Kun tulette treffeille ja vastassa onkin (deitistä ei kuvaa) kaunis nainen? Tuntuu että miehet ei osaa puhua ja ne panikoi ja häipyy äkkiä...Hassua että nettitreffeillä koneiden äärellä puhutaan mutta kasvokkain onkin niin helv..vaikeaa..
Miksi miehet jäädytte?..
31
1037
Vastaukset
- YTMz
Vain nyhveröt atm jäätyy..
- det.glider.in
Mitä kauniimpi nainen niin sitä enemmän kiinnostaa ja sitä myöten enemmän jännittää.. Ei voi mitään jos on jännittäjäluonne, ei itselle voi vain sanoa että ole puhelias ja älä jännitä..
Se onkin huvittavaa, että heti kun huomaa, että nainen ei näytä hyvältä niin on todella rento ja puhelias olo :D - 40v-sinkkumies
Millä perusteella olet kaunis? 99,9% naisista on taviksia.
- Seykskurppa
Puhun nyt "pahaa" mutta tiedän aika monta ns.kaunista naista, joita juoksisin ittekii karkuun mikäli olisin mies :P
Kauneus o suhteellinen käsite ja katsovan silmässä.. Hyvä tietty jotta näkee itsensä kauniina vaa aina se ei takaa vastapuolen näkemystä samaan.
Joku muodokas (tyyliin yli sata kiloa iloa) matami kun ilmestyy treffeille pakkelit ja lisähärpäkkeet päällä niin saattaa siinä jokunen mies jähmettyäkin ;)
"olit liian kaunis sille" on yleinen valhe, jolla hellitään pakit saanutta naista. Myös "miehet pelkää vahvoja (lue: Raivohulluja, tempperamenttisia etc..) naisia" on suosittu lause. Unohtamatta ""Oii kun kaunis kuva" vaikka olisit seinästä revityn pirun näköinen. <- noilla pärjää pitkälle naiskommunikoinnissa.. :D - y.o.l.o
Mun mielestä asia on vähän sama kuin esim tenniksessä.
Mitä tärkeämpi piste ja mitä enemmän haluat voittaa niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä häviät pisteen ja sitten taas päinvastoin jos olet jo reilusti tappiolla niin voit lyödä rennosti täydellisen lyönnin ja voitat pisteen todennäköisesti.
Tällekään henkiselle jutulle ei voi paljoa mitään tehdä. "kaunisnainenc" , mulla ei mene sormi suuhun enkä juokse karkuun jos Nainen on Kaunis ;))) Päin vastoin sellainen Mainen on ilo silmälle ja todella suuri nautinto myös miehuudelle. Kauniin Naisen kanssa on todella suuri ilo puuhailla kaikkea jännää ja nautinnollista. Toivottavasti Sinä et juokse karkuun kun on vastassa tavallinen varttunut poikamaisen villi ja viriili mies ;)))???
Minusta ois ihana saada kirjoitella, soitella, tutustua ja tavata Sinun kanssasi kasvotusten että nemme ja tunnemme miten meidän henkilökemiamme sopivat yhteen;)))
Pusumies
[email protected]
[email protected]- juuuuuuuuuuuuu
" Olen hellä ja tunneherkkä hellät vaativat huulet ja taitavan kielen omistava Naista kokonaisesti kunnioittava ja kaikin tavoin haluava vihantilainen asumuserossa oleva poikamaisen villi seksuaalisesti viriili "
No sinä se SONNI olet! :D
- Onnenonkeentärppäs
Mä tunsin nuoruudessani erään tytön.Hän oli ,hiljainen,huonoihoinen,eikä muutenkaan viehättävä.
Sattui sitten kymmenien vuosien jälkeen tuleen ystäväpula ja treffit palstalla vastasi tää naine.Oli kertynyt elämänkokemusta ja kouluja oli käyty.
mentiin niin pitkälle, et viestiteltiin aikamme ja eikun treffeille.Ovea tuli avaamaan ,kaunis ,viehättävä,sosiaalinen ja erittäin kiva ihminen.Yllätykseni oli niin suuri,et veti sanattomaksi,mutta nyt kuusi vuotta tosiystävyyttä ja puhekykykin on jo palannut.
Olen tällähetkellä onnellinen,et kohtalo toi meidät yhteen. - sulotarxx
Valitettavan totta mitä ap kirjoitti. Miehet-siis aikuiset miehet "jäätyy" kun vastassa on kaunis nainen. He alkavat hätäillä lähtöä kiireesti ja sitten tulee jälkeenpäivi viestiä että pitäis saada tavat mahd.pian uudelleen. NO EI KIITOS! Jos on kiire pois-miksi uudestaan haluaisi sellaisen miehen luo joka ei oma-aloitteisesti puhu eikä tarjoa edes kahveja?
- sdtsdtsd
Ehkä voisitte naiset antaa miehille toisen mahdollisuuden jos olisivat toipuneet alkushokista seuraavalla kerralla?
- sporttinenedelleen
Tapahtuu sitä naisillekin, jäätymistä. Sovin erään naisen kanssa tapaamisen viinijuhlille (hänen aloitteestaan) ja hän oli nähnyt vain kasvokuvan minusta, niin kuin olin itsekin nähnyt hänestä. Molemmat kertoivat olevansa urheilullisia ja sporttisia vartaloltaan. Olin sovitussa paikassa sovittuun aikaan ja nainen saapui hiukan myöhässä. Nainen oli hämmentyneen ja yllättyneen oloinen, sillä ensin hän ei tunnistanut minua, vaan vasta sitten kun vilkutin hänelle. Yllätys oli varmaan yhtä suuri kummallekin, sillä vain toinen meistä oli 'urheilullinen ja sporttinen'. Menin vastaan ja halasimme. Sitten hän soitti kaverilleen, joka tuli luoksemme. Hetken aikaa juttelimme vaivautuneen oloisena, kunnes naiset lähtivät käymään weeceesä. Sen koommin ei näkynytkään. Ei haitannut, sillä eräs toinen neitonen tuli juttusille ja päädyin yökylään hänen luokseen. N viikon päästä tämä alkuperäinen neito laittoi viestin, jossa pahoitteli käytöstään ja kertoi vain yllättyneensä, kun olin paremman näköinen kuin oli kuvitellut.
Mut en minä nyt niin komea ole, että pitää paeta paikalta :D
Sitä mä en ymmärrä, että minkä helvetin takia porukat valehtelevat ulkonäöstään tai ruumiinrakenteestaan. Sehän paljastuu kuitenkin. Vai onko jonkun mielestä 120kiloinen kuulakeiju 'sporttinen' tai laiha läski lihaksikas? Jos on noin vääristynyt kuva omasta ruumiinrakenteesta, niin silloin on kyllä muutakin häikkää. - double.edged.sword
sporttinenedelleen kirjoitti:
Tapahtuu sitä naisillekin, jäätymistä. Sovin erään naisen kanssa tapaamisen viinijuhlille (hänen aloitteestaan) ja hän oli nähnyt vain kasvokuvan minusta, niin kuin olin itsekin nähnyt hänestä. Molemmat kertoivat olevansa urheilullisia ja sporttisia vartaloltaan. Olin sovitussa paikassa sovittuun aikaan ja nainen saapui hiukan myöhässä. Nainen oli hämmentyneen ja yllättyneen oloinen, sillä ensin hän ei tunnistanut minua, vaan vasta sitten kun vilkutin hänelle. Yllätys oli varmaan yhtä suuri kummallekin, sillä vain toinen meistä oli 'urheilullinen ja sporttinen'. Menin vastaan ja halasimme. Sitten hän soitti kaverilleen, joka tuli luoksemme. Hetken aikaa juttelimme vaivautuneen oloisena, kunnes naiset lähtivät käymään weeceesä. Sen koommin ei näkynytkään. Ei haitannut, sillä eräs toinen neitonen tuli juttusille ja päädyin yökylään hänen luokseen. N viikon päästä tämä alkuperäinen neito laittoi viestin, jossa pahoitteli käytöstään ja kertoi vain yllättyneensä, kun olin paremman näköinen kuin oli kuvitellut.
Mut en minä nyt niin komea ole, että pitää paeta paikalta :D
Sitä mä en ymmärrä, että minkä helvetin takia porukat valehtelevat ulkonäöstään tai ruumiinrakenteestaan. Sehän paljastuu kuitenkin. Vai onko jonkun mielestä 120kiloinen kuulakeiju 'sporttinen' tai laiha läski lihaksikas? Jos on noin vääristynyt kuva omasta ruumiinrakenteesta, niin silloin on kyllä muutakin häikkää."Sitä mä en ymmärrä, että minkä helvetin takia porukat valehtelevat ulkonäöstään tai ruumiinrakenteestaan. Sehän paljastuu kuitenkin."
Kaksipiippuinen juttu. Jos sulla on esim vanhat kuvat jossa näytät todellisuutta paremmalta niin pääset ainakin treffeille joten sulla on edes pieni mahdollisuus saada jatkoa.
Jos sulla on tuoreet realistiset kuvat niin voi olla että et pääse edes treffeille asti, Varsinkin jos olet mies..
- sinkkumies--
Kauneudella ei tee mitää jos luonne on kamala
- fifty.fifty
Tuo on hyvin totta.
- treffeilijätär
Ei tarvi olla erityisen kauniskaan vaan ihan tavallisen "nätti" niin miehet ei osaa jutunjuurta keksiä...epäkohteliasta tuijottaa sitä puhelinta ja mumista jotain kun kysytään jotain. Vaatii enemmän mieheltä kuin sen että tulee paikalle...siis treffien onnistuminen.
- syyllinenlöytyypeilistä
Ehkä olet vaan epäkiinnostavaa seuraa, jonka kanssa juttu ei kellään luista.
- silencez
Välillä tuntuu että kakilla nettitreffimiehillä on afasia..
- järkytin.naista
Viimeksi kun kävin naisen kanssa treffeillä niin sillä hetkellä kun ensimmäiseksi nähtiin toisemme ja käteltiin niin nainen näytti järkyttyneeltä.
Ilme oli tämän kaltainen:
http://previews.123rf.com/images/bds/bds1103/bds110301227/9021262-Young-shocked-beautiful-woman-portrait-isolated-on-white-background-Stock-Photo.jpg
En minä noin ruma sentään voi olla..
Nainen mainitsi treffeillä että "ihmiset käyttää vanhoja kuvia". En ole varma tarkoittiko minua, luultavasti. - 5plus1
Ihan kamalia naisia netti täynnä... ;)
- rumannaienn
Siis eihän se mikään ulkonäköasia ole? En itse ole kovin kummoisen näköinen, mutta kyllähän sitä ekoilla treffeillä aika jäässä ollaan. Enkä nyt ihan niin jäätävän pahan näköinen ole (tai jos olen niin ei haittaa), kun haluavat kuitenkin nähdä uudestaan. ;)
Vai onko teillä kaunottarilla sitten vertailukokemuksia, että olette näyttäneet kuvan, ja silloin juttu soljuu sutjakasti ekoilla treffeillä? - kaunisnainenc
minä massadeittailen miestän kanssa ja saan helposti IHANAA seksiä. En tajua miksi monet treffimiehet ovat niin..helv.. pihtaajia
eivätkä pidä kihlatustani.. meg.. millaisia q-päitä olette miehet Mie jäätyilen yleensä kaikkien naisten seurassa. Varsinkin mikäli ajattelen että kyseessä on treffit tai potentiaalinen seurustelukumppani.
Tosin jos jäätyily harmittaa ja aiheuttaa sen että toinen ei ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen, niin hän ei sitten selkeästikkään ollut tarpeeksi kiinnostunut ja tosissaan.- jäätyminen.sallittakoon
Samaa mieltä näin miehenä, naiset on kauhean armottomia, pitäisi olla heti itsevarma ja kova vitsinheittäjä heti ensitreffeillä? Missä empatiakyky?
- Dimples_
jäätyminen.sallittakoon kirjoitti:
Samaa mieltä näin miehenä, naiset on kauhean armottomia, pitäisi olla heti itsevarma ja kova vitsinheittäjä heti ensitreffeillä? Missä empatiakyky?
Kyse on varmaan enemmän siitä, että nainen saa sen kuvan, ettei sinua kiinnostakaan.
Dimples_ kirjoitti:
Kyse on varmaan enemmän siitä, että nainen saa sen kuvan, ettei sinua kiinnostakaan.
Jos mielessä ei ole käynyt muuta mahdollisuutta kuin tuo "hän ei varmaankaan ole kiinnostunut", niin eikö tuo juuri osoita sitä että ei osata asettua toisen 'saappaisiin' ja pohtia miksi toinen näin käyttäytyy ja murä syitä tällaiselle toiminnalle voisi olla?
Vai pelataanko niin varmanpäälle, että ei uskalleta antaa mahdollisuutta tutustua syvällisemmin? Se tosin että luikitaan heti karkuun kyllä minullekin toisi mieleen että tuota ei kyllä kiinnostanut pätkääkään.- Dimples_
pete_pjn kirjoitti:
Jos mielessä ei ole käynyt muuta mahdollisuutta kuin tuo "hän ei varmaankaan ole kiinnostunut", niin eikö tuo juuri osoita sitä että ei osata asettua toisen 'saappaisiin' ja pohtia miksi toinen näin käyttäytyy ja murä syitä tällaiselle toiminnalle voisi olla?
Vai pelataanko niin varmanpäälle, että ei uskalleta antaa mahdollisuutta tutustua syvällisemmin? Se tosin että luikitaan heti karkuun kyllä minullekin toisi mieleen että tuota ei kyllä kiinnostanut pätkääkään.Niin, ehkä heitä ei kiinnostakaan.
Olen kyllä usein saanut myös positiivista kommenttia, että olenkin ollut paljon parempi livenä kuin kuvien perusteella.
Mutta jos toinen jäyhäilee treffeillä, itse koittaa viedä asiaa eteenpäin, eikä sen jälkeen mitään kuule, voi vain olettaa, ettei napannut.
Vai mitä tarkoitit? Dimples_ kirjoitti:
Niin, ehkä heitä ei kiinnostakaan.
Olen kyllä usein saanut myös positiivista kommenttia, että olenkin ollut paljon parempi livenä kuin kuvien perusteella.
Mutta jos toinen jäyhäilee treffeillä, itse koittaa viedä asiaa eteenpäin, eikä sen jälkeen mitään kuule, voi vain olettaa, ettei napannut.
Vai mitä tarkoitit?Tuolla ylempänä kirjoitettiin ja valitettiin että "pyrkii pikaisesti treffeiltä pois". Tällaisessa tilanteessa jossa äkkiä toinen pyrkii pois, on ehken syytä olettaa että ei sitten kiinnostanut. Mutta jäätyily on eri asia.
Tosin ymmärrän kyllä sen että mikäli toinen ei saa sanaa suustaan, niin ikäväähän tuo on kokoajan yrittää viedä keskustelua eteenpäin. Itse olen ollut tällaisen tilanteen molempina osapuolina.
- Memories_A_Bayer
Koska miehet on loppujen lopuksi usein tunteellisempia ja tajuaa koska vastaan tulee ns. "vaimomatskua" / "unelmatarjous" ja tottakai sitä menee paniikkiin kun loppuelämä - ensipusu, miten mennään naimisiin riisisateessa, lasten syntymä, riidat, avioero, vanhuus kun lapset tulevat käymään vanhainkodissa yms. - lipuu silmien edessä ohi, niin tottakai siinä syntyy pieni paniiki!!!
Moneen kertaan koettu, ja olen 40 v. sinkkumies.- jännittäjä.mies
Hyvin sanottu, vähemmästäkin jännittää :D
- ujojahövelimies
Ehkäpä se jäätyminen on vaan ujoa söpöstelyä ja lukkiutumista toisen silmiin :) Vähemmästäkin menee senat sakaisin ;) ja huokailee mielessään että VAUVAUVAU,,,,Tahtoisi heti antaa ja saada pusuja ja...ja sit toinen vaan häipyy kahvien jälkeen..huokaus-sinne meni..
- mitätuumitte
Kyllä siinä sanat ja ajatus sekoaa kun kaunis nainen silmiä räpsäyttää. Se johtuu henkilökohtaisesti siitä että niitä tapahtumia on ollut hyvin vähän. Pitäisi päästä rauhassa tutustumaan. Mutta samaa olen aistinut myös kaunottarilla. Esim. Pari tuntia nuotion äärellä kahvia ja lettuja nauttien. Kyllä siinä rupeaa jännitykset purkautumaan jopa nauru suupieleenkin saattaa hiipiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666