Puhuuko mies mitään aitoa tunteistaan humalassa?:D

marielina-

Eräs mies, josta olen kiinnostunut, sanoi tässä männäviikonloppuna yhteisissä kemuissa (pikku humalassa) olleensa jo pidemmän aikaa ihastunut minuun ja että pitää minua hirmu kauniina. Eka ajattelin että jes jes mutta sitten hän olikin jo melkein suutelemassa minua. :D Joten puhuuko miehet kännipäissään ihan scheissea vai onko tämä aina vaan loistava yritys päästä pöksyihin?

Seuraavana päivänä hän laitteli minulle viestejä, ja rupatteli ihan kaverillisia, ei suoranaisesti mitään tästä lipsautuksesta. Miten voin itse edetä ja osoittaa kiinnostukseni, silloin baarissa ollessa koetin häntä vähän toppuutella silllä lähellä oli katsomassa yhteisiä kavereita enkä halunnut pistää ihmeempiä juoruja liikkeelle tai ketään nolata...

7

2227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfasfsfa

      Kyllä mä uskon että sitä saattoi ihan oikeasti panettaa. Harvemmin kännissä jaksaa panna vain siksi että niin 'kuuluu tehdä', toisin kuin selvinpäin.

    • marielina-

      Mutta oliks se ihastuspuhe vaan yritystä päästä pukille vai voisko oikeesti olla hällä jotai tunteita... Sen kun tietäs :/

    • 1218

      Alkoholi, tuo maailman vanhin riidankylväjä, poistaa suomalaiselta mieheltä estot ja siinä sivussa hän on täysin armoillasi.

      Seuraavan päivän tekstittely saatoi johtua siitä että hän halusi tunnistella olitko suttunut hänelle tai teetkö asiasta numeron. Ota äkkiä kauluksesta kiinni ja suutele.

      Oma tytöystäväni sanoo aina että humalassa minä olen kaikkein hellin ja ihanin rakastaja. Silti, hän ei halua että olen humalassa. Ööö... No, siitä sitten aikanaan.

    • annoitpakit

      kun mies viimein avautui ihastumisestaan ja nyt ihmettelet miksi mies ei tee uutta yritystä?
      no,ronklaavat silaribimbot eivät kauaa kiinnosta...

    • miehenvinkki

      Kyllä se totta puhui. Alkoholi poistaa estot ja puhe alkaa lipsua. Me ollaan vaan niin ujoja miehiä, ettei tohdita selvin päin :) Seuraavan päivän käyttäytyminenkin sen paljastaa. Ei varmana viestittelisi, jos olisi halunnut pelkkää pimpsaa ja et antanut (ilmeisimmin?) :D On varovainen viesteissään ja miettii nyt kuumeissaan, että mitä jos hänen ihastuksensa onkin yksipuolista ja jos näin olisi, miten pystyisi minimoimaan ihastuksen osoituksen vahingot.

      Kerro nyt ihmeessä hänelle, että olet ihastunut myös. Low risk high reward :)

    • Miehenvinkkikakkonen

      Voi olla ihastunut ja selvinpäin ei uskalla lähestyä. Voi vain panettaa.
      Käykää kahvilla jossakin, kutsu reippaasti. Selvinpäin juttelemalla tuo selviää. Jos haluat itse panoa, menkää kahville jomman kumman luo.

    • ajatuksissaan765

      Kyllä ne humalassa tulee :D mut siinä kohtaa jos mitään ei ikinä tapahdu selvinpäin,niin kannattaa jättää suhde väliin. Mitä siitä ny tulee, jos estoista pääsee vain maistissa?!

      Elämä tämmösten estyneiden kanssa on tosi rajoittavaa :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe