojensa takia.
        Verinäytteenotto vakuumimenetelmällä kun piti olla 100%sen varmasti turvallinen, vaan eipä ollut HUSLABRAssa.

Moikka!

Noo, arvailinpahan nyt vaan, tämä palsta saattaa olla toisinaan julma, mutta tottahan tuo ettei kovin kivaa mutta itsepähän tulivat julkisuuteen kuvillaan.

Joo, tuo totta että varmaan hirveä tilanne kun kohdalle saattuu mutta siitä taas veikkaan että saamme syyttää HUS:sin ja muidenkin tahojen intoa ohittaa ammattitaito monikulttuuristamisella, helsingillähän on ihan ohjeistuskin siitä että pitää palkata mieluummin kulttuurin kuin ammattitaidon perusteella. Lisäksi täällä suomessa liiankin sinisilmäisesti ehkä kuvitellaan kaikkien olevan rehellisiä vaikkei niin oiekasti olisikaan oli sitten kyse koti- tai ulkomaisista toimijoista.

Siitä vakuumimenetelmän pettämisestä veikkaan että on jatkunut pitkäänkin ehkä semmoinen homma että on otettu käyttämättömiä ruiskuja hyllystä ( myyntiin tms.) ja käytetty sitten vanhoja näytteenotossa jotta lukemat pysyy tasoissa, yhtä monta uutta kuitattu kuin on käytettyjäkin. Sitten kun tapahtui tuo paljastuminen oli ehkä joku tuuraaja tms. joka ei tiennyt ruiskuvarastelusta (saattaanut olla isokin porukka tai yksittäinen toimija) ja alkoi sitten ymmärrettävästi ihmettelemään josain vaiheessa vaikka vahingossa ehti jo näytteitä ottaa ruiskuilla joita oli kuvitellut käyttämättömiksi kun olivat käyttämättömien nipussa eikä hävitettävissä.

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Noo, arvailinpahan nyt vaan, tämä palsta saattaa olla toisinaan julma, mutta tottahan tuo ettei kovin kivaa mutta itsepähän tulivat julkisuuteen kuvillaan.

Joo, tuo totta että varmaan hirveä tilanne kun kohdalle saattuu mutta siitä taas veikkaan että saamme syyttää HUS:sin ja muidenkin tahojen intoa ohittaa ammattitaito monikulttuuristamisella, helsingillähän on ihan ohjeistuskin siitä että pitää palkata mieluummin kulttuurin kuin ammattitaidon perusteella. Lisäksi täällä suomessa liiankin sinisilmäisesti ehkä kuvitellaan kaikkien olevan rehellisiä vaikkei niin oiekasti olisikaan oli sitten kyse koti- tai ulkomaisista toimijoista.

Siitä vakuumimenetelmän pettämisestä veikkaan että on jatkunut pitkäänkin ehkä semmoinen homma että on otettu käyttämättömiä ruiskuja hyllystä ( myyntiin tms.) ja käytetty sitten vanhoja näytteenotossa jotta lukemat pysyy tasoissa, yhtä monta uutta kuitattu kuin on käytettyjäkin. Sitten kun tapahtui tuo paljastuminen oli ehkä joku tuuraaja tms. joka ei tiennyt ruiskuvarastelusta (saattaanut olla isokin porukka tai yksittäinen toimija) ja alkoi sitten ymmärrettävästi ihmettelemään josain vaiheessa vaikka vahingossa ehti jo näytteitä ottaa ruiskuilla joita oli kuvitellut käyttämättömiksi kun olivat käyttämättömien nipussa eikä hävitettävissä.

No, aika pitkälle olen samaa mieltä tosta edellisestä tapauksesta. Varminta olis kahden toiminta yhdessä, sillä mitä isompi rinki tiedostaa asian: "käry vaara" suurenee samalla kertoimella!

"Tottahan tuo ettei kovin kivaa mutta itsepähän tulivat julkisuuteen kuvillaan."

Ja hyvä että tulivat... omalla nimellään ja kuvillaan, antoivat asian vielä lehdistölle!
        Tätä asiaa ei niin vain lakaista maton alle piiloon, kun se tulee tällain julkiseksi.
        Toiseksi... kyllä juorut taatusti ovat levinneet jo päiväkodin kautta yhteisöön, helppoko on omilta siellä hoidossa olleilta mukulilta kysellä ketä heidän ryhmästä puuttuu... eli keiden mukulat ovat karanteerissa.

Samalla he saavat virallisesti kumottua näitä vihamielisiä parjauksia! Minä nostan hattua... oikeastaan niiaan syvään heille. Tästä siviilirohkeudeta jota edustavat!

Tällaisella toiminnalla alkaa avoimempi suhtautuminen yhteiskunnan palveluiden alasajo hankkeista: julkisessa terveydenhuollossa.
        Kun julkituodaan epäkohtia joita on jo pesiytynyt julkiseen terveydenhuoltoon, jonka varjolla ne tullaan lopettamaan ja markkinataloudellisesti kannattavat korvaavat julkiset palvelut.
        Tosin silloin köyhillä ei ole asiaa enää lääkärille... ilman rahaa ei saa palvelua. Olenkohan aivan oikein ymmärtänyt sun poliittisen mielipiteesi, jos olen niin suosittelen sinunkin katsovan, "arvailinpahan nyt vaan"... mitä alat arvelemaan ja miksi?

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

No, aika pitkälle olen samaa mieltä tosta edellisestä tapauksesta. Varminta olis kahden toiminta yhdessä, sillä mitä isompi rinki tiedostaa asian: "käry vaara" suurenee samalla kertoimella!

"Tottahan tuo ettei kovin kivaa mutta itsepähän tulivat julkisuuteen kuvillaan."

Ja hyvä että tulivat... omalla nimellään ja kuvillaan, antoivat asian vielä lehdistölle!
        Tätä asiaa ei niin vain lakaista maton alle piiloon, kun se tulee tällain julkiseksi.
        Toiseksi... kyllä juorut taatusti ovat levinneet jo päiväkodin kautta yhteisöön, helppoko on omilta siellä hoidossa olleilta mukulilta kysellä ketä heidän ryhmästä puuttuu... eli keiden mukulat ovat karanteerissa.

Samalla he saavat virallisesti kumottua näitä vihamielisiä parjauksia! Minä nostan hattua... oikeastaan niiaan syvään heille. Tästä siviilirohkeudeta jota edustavat!

Tällaisella toiminnalla alkaa avoimempi suhtautuminen yhteiskunnan palveluiden alasajo hankkeista: julkisessa terveydenhuollossa.
        Kun julkituodaan epäkohtia joita on jo pesiytynyt julkiseen terveydenhuoltoon, jonka varjolla ne tullaan lopettamaan ja markkinataloudellisesti kannattavat korvaavat julkiset palvelut.
        Tosin silloin köyhillä ei ole asiaa enää lääkärille... ilman rahaa ei saa palvelua. Olenkohan aivan oikein ymmärtänyt sun poliittisen mielipiteesi, jos olen niin suosittelen sinunkin katsovan, "arvailinpahan nyt vaan"... mitä alat arvelemaan ja miksi?

Tottahan tuo että epäkohdat pitää saada julki ja niille pitäisi jotain tehdä. Tuota en kuitenkaan haluaisi että kaikki menisi yksityiseksi, juurikin sen vuoksi että karkaa sitten köyhimpien ja kohta jopa keskituloisten ulottumattomiin monet palvelut. Meillä on kuitenkin joskus toiminut hyvinkin julkinenkin puoli ja oikeastaan ongelmat on tulleetkin yksityistämisen lisääntymisen myötä niin ne pitäisi vaan saada toimimaan niin ettei toinen olisi toiselta pois vaan tukisivat toisiaan.

Enpä tiedä, minulla oikeastaan ei ole poliittista mielipidettä kun tuntuu olevan vain huonoja vaihtoehtoja ja typeryksiä päättämässä, jos olisi joku maalaisjärkisten puolue sitä saattaisin äänestääkin mutten oikein usko että se mitään auttaisi kun on liian paljon erilaisia etupiirejä ja ahnehtijoita poimimassa parhaat siivut kakusta. Mitä enemmän annetaan tilaa erilaisille elämänkatsomuksille ja tavoille, haalitaan erilaisia ihmisiä ja uskontoja omia etujaan ajamaan jne. sitä vaikeampi "demokratiassa" on toimia niin että kaikkia miellyttäisi ja sitten kun joudutaan tekemään kompromisseja ne on aina huonoja yleisen edun kannalta.

• Kiitos kun vaivauduit analysoimaan. Kiinnostavia asioita näit kuvassa.

• 2626
        että.silleen kirjoitti:

Moikka!

Totta, minäkin lähdin bemukan leikkiin arvostelemaan oikeita olemassaolevia itselleni täysin vieraita henkilöitä vain heidän ulkoisen habituksensa vuoksi. Nolottaa.

• Ikis__M
        BEM kirjoitti:

Kiitos kun vaivauduit analysoimaan. Kiinnostavia asioita näit kuvassa.

Jatketaanpa vielä ajatusleikkiä eli tuon kuvan perusteella voisi olettaa että mies on jossain fyysisessä työssä ja nainen taas ollut kotiäitinä ainakin viime vuodet. Mies vaikuttaa "tavikselta" siinä mielessä ettei fanita mitään bändejä eikä yritä esittää mitään ihmeellistä, sillä on itsetunto kunnossa ja lomansakin voi varmaan viettää kotia tai kesämökkiä kuntoon nikkaroiden joka taas voi tuosta naisesta olla vähän tylsää kun se haluaa laittaa faceen ihania lomakuvia, elää ja kokea kun se kuvittelee ettei sitä kukaan arvosta muuten, näyttävät tatskat viestii vähän semmoisesta näyttämisen halusta kuten myös jutussa mainittu thaimaan matka.

• oikeilla.jäjillä.olet
        Ikis__M kirjoitti:

Jatketaanpa vielä ajatusleikkiä eli tuon kuvan perusteella voisi olettaa että mies on jossain fyysisessä työssä ja nainen taas ollut kotiäitinä ainakin viime vuodet. Mies vaikuttaa "tavikselta" siinä mielessä ettei fanita mitään bändejä eikä yritä esittää mitään ihmeellistä, sillä on itsetunto kunnossa ja lomansakin voi varmaan viettää kotia tai kesämökkiä kuntoon nikkaroiden joka taas voi tuosta naisesta olla vähän tylsää kun se haluaa laittaa faceen ihania lomakuvia, elää ja kokea kun se kuvittelee ettei sitä kukaan arvosta muuten, näyttävät tatskat viestii vähän semmoisesta näyttämisen halusta kuten myös jutussa mainittu thaimaan matka.

Näitä on paljon.

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Ja sinä se jaksat! Jos sulla noin paljon intoa riittää niin ota ihmeessä aisasta selvää, älä jauha skeidaa... tai en minä tiedä... mutt en ainakaan kehittele mitään soopaa.
        Muksut on olleet tarhassa hoidossa... eli on oletetavaa ett rva käy töissä? vai?

Thaimaan matka on voinut olla työmatka? Hän saattaa olla vaikka matkatoimiston virkailija tai esimieskin? Edelleenkään en tiedä! ehkä???
        Antaessaan tiedon lehdelle on voitu sopia jokin toinen aika haastattelulle, mutt tomittaja ja valokuvaaja tupsahtivatkin yllättäin aivan heti paikalle.
        (ettei vaan kukaan toinen ehdi apajalle ensin) oletus! ???
        Pariskunta ollut kotioloissa normi vaatetuksessaan, muksujen ja kotiaskareiden parissa. Kuitenkin antaneet sen haastattelun vaikka reportteri tullut yllättäin, ja kuva otettu siinä pihan tuntumassa kun yllätysvirailu oli jo päättymässä? jooko???
        Ehkä asia vois olla myös näin? ???

Tai ei, ei voi olla...EI; eihän siitä sais mitään täällä palstalla irtirevittyä... perhanan femakot taas... ainaiset naisasiain riesat taas häiriköimässä, "kilttejä miehiä".

Seuraavaksi panostan suolapatruunan haulikkoon...varo vain persuksias!

SINÄ HANKI ENSIN FAKTA TIETOA ja kirjoita arvostelus vasta sitten, kun varmasti tiedät.
        FIKTIOISTA revittele mitä revittelet, mut pariskunnasta joka julkituo paskan yksityiskohdan julkisesta terveydenhuollostamme... voisit ihan suosiolla jättää rauhaan! Mietippä jos osuisi juttu omalle kohdallesi, rehti &reilu. ???

Hiton mukavaa iltaa sulle, vaikk et sitä tänään ansaitsekaan!

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Ja sinä se jaksat! Jos sulla noin paljon intoa riittää niin ota ihmeessä aisasta selvää, älä jauha skeidaa... tai en minä tiedä... mutt en ainakaan kehittele mitään soopaa.
        Muksut on olleet tarhassa hoidossa... eli on oletetavaa ett rva käy töissä? vai?

Thaimaan matka on voinut olla työmatka? Hän saattaa olla vaikka matkatoimiston virkailija tai esimieskin? Edelleenkään en tiedä! ehkä???
        Antaessaan tiedon lehdelle on voitu sopia jokin toinen aika haastattelulle, mutt tomittaja ja valokuvaaja tupsahtivatkin yllättäin aivan heti paikalle.
        (ettei vaan kukaan toinen ehdi apajalle ensin) oletus! ???
        Pariskunta ollut kotioloissa normi vaatetuksessaan, muksujen ja kotiaskareiden parissa. Kuitenkin antaneet sen haastattelun vaikka reportteri tullut yllättäin, ja kuva otettu siinä pihan tuntumassa kun yllätysvirailu oli jo päättymässä? jooko???
        Ehkä asia vois olla myös näin? ???

Tai ei, ei voi olla...EI; eihän siitä sais mitään täällä palstalla irtirevittyä... perhanan femakot taas... ainaiset naisasiain riesat taas häiriköimässä, "kilttejä miehiä".

Seuraavaksi panostan suolapatruunan haulikkoon...varo vain persuksias!

SINÄ HANKI ENSIN FAKTA TIETOA ja kirjoita arvostelus vasta sitten, kun varmasti tiedät.
        FIKTIOISTA revittele mitä revittelet, mut pariskunnasta joka julkituo paskan yksityiskohdan julkisesta terveydenhuollostamme... voisit ihan suosiolla jättää rauhaan! Mietippä jos osuisi juttu omalle kohdallesi, rehti &reilu. ???

Hiton mukavaa iltaa sulle, vaikk et sitä tänään ansaitsekaan!

Tässähän BEM nimenomaan pyysi vaikutelmia mitä kuvan perusteella herää, siis ikäänkuin arvausleikkiä eikä näistä pitäisi herneitä vetää kun ihan samoin olisi voimut olla joku muukin pariskunta tuossa. Olisihan ne voineet kieltääkin kuvaamasta tai ainakin mies olisi voinut jäädä pois kuvasta niin etteivät olisi siinä pariskuntana niin sitten ei olisi täällä tätä arvailua. Voisi myös ajatella niin että antaa juttuvinkin lehdelle eikä sekaannu siiihen sen kummemmin, antaa toimittajien selvittää.

• Kuvasta ja joistain ketjun kommenteista tulee mieleen kysyä, että onkohan kyseessä joku pelkästään suomalainen ilmö, vai ihan yleismaailmallinen ilmiö, tai vaan palstailmiö, että miehet kuvittelevat olevansa habituksestaan riippumatta varsinaisia luojan lahjoja naiselle kuin naiselle. On vähän hupaisaakin lukea näitä hypergamiajuttuja tältä palstalta ja sitä miten komeiksi ja filmaattisiksi miehet aina arvioivat itsensä ja toiset miehet. Turhapuro -elokuvat kuvastavat ilmeisesti varsin osuvasti suomalaisen (palsta)miehen fantasioita ja sielunmaisemaa.

Niin kuvassahan on siis tavallinen toisilleen ihan sopiva pariskunta. Nainen on aikalailla perussievä, mutta jonkun verran ylipainoinen ja mies on ok-näköinen tavismies, ei merkittävää tasoeroa. Laihduttamalla naisesta tulisi luultavasti oikeinkin sievä ja mies voisi kohentaa ulkomuotoaan pukeutumalla paremmin. Naisen tatuoinnit ovat makuasia, voi olla, että miehensä tykkää kovastikin.

Toisinaan näkee oikeasti sellaisia pariskuntia, joille voisi kohottaa kulmiaan, mutta mitäpä ihmisten parisuhdeasiat, ja se mitä ihmiset toisissaan näkevät, kuuluu muille. Vaikka täällä halutaankin muuta uskotella, niin ulkonäkö ei kuitenkaan kerro ihmisestä ihan kaikkea, vaan persoonallakin on merkitystä.

• kysymysmerkkinä

"ei merkittävää tasoeroa"

http://i.imgur.com/DEluGLx.gif

Katsotaankohan me samaa kuvaa? Tuossa kuvassa mitä minä katselen on vastenmielisen näköinen sairaalloisen ylipainoinen nainen, miten ihmeessä tuollainen nainen olisi samaa tasoa tuon miehen kanssa joka on täysin ok?

• kysymysmerkkinä kirjoitti:

"ei merkittävää tasoeroa"

http://i.imgur.com/DEluGLx.gif

Katsotaankohan me samaa kuvaa? Tuossa kuvassa mitä minä katselen on vastenmielisen näköinen sairaalloisen ylipainoinen nainen, miten ihmeessä tuollainen nainen olisi samaa tasoa tuon miehen kanssa joka on täysin ok?

Sinulla on vaan sairaalloinen vastenmielisyys ylipainoa kohtaan, mikä estää sinua arvoimasta asiaa neutraalisti ja näkemään henkilön kehityskelpoisuuden, tai vertailemaan kyseisten ulkonäköä.. Esim. kasvonpiirteet, pituus, ja kehon mittasuhteet ovat pysyvä ominaisuus.. läskeistähän on aina mahdollista päästä eroon jos motivaatiota riittää.. vaihtamalla hoikempaan naiseen.. No ei sentään, varmaankin tajusit mitä ajan takaa.

• 12121212

"Laihduttamalla naisesta tulisi luultavasti oikeinkin sievä ja mies voisi kohentaa ulkomuotoaan pukeutumalla paremmin."

Samaa mieltä. Mutta jos verrataan:

Mies ottaa farkkujen taskusta turhat tavarat pois ja ostaa uuden paidan.
        Nainen hankkiutuu melko kovalla vaivalla parempaan kuntoon.

Kumpi näistä on todennäköisempää? Ja kun katsoo pariskunnan "tyyliä", haluaako nainen miehen pukeutuvan hienommin?

• 12121212 kirjoitti:

"Laihduttamalla naisesta tulisi luultavasti oikeinkin sievä ja mies voisi kohentaa ulkomuotoaan pukeutumalla paremmin."

Samaa mieltä. Mutta jos verrataan:

Mies ottaa farkkujen taskusta turhat tavarat pois ja ostaa uuden paidan.
        Nainen hankkiutuu melko kovalla vaivalla parempaan kuntoon.

Kumpi näistä on todennäköisempää? Ja kun katsoo pariskunnan "tyyliä", haluaako nainen miehen pukeutuvan hienommin?

Tuo nyt oli vain yleistä havainnointia.. Kyllähän jotkut käsittääkseni tykkääkin muhkummasta ja rakkaus ei kuitenkaan katso vaatepartta..

Mutta täällähän on usein korostettu sitä, miten helppoa laihtuminen (varsinkin naiselle) on: kunhan vain katsoo mitä suuhunsa pistää. No, itseasiassahan laihtuminen onkin helpompaa kuin vaateostoksille meneminen, tai edes taskujen tyhjentäminen, laihtuakseen pitää vaan jättää syömättä, eikä tosiasiassa tarvii edes sängystä nousta.

• persfukk

En tiedä akat teistä mutta minusta lihavuus on turn off numero 1 tai 2..ekana on ehkä mielisairaus/saastaisuus/sairaus

Milloin te akat alatte laihduttaaaaaaaa!

• 618

Miks pitäis? Et kai sä tosissas kuvittele, että me just sun silmääs haluttais miellyttää?

• persfukk

Ei ole pakko tietenkään - sallinettehan että oksennan katsoessani teitä läskejä!

• miehet_raskaaksi_myös

Tulee mieleen, että kuvassa on raskaana oleva nainen, kolmas raskaus jo meneillään ja häntä vanhemman näköinen mies. Kun lapset on tehty naisen on mahdollisuus ottaa urakka ja laihduttaa itsensä ihannepainoon. Paljon painoa tippuu toki jo lapsen synnyttyä ja imetyksen yhteydessä. Toisaalta jos lapsia on suunnitteilla vielä lisää, painoa ei lyhyeksi aikaa kannata likoja pudottaa, liikaa jojoilua.

• maholehmä

Läskit lörtsyää yökk yökk yökkk

Paska haisee kelta rauhas hormooni haisee kusi valuu yöööööööööökkk

• 2626

Naisen hiukset ovat kamalat, miksiköhän ei ole tehnyt niille mitään, vetänyt edes nutturalle. Hieman ylipainoinen, mutta tuollaisissa kuteissa julkisesti näyttäytyvä kundi ei voi valittaa, hyvä jos saa ketään. Lisäksi kaverilla on outo katse, liekö kirvesmurhaaja. Joka tapauksessa tuon tyyppisiä ihmisiä ei kuulu tuttavapiiriini. Miksi olet kiinnostunut heistä?

• korjaus

"Hieman ylipainoinen,"

Huomattavan paljon.

• Totuudenkertojatar

Aloittaja mainitsee molempien kohdalla suht samat arviot "kasvokomeudesta" mutta silti ovat mielestään eri tasoisia? Ja perusteena nimenomaan ulkoiset seikat, ainoastaan ne.

Minusta ovat hyvinkin samantasoisia ulkoisesti, mies jo rupsahtanut kasvoista ja kroppa ihan tavis, olemus vähän turhan anteeksipyytävä. Tarvitsisi livekuvaa, että voisi nähdä liikehdinnästä ja kuulla puheesta tasoa noin muuten. Nainen taas aika taviskasvoinen, ennemmin toki somahko kuin ruma, ja vartaloltaan pyöreä (ei pelkästään raskauspyöreyttä).

Mutta vaikka olisi ulkoisesti samaa tasoa, ei sitä välttämättä ole muuten. Eiköhän nuo osaa itse (ole osanneet jo itse) päätellä ihan keskenään, että yhteiselo sujuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe