hänestä tulee ensimmäiseksi mieleen.
yksinkertainen.blondi : piereskely
Valitse yksi palstalainen ja kerro mitä
50
718
Vastaukset
- linturunoilija
mörri_ : talidomidia
- Thomas.Cassione
Anzzy
HIA --Higher Intelligenzzy Agency
Hänestä tulee mieleen Tämmönen Neworkilainen
superälykkäiden koulu ja lunttaaminen hänen koepapereistansa - vastaustavilille
mörri alias palstan anus-friikki.
Fetissinä pissi ja kakkaleikit.
Unelmat: palatalaisten perseet, vaikka tuskinpa mitää suhdekelpoisuutta hänen kanssaan syntyisi heistä kenelläkään. - Anteeksi-keskeytys
.
"Sanoitteko: Ryypiskely??????????????????" hyiiiiiiiii
har!1
. - kiItti_mies
Sxth: mummo :)
No voih, eikä mulla edes ole yleensä pahoja ilmavaivoja..
Nämä pitäisi tulla mieleen yksinkertaisesta.blondista, ettäs tiiät:
-nerous
-Nobel-palkinto
-sädehtivä kauneus
-äiti teresa
Kitoos :)- Joo_kyl_MÄÄKI---
.
"Joo # KYL MÄÄKI # haluisin olla joku noobelisti tai ainstaini !!1!!!!!!11!!!!1"
har!1
.
- kakskakkaakananakkaa
vili, kääpiö
- raunoaaltonen
määmy: punkero pikku nainen, kova kehumaan itseään
modelli = taxi
luolamadonna = kaunismieli
yksinkertainen.blondi = tyyni, täydellinen ja kaunis
runontaja = sitkeä, vankkumaton puurtaja
Minusta pitäisi kaiken kohtuuden nimessä tulla mieleen, että onkohan minulle tänäänkään tarjoiltu täytekakkua.
Ei ole tarjoiltu ja kysynpä vain, että miksei ole tarjoiltu.
Pitääkö tässä jotenkin muka itse vaivautua.
(lisäksi Helsingissä on tylsää, eikä täällä ole tänään edes televisio paikalla, sillä se tarvittiin muualle, enkä ehtinyt hakea sitä vielä takaisin)
((toisin päivällä ei ollut tylsää, sillä koulutettava oli erittäin taitava jo valmiiksi ja päädyimme kouluttamaan asioita, joita tavallisissa koulutuksissa ei ehditä tehdä))
(((ja sitten olin vähän sekavassa taideprojektin pienkokouksessa, jossa minulle ei sälytetty mitään ylimääräistä)))
((((ja sitten söimme Liskon sukulaisen kanssa pitsaa ravintolassa))))
Mutta siis aivan täytekakuton päivä silti.- Bagareanzzy
Kunnianarvoisa professööri butter-love
Tarjoamme teille bonuxena :
Saatte yhden päivän ajan syödä paakkelseja
marsipaanipossuja ym tuotteitamme
Pyytäisimme vain saada ottaa mainoxeemme
Kuvan, jossa ahmitte tuotteitamme
Sincerly kondittoorimestari
- Rosen_ukko
Ratikkakuski: Pihiys ja kuminukkevaimo
Byddy = Stadi & sanahallitsija
Ratikkakuski = Raaka Arska
YB = kanala
Elisakettu = kanala
Musti = kanala
Zisel = pihvipihdit
Runontaja = ei vähäst kilahtavaHaluaisin muuten tarkemmin tietää tuosta mielikuvasta, miten olet päätynyt laittamaan YB:n, Mustin ja minut kanalaan?
elisakettu kirjoitti:
Haluaisin muuten tarkemmin tietää tuosta mielikuvasta, miten olet päätynyt laittamaan YB:n, Mustin ja minut kanalaan?
Kanavaras? :D
elisakettu = kuun valossa kirkkaana kimaltava jäinen järvenselkäaRVAAS MITÄ? (paitsi cl meni päälle) Ai et arvaa. Minä kerron. Luin eilen näitä vastauksia ja tämä päivä on korvamatona ollu kappale "Mummo kanasensa niitylle ajoi jne."
runontaja kirjoitti:
aRVAAS MITÄ? (paitsi cl meni päälle) Ai et arvaa. Minä kerron. Luin eilen näitä vastauksia ja tämä päivä on korvamatona ollu kappale "Mummo kanasensa niitylle ajoi jne."
Hahhahahaa :D
elisakettu kirjoitti:
Haluaisin muuten tarkemmin tietää tuosta mielikuvasta, miten olet päätynyt laittamaan YB:n, Mustin ja minut kanalaan?
Eiks yb:tä juoruta kanalan omistajaks?
Kettu napsaa saaliin helpon, myös kanan. & Musti helppii, mikäli kanalan ovi säpis
bimbo - harrikka
runontaja - tekemättömät hommat
ratikkakuski - sovinistit
yb - lämpimät illat
typy - iittalan lasit
musti - koirankoppi
rose - ruusunpiikit
vili - äidin kulta
lehtinen - tie nro 17
buddy - kesähelsinki
sxth - tyyli
sönkkö - lähimmäiset
modelli - muuttolinnut
luolamadonna - pyhäjärvi
eiisakettu - vaikutusMietin tässä, kuka mahtaisi olla niin kiltti, että asentaisi yhden lattian tähän kämppään? Laudat on keittiössä valmiina?
Sitten pitäisi paneloida kolme seinää ja hioa ja maalata lattia ja poistaa muovimatto toiselta lattialta ja hioa ja maalata yksi katto (noin 100 neliötä), rikkaruohojakin pitäisi kitkeä ja pestä auto, puitakin pitäisi karsia ja katkoa ja pilkkoa. Yksi kottikärrykin pitäisi hioa ja maalata ja 10 000 neliömetriä leikattavaa nurmikkoa... kas, suklaata, nam.Minulla on käsittämättömän huono muisti verrattuna omaasi! Mistä löysit kaikki nuo nimet? Siispä lainaan listaasi :)
bimbo - rock
ratikkakuski - pikkutakki
typy - sanavalmis, lady
murri - vihreä kapina/angsti
rose - äidin huoli
vili - @#&$
lehtinen (har?) - ujo ihastunut teinipoika
buddy - matematiikka, puutarha
sönkkö - hyvä itsetunto, reipas, raikassxth kirjoitti:
Minulla on käsittämättömän huono muisti verrattuna omaasi! Mistä löysit kaikki nuo nimet? Siispä lainaan listaasi :)
bimbo - rock
ratikkakuski - pikkutakki
typy - sanavalmis, lady
murri - vihreä kapina/angsti
rose - äidin huoli
vili - @#&$
lehtinen (har?) - ujo ihastunut teinipoika
buddy - matematiikka, puutarha
sönkkö - hyvä itsetunto, reipas, raikasItse asiassa mun muisti on heikentynyt huolestuttavaa vauhtia. Stressi ja valvotut tunnit tehneet likaisen työnsä...
Sulla oli hauska mielikuva lehtisestä.runontaja kirjoitti:
Mietin tässä, kuka mahtaisi olla niin kiltti, että asentaisi yhden lattian tähän kämppään? Laudat on keittiössä valmiina?
Sitten pitäisi paneloida kolme seinää ja hioa ja maalata lattia ja poistaa muovimatto toiselta lattialta ja hioa ja maalata yksi katto (noin 100 neliötä), rikkaruohojakin pitäisi kitkeä ja pestä auto, puitakin pitäisi karsia ja katkoa ja pilkkoa. Yksi kottikärrykin pitäisi hioa ja maalata ja 10 000 neliömetriä leikattavaa nurmikkoa... kas, suklaata, nam.Et kai sinäkään enää usko joulupukkiin?
Susta tulee mieleen ne tekemättömät työt kun juuri teet niitä juttuja, mitä tässä pitäisi nytkin olla tekemässä. Pari vapaapäivää venähti neljäksi (työuupumus iski taas). Pihahommia, remonttia, polttopuita. Aikataulu taitaa etelän kodissa riittää niihin pihahommiin. Sikäli hyvä, talkkari on nyt on ainakin loppukesäksi hommattu.modelli kirjoitti:
Olet suomen J. K. Rowling.
https://youtu.be/k1-TrAvp_xsKuule modelli-muuttolintu, otan tuon äärimmäisenä kohteliaisuutena (Rowling on lempikirjailijoitani). Mutta kiellän ehdottomasti olevani varakas. Mutta meinasin yrittää tapaamista J.K:n kanssa elokuussa. Sen sijaan myönnän (hivenen vastahakoisesti), että itketän ihmisiä. Se katsos liittyy työhöni.
Se oli kohteliaisuus, ja mitä itkettämiseen tulee, niin sipulilla silmään sitä joka minua loukkaa.
elisakettu kirjoitti:
Et kai sinäkään enää usko joulupukkiin?
Susta tulee mieleen ne tekemättömät työt kun juuri teet niitä juttuja, mitä tässä pitäisi nytkin olla tekemässä. Pari vapaapäivää venähti neljäksi (työuupumus iski taas). Pihahommia, remonttia, polttopuita. Aikataulu taitaa etelän kodissa riittää niihin pihahommiin. Sikäli hyvä, talkkari on nyt on ainakin loppukesäksi hommattu.Olen täysin varma siitä, että myös Joulupukki on jollain nikillä kirjoittelemassa ML-palstalla.
Voisi tuoda minulle uuden kylpytakin. Vanha kylpytakkini, yli 20 vuotta vanha on kadonnut. Ja se kylpytakki oli melkein uuden veroinen, vaikka käytössä lähes joka päivä.
Sain joskus tutulta sellaisen 9 euron kylpytakin ja meni vuodessa hajalle, vaikka kumpaakin pestiin yhtä usein, kerran kuukaudessa.
Toisaalta, minäkin olin 1980 luvulla kerran Joulupukkina, joten pieni epäilys on, onko sitä oikeaa J-pukkia olemassakaan... paitsi Coca-Cola pukki, markkinoiden kahleissarunontaja kirjoitti:
Olen täysin varma siitä, että myös Joulupukki on jollain nikillä kirjoittelemassa ML-palstalla.
Voisi tuoda minulle uuden kylpytakin. Vanha kylpytakkini, yli 20 vuotta vanha on kadonnut. Ja se kylpytakki oli melkein uuden veroinen, vaikka käytössä lähes joka päivä.
Sain joskus tutulta sellaisen 9 euron kylpytakin ja meni vuodessa hajalle, vaikka kumpaakin pestiin yhtä usein, kerran kuukaudessa.
Toisaalta, minäkin olin 1980 luvulla kerran Joulupukkina, joten pieni epäilys on, onko sitä oikeaa J-pukkia olemassakaan... paitsi Coca-Cola pukki, markkinoiden kahleissaKylpytakki löytyi samalla viikolla. Omilla jäljillä oli
runontaja kirjoitti:
Kylpytakki löytyi samalla viikolla. Omilla jäljillä oli
No nyt susta tulee kylpytakki mieleen. Ihme manipuloija :)
murriperkele - pelastaja
- elluhalloBY
Mulle;
Risto: Kiva ärsyttävä
Ätmel: Nuori ihanat silmät
goulrose: Hellä ihana
Pujottelija: On aina siellä missä ÄTMEL
Jtre: Pakkien antaja
BLUBLU:ihanin
Muita en muista tai tuntuvat viarailta(*_*) Lainaan ketun listaa'
bimbo - kesäauto
runontaja - mäk kaiverin veroinen
ratikkakuski - rento
yb - Drag Racing
typy - Turku
musti - luu, mikä ei jäänyt käteen
rose - sampanjaruusut
vili - äidin pikkupoika
lehtinen - vähän kuin Elimäki, jokainen tietää, mutta ei tunnusta tietävänsä
buddy - ei niin yksinkertainen
sxth - tyyli
modelli - levottomuus
luolamadonna - kaikki ei ole niin yksinkertaista, miltä näyttää
elisakettu - piristäväbimbo - iso listo, omakehu
runontaja - yksinäinen
ratikkakuski - sinkku
yb - haiseva pylly, joka hyväksytään nätin nassun takia
typy - sinkku, joka leikkii parisuhteessa olevaa
musti - kuka
rose - mielialalääkkeet
vili - tyhmä tyyppi joka jaksaa roikkua täällä
lehtinen - vihassa rypevä paska
buddy - huumorintajuton älykkö
sxth - vanha
modelli - satavuotias, joka kuvittelee olevansa 230 vuotias
luolamadonna - rasittava
elisakettu - karvoja kädessä, kainalossa, persvaossa.. kaikessa missä ei niitä naisella saisi olla- evvk_runoilija
Sinulla kaikki näyttää menevän päin vi**ua, paitsi k***äsi.
- samaamiält
evvk_runoilija kirjoitti:
Sinulla kaikki näyttää menevän päin vi**ua, paitsi k***äsi.
On toi ybee tosiaan torvi ämmä
- mappirunoilija
samaamiält kirjoitti:
On toi ybee tosiaan torvi ämmä
Feikki yybeetä tarkoitin
- yxinkertaneplondi
Kanalanvrtija Musti on aina sytäimmessäin
https://www.youtube.com/watch?v=pAs7U1dyesQ pidän rasistisena sitä, etten päässyt kenenkään listaan :( taidan juoda konjakkini
- mäcCarthu_bläck_list
.
"Aar juu nau oor häv juu evö biin ö membö of thö wasuriliitto???????" black list
har!1
. - spiritus80prosentti
inkkari montelle suosittelisimme juomaxi
Puro--nimist' limonaatia, jota Brasilian
penzoasemilta saa Syvimmät pahoitteluni. Muistin sinut, mutta ignoorasin kostoksi laiskansutjakkaa palstailuasi.
monte - banjot (ja rauno montonen)
hullu-ukko - lento 2/2016
- scamnetcop
SXTh
aiheuttaa nuorille ja pontetiaalisesti väkeville
kollinuorisolle ongelmia......
Teimme treffit jo kerraanTammerkosje sillalle......
Paikalle tuli kamalan pyylewä mummo sarvisankasiet rillitt
päässä ..ja harmaat hapset peitetty punaissella hennavärjäyxellä
En olisi tahtonut loukata tuota mummoa
vaan upseerisotilaanakin lähdin paniiikissa karkuuu
http://www.the-top-list.com/top-10-pictures-of-ugly-gingers/
tällaisia kuvia stxh lähettää miähilleee - vahtiMusti
Elluketusta tulee paranoidinen assosiaatio..
Mun suuruskupistani syäty kaikki
ja jätetty ketun kakkaa tilalle
RÄYH RÄYH GRRRRRRRR Vihaan lääkelehtistä :)
- läskipäälehtinen
YBEE
on ihannenaiseni
vastakohta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812