Perussuomalaiset myivät perseensä jenkeille

yhr4e

Soini röhkii nato kiimaisena, Halal-aho aseistaa Saudi-Arabiaa.

Perussuomalaiset vievät suomalaisilta kansalaisoikeudet ja kiristävät aselakeja, ajavat Suomean Natoon ja TTIP-sopimusta kohti.

Kusipäät maanpetturit ja heidän teot tullaan muistamaan vielä pitkään. Onneksi tämän kauden aikana jo perussuomalaisten puolue hajoaa ja putoaa hallituksesta. Sen jälkeen tämä maanpetospuolue onkin historiaa.

14

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a3333333333333

      joo

    • Oksettavaa

      Pahin poliittinen petos Soinilta ja myötäjuoksijoilta.

    • matuthirteen

      Soini onkin matujen perseenimijä ja suomalaisen ihmisen ryöstäjä ja solvaaja. Haistakoot paskan koko jätkä.

    • PS_assholes

      Soinismi on sairaus.

    • ps_rasistipaskat

      NATO-kiima valuu ihan kuolana Soinin suupielestä.

    • Vapautettu_Palveluksesta

      Tää taakka oli liikaa Sota-Jussin kannettavaksi. Käpykaartiin joutais koko ukko sinne Oinos-Penan joukkoja johtamaan.

      Viikko saikkua, .tu mikä makarooni silläkin on selkärangan tilalla.

    • persuilusta_voi_parantua

      Ketä kiinnostaa persujen perse? Vain kieroutuneita homoja.

    • persut_selkärangattomia

      Halal-Aho nuolee mamujen perseitä. Soini jakaa rahaa Kreikalle. Pystyykö takkiaan kääntämään enää pahemmin?

      • On kyl perverssiä toi persujen touhu. Ei voi muuta sanoa. Nauttiikohan ne tuosta kansan kusettamisesta, vai miksi sitä tekevät?


      • persuilu_on_perseestä
        pepep kirjoitti:

        On kyl perverssiä toi persujen touhu. Ei voi muuta sanoa. Nauttiikohan ne tuosta kansan kusettamisesta, vai miksi sitä tekevät?

        Soini myy vaikka äitinsä lihoiksi, kunhan saa vaan päristä ministeriauton takapenkillä.


      • okiloi
        persuilu_on_perseestä kirjoitti:

        Soini myy vaikka äitinsä lihoiksi, kunhan saa vaan päristä ministeriauton takapenkillä.

        Räkä vaan lentää kun Soini pärisee ministeriauton takapenkillä .... prtttttrrrrrr prtrrrrrrrr ...


      • Soinismi_on_sairaus
        okiloi kirjoitti:

        Räkä vaan lentää kun Soini pärisee ministeriauton takapenkillä .... prtttttrrrrrr prtrrrrrrrr ...

        Tyhjäpäinen lihavapoika se siellä pärisee .. heheheheh heheheh


    • hattuomenala

      Sanma

    • Hallaahon.äänestäjä7

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe