onkohan täällä naisia samoilla fiiliksillä?eli ei vaan löydy ketään täält netti deittien kautta tai livenä?itellä alkaa olla tosi toivoton olo,et onks sitä oikeesti niin ruman näkönen vai mikä mättää?itse en ole nirso tai ulkonäkö keskeinen.jos tääl on joku pk-seudun nainen samoilla fiiliksillä,niin ota ihmeessä yhteyttä jos tahdot.itse olen siis 35v mies
se tunne kun et kelpaa kenellekään
28
1198
Vastaukset
- LFDölewölfsdsdd
Ehkäpä yritätä puristaa liikaa asiaa liian pieneen tilaan. Katsoppas omaa viestiäsi; yrität aloittaa keskustelua kelpaamattomuudesta - mutta kuudessa lauseessa oletkin jo deittimoodissa. Lisäksi aloituksesi oli negatiivinen ja antaa sinusta kuvan kelpaamattomana koska itse itsesi sellaisena esittelet.
Ja lauset aloitetaan isoilla kirjaimilla. Anna naisen tehdä ensimmäiset kielioppimokat niin tiedät ettei tarvi skarpata. - yksinäinennn
Joo,kielioppi virheitähän tossa on kyllä.Toki aloitus on negatiivinen,mutta kerroin vain omista tuntemuksista rehellisesti
- Felkmwflfdsdsfdfsd
Kokeile rajatonta itseironiaa aivan ensimmäiseksi. Kaikki kehittyminen alkaa painista itsensä kanssa, jolloin sinun tulisi pyrkiä selättämään itsesi, negatiivisest tunteesi ja päätymään sellaiseen rakentavaan hilpeyden tilaan.
Katsos kun kukaan ei pidä uikuttajista. Uikutus on sellaista korvia raastavaa volinaa joka aiheuttaa vain halun sille että kysinen ruikutus loppuu. Tuntemattomien suhteen tämä tarkoittaa poiskävelemistä, vikinä toimii oikeasti lähinnä vain vanhempi-lapsi suhteissa ja niissäkin aika huonosti yli 2 vuotiailla.
Sensijaan soljuvaa sanailua ja riemakasta pulppuilua jaksaa katsella isompikin naislauma haltioituneena. Siispä sitä kohti mies, sitä kohti. - yksinäinennn
tota en harrasta mitään uikutusta ja ei oo mitään itsetunto tai yms ongelmia.eikä mielestäni oo maailmanloppu jos on vähän kielioppi virheitä.Yritin vaan kysellä onks tääl ketään samoilla fiiliksillä.
- virheitävilisee
yksinäinennn kirjoitti:
tota en harrasta mitään uikutusta ja ei oo mitään itsetunto tai yms ongelmia.eikä mielestäni oo maailmanloppu jos on vähän kielioppi virheitä.Yritin vaan kysellä onks tääl ketään samoilla fiiliksillä.
Ei millään pahalla, mutta kyllä itselläni ainakin menee heti maku miehestä, jos iso mies ei osaa edes välttävästi kirjoittaa. Itsellänikin on varmasti hyvinkin paljon kielioppivirheitä, jos tarkkaan katsotaan. Olenhan pelkän peruskoulun käynyt surkimus ja varsinkin äidinkielessä olin surkea, mutta silti tajuan edes ne selvimmät jutut, esim. lauseen aloittaminen isolla kirjaimella.
Nämä on kuitenkin asioita, jotka jokainen lukemaan oppinut tasan tietää, vaikka olisikin ollut surkea koulussa (kuten itsekin olin), joten se kertoo vaan tietynlaisesta viitsimättömyydestä ja suurpiirteisestä luonteesta, joka varmasti on harvan mieleen. Eli sellanen tietty luonnonlapsimaisuus, että asiat tehkään vaan tuuliviirinä fiiliksen mukaisesti, eikä minkäänlaista järjestystä ja hallintaa elämässä ole. Suurinpiirtein noin ja näin vain.. Voi olla ettei se päde sinuun ollenkaan, mutta sellaisen kuvan ihmisestä saa. Ei mihinkään pilkun nussimiseen tietenkään pidä ruveta, kaikilla tulee virheitä. Mutta jos koko teksti vilisee ihan merkittävän suuria virheitä ja kyseessä on kuitenkin teksti jolla yritetään tehdä vaikutus, se ei ole hyvä juttu. Onhan näistä ollut julkisuudessakin aiemmin juttua esimerkiksi työnhakuun liittyen. Kyllä se antaa työnhakijasta huolimattoman kuvan jos teksti on kuin 8 vuotiaan kirjoittama. - PilikutonJuntti
virheitävilisee kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kyllä itselläni ainakin menee heti maku miehestä, jos iso mies ei osaa edes välttävästi kirjoittaa. Itsellänikin on varmasti hyvinkin paljon kielioppivirheitä, jos tarkkaan katsotaan. Olenhan pelkän peruskoulun käynyt surkimus ja varsinkin äidinkielessä olin surkea, mutta silti tajuan edes ne selvimmät jutut, esim. lauseen aloittaminen isolla kirjaimella.
Nämä on kuitenkin asioita, jotka jokainen lukemaan oppinut tasan tietää, vaikka olisikin ollut surkea koulussa (kuten itsekin olin), joten se kertoo vaan tietynlaisesta viitsimättömyydestä ja suurpiirteisestä luonteesta, joka varmasti on harvan mieleen. Eli sellanen tietty luonnonlapsimaisuus, että asiat tehkään vaan tuuliviirinä fiiliksen mukaisesti, eikä minkäänlaista järjestystä ja hallintaa elämässä ole. Suurinpiirtein noin ja näin vain.. Voi olla ettei se päde sinuun ollenkaan, mutta sellaisen kuvan ihmisestä saa. Ei mihinkään pilkun nussimiseen tietenkään pidä ruveta, kaikilla tulee virheitä. Mutta jos koko teksti vilisee ihan merkittävän suuria virheitä ja kyseessä on kuitenkin teksti jolla yritetään tehdä vaikutus, se ei ole hyvä juttu. Onhan näistä ollut julkisuudessakin aiemmin juttua esimerkiksi työnhakuun liittyen. Kyllä se antaa työnhakijasta huolimattoman kuvan jos teksti on kuin 8 vuotiaan kirjoittama.Ja pah! Sanotaan näin että itse aikanaan nettideiteillä ollessani aloitin tekstini osimoilleen näin että "Tarkoituksellinen pilkuttomuus poistakoot turhat pilkun viilaajat profiilistani" Ja vaikka tiedänkin alistus ja rinnastuskonjuktiot näen pilkut täysin turhina nykyteknologian kirjainmerkkejä vähentävinä tekijöinä. Jos ihminen ei ymmärrä lukemaansa tekstiä sen tähden että niistä puuttuu pilkut on silloin kyseisen henkilön aivoissa joku perustavaa laatua oleva vika. Ainakin omalle kohdalleni en näkisi tällaisella henkilöllä edes kaveri arvoa jonka ainoa asia on pelkästä luetusta vain etsiä virheitä eikä syventyä siihen kirjoitettuun asiaan. Ja kuule sain viestejä naisilta ihan riittävästi vaikka pilkuton juntti olenkin. Tässä jopa ihan korkeasti koulutetun naisen kanssa rakennellaan suhdetta joka ymmärsi näemmä profiilitekstini pointin kaikkinensa.
- virheitävilisee
PilikutonJuntti kirjoitti:
Ja pah! Sanotaan näin että itse aikanaan nettideiteillä ollessani aloitin tekstini osimoilleen näin että "Tarkoituksellinen pilkuttomuus poistakoot turhat pilkun viilaajat profiilistani" Ja vaikka tiedänkin alistus ja rinnastuskonjuktiot näen pilkut täysin turhina nykyteknologian kirjainmerkkejä vähentävinä tekijöinä. Jos ihminen ei ymmärrä lukemaansa tekstiä sen tähden että niistä puuttuu pilkut on silloin kyseisen henkilön aivoissa joku perustavaa laatua oleva vika. Ainakin omalle kohdalleni en näkisi tällaisella henkilöllä edes kaveri arvoa jonka ainoa asia on pelkästä luetusta vain etsiä virheitä eikä syventyä siihen kirjoitettuun asiaan. Ja kuule sain viestejä naisilta ihan riittävästi vaikka pilkuton juntti olenkin. Tässä jopa ihan korkeasti koulutetun naisen kanssa rakennellaan suhdetta joka ymmärsi näemmä profiilitekstini pointin kaikkinensa.
Kyllähän me kaikki täällä varmasti ymmärretään tuo kirjoituksesi, ei tässä ymmärtämättömyydestä ole kyse. Se tarkoituksellinen viitsimättömyys vain antaa tietynlaisen kuvan ihmisestä, joka saattaa monia ärsyttää. Jos minäkin niukin naukin peruskoulusta paskoilla papereilla päässyt olen edes yrittänyt kuitenkin tsempata tämänkin asian suhteen (ja silti varmasti virheitä vilisee) en vain ymmärrä sitä viitsimättömyyttä ja asennetta: "Minä nyt vaan teen näin koska en muutakaan viitsi, muissa on vikaa eikä minussa."
Hyvin se asenteellisuus tuli sinunkin tekstissäsi ilmi, enkä minä jaksaisi seurustella tuollaisen jäärän kanssa. Vaikka juntti olen itsekin. Mutta kaikki kukat kukkikoon. Yritin vain antaa pienen vinkin, että jos haluaa tehdä vaikutuksen niin näitäkin asioita voi ihan lyhyellä nettiopiskelulla vähän itsekseen harjoitella. - 7plus12
virheitävilisee kirjoitti:
Kyllähän me kaikki täällä varmasti ymmärretään tuo kirjoituksesi, ei tässä ymmärtämättömyydestä ole kyse. Se tarkoituksellinen viitsimättömyys vain antaa tietynlaisen kuvan ihmisestä, joka saattaa monia ärsyttää. Jos minäkin niukin naukin peruskoulusta paskoilla papereilla päässyt olen edes yrittänyt kuitenkin tsempata tämänkin asian suhteen (ja silti varmasti virheitä vilisee) en vain ymmärrä sitä viitsimättömyyttä ja asennetta: "Minä nyt vaan teen näin koska en muutakaan viitsi, muissa on vikaa eikä minussa."
Hyvin se asenteellisuus tuli sinunkin tekstissäsi ilmi, enkä minä jaksaisi seurustella tuollaisen jäärän kanssa. Vaikka juntti olen itsekin. Mutta kaikki kukat kukkikoon. Yritin vain antaa pienen vinkin, että jos haluaa tehdä vaikutuksen niin näitäkin asioita voi ihan lyhyellä nettiopiskelulla vähän itsekseen harjoitella.Kumpikohan se tuossa edellä tekee itsestään korvaamattomamman? Sinä näet jäärän pellen jonka kanssa ei voi seurustella, koska hän ei ole kaltaisesi täydellisyys. Onneksi täällä on sentään sellaisiakin naisia, jotka näkevät muutakin kuin oman napansa. PilkutonJuntti kertoi mielestäni asiallisesti jo profiilissaan sen minkälaisilta naisilta ei halua viestejä ja eikös se palvele silloin sinuakin? Näet heti, että tuollaisen "kouluttamattoman" pellen kanssa ei näe vaivaa lähestyä vai oletko niin narsisti luonne, että menet vielä hänen profiiliinsakin häntä haukkumaan?
7plus12 kirjoitti:
Kumpikohan se tuossa edellä tekee itsestään korvaamattomamman? Sinä näet jäärän pellen jonka kanssa ei voi seurustella, koska hän ei ole kaltaisesi täydellisyys. Onneksi täällä on sentään sellaisiakin naisia, jotka näkevät muutakin kuin oman napansa. PilkutonJuntti kertoi mielestäni asiallisesti jo profiilissaan sen minkälaisilta naisilta ei halua viestejä ja eikös se palvele silloin sinuakin? Näet heti, että tuollaisen "kouluttamattoman" pellen kanssa ei näe vaivaa lähestyä vai oletko niin narsisti luonne, että menet vielä hänen profiiliinsakin häntä haukkumaan?
Jeps, en itsekään jaksaisi mitään tolkutonta pilkun piippajaa....joka tarraa puheessakin pikkuasioihin, eli jos sanoo jonkun hassusti tai väärin, mutta toinen ymmärtää kyllä mistä on kyse.....niin silti täytyy tavalla tai toisella piipata pilkkua enemmän tai vähemmän.... ;P
Takertuvat luultavammin kaikkiin pikkuasioihin yhtä hanakasti.....ei hyvä... ;P
- yksinäinennn
Jospa täält joku löytyis vaikkapa kahville?ps xl-xxl naiset ootte ihania:))
- Bi-nainen
Kelpaako sulle siis kuka vaan? Onko sulla rajaton kyky ihastua ja kiintyä ihmisiin niiden ominaisuuksista riippumatta?
Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole niin suurta tarvetta saada "joku vaan" siihen rinnalle, vaan pystyvät elämään yksinkin ja on tarve löytää RIITTÄVÄN SAMANHENKINEN kumppani.- yksinäinennn
ei tietenkään "joku vaan".tottakai pitää olla rakkautta ja samanhenkinen kumppani.ei kyllä todellakaan ole tollasta kykyä
- nyt.helppoa.naiset
eikö stadin sinkkunaiset kannata tavata ja käydä kahvilla mitä siinä häviät et mitään mutta voikin olla niin että aloittaja on elämäsi mies ilman tapaamista ja treffailua se ei selviä niin ei kirjoitus taito mitään sano onko hyvä mies vai ei nyt sinkkunaiset rohkeasti tapaamiselle ja varmasti aloittaja tarkoitti kelpaa kuka vaan eli lähtee ja tapaa naisen ilman määrittelyä ja tapaaminen sanoo lähdettekö siitä kahville niin ei kukaan pysty sanomaan kehen ihastuu/rakastuu ilman näkemättä
- yksinäinennn
niin kun pääsisi edes jonkun kanssa kahville.treffi seuraksi kelpais 20-35v nainen ilman sen kummempia vaatimuksia.sitä natsaako vai ei natsaa on mahdotonta tässä sanoa
- opiskeleva
yksinäinennn kirjoitti:
niin kun pääsisi edes jonkun kanssa kahville.treffi seuraksi kelpais 20-35v nainen ilman sen kummempia vaatimuksia.sitä natsaako vai ei natsaa on mahdotonta tässä sanoa
Yli 10 v ikäerosta tulee mieleen, että kohta hyväksikäytetään ja kovaa. Ei kiitos :|
- turhaayleistystä
opiskeleva kirjoitti:
Yli 10 v ikäerosta tulee mieleen, että kohta hyväksikäytetään ja kovaa. Ei kiitos :|
Sama luonne naisella on nuorena ja vanhana. Ainoastaan ikä on eri.
- yksinäinennn
eiks ketään löydy,vaik kahville?kuvan saa pyytämällä
Sellaisia naisia ei ole olemassa jotka ei kelpais jollekkin
- yksinäinennn
eipä löytynyt eilen ketään,joten tää olis vieläkin ajankohtainen
sääli kun naiset ei vastaa.tiedän että teitäkin on samoilla fiiliksillä täällä kun minäkin.eli on epätoivoinen olo,kaipaat haleja,pusuja,läheisyyttä,omaa rakasta.ilmotelkaa rohkeesti itsestänne.oon siis 35v mies espoosta
- marjaana29
Jos tykkäät persepanoista niin soitellaa.
- vzxgvzgzd
Jospa asiaan vaikuttaisi se, että yhdyssanavirheistäsi päätellen olet käynyt lähinnä elämäm koulun
- yksinäinennnn
joo elämänkoulu on käyty pidemmän kaavan mukaan ja yhdyssana virheitäkin tulee välillä.
- Bi-nainen
Mee tinderiin. Jos sulla on näköä, saatat saadakin.
- Kyselijä-
Miksi palstan naiset on sinkkua?
- ytm-panomies
Miksi joku ajattelee niin ettei kelpaa. Te olette nirsoja ettekä halua samantasoista naista.
- yksinäinennn
huh huh näitä kommentteja..edelleen jos joku nainen olis kiinnostunut treffaa niin kuva löytyy kyllä.
- rehellinen-mies-
Kelpaamattomuus johtuu että teille ei kelpaa ketään. Menkää oikeesti ulos ja baareihin ja tapahtumiin, festareille koska siellä ne alku tutustumiset syntyy ja tapaatte naisia. Menkää juttelee ihmisille niin saatte itseluottamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837