mistä työmotivaatiota?

vastasinjoitse

motivaatiota työhön uudestaan? rakastan työtäni ja alaa millä olen, oikeasti rakastan.....

mutta työpaikka/ilmapiiri sairastuttaa tai näin ainakin epäilen, että stressiperäinen reaktio/uupuminen on tai on alkamassa.... jonkusen vuoden jo vinoilua ja ylisuoriutumista/äärirajoilla sekä särkylääkkeen voimalla työskentelyä joutunut kestämään, aina olen se joka pärjää kyllä isostakin työtaakasta ja mulla aina helppompaa kuin muilla (muiden mielestä näin), mutta kun sijainen tulee niin hän ei pärjää ja apuja saa..

.... sitten olen se, joka kuuntelee muiden harmitukset ja se joka korjaa muiden aiheuttamista huolimattomuuksista aiheutuneet virheet, kehuja ei paljoa ole kuulunut mutta muita pitäsi minun kyllä kehua ja taas heidän jäkätystään työstä kuunnella. kehuja kyllä silloin saan kun pitää jokin kohtuuton työtaakka yksin hoitaa ...pomo kun paikalla kaikki valuu hunajaa, juoruja perättömiä juoruja juorutaan.. on epäilyä vaikka mille...., joka asiasta tehdään hirveä haloo ja tuntuu, että jo wc-paperin laittamisesta telineeseen pitää kasata palaveri ja palaverissa suunnitelma ja sopimus kirjallisena kuka sen asettaa ja mihin kellon lyömään... tai jonkun mielestä asiakkaalla on todennäköinen ongelma, koska hän tuli torstaina keltainen paita päällä kun hän yleensä pukeutuu vihreään ja sitähän sitten pitää miettiä kaksi päivää vähintään....
hohhoijaa, nuo kaikki vielä kestäisi jos olisi joskus vastavuoroisuutta ja näkisi, että kollegatkin joustavat ja tekevät kohtuuttomia työtaakkoja...


olen huomanut, että äärirajoilla menty liian pitkään kun:
- töihin ei ole kovin kiva mennä
-muistini on huonontunut ja ajatus ei aina kulje
- näen painajaisia töistä
-töissä on,joskus, kivaa ja yritän positiivisuutta luoda, kunnes kohtaan jäkättäjän tai valittajan tai huomaan,että on kohtuuton työmäärä minulle suunniteltu jo valmiiksi..rupeaa ärsyttämään ja ei oikein kiinnostaisi
-elimistöni käy ylikierroksilla
- saan helposti kaikki ns .kulkutaudit
- päätäni särkee lähes joka päivä ja muutenkin joka paikkaa särkee ja koskee, viimeistään siinä vaiheessa päänsärky saattaa alkaa kun kohtaan jäkättäjän tai juoruajan
-verenpaineet on koholla
- jatkuva, loputon väsymys vaivaa

mistähän löytäisi uudestaan työnilon ja työmotivaatiota ja luoda positiivisuutta työpaikalle :D tekemällä kaikkien duunit ja kaikkien paskat työvuorot ja olla terapeuttina muiden jäkätystä kuunnellen :D ? Ehkä se olisi työpaikan vaihto paikallaan.... taisi tuossa se vastaus tulla jo...

11

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsynyt2016

      Hei, itsellä kaikki samat vaivat ja uupumus vei talvella viimeisetkin voimat joten saikulle laitettiin. Mikään työpaikalla ei kuitenkaan ole muuttunut sairaslomani aikana ja lääkärit pumppasivat vain lääkettä lääkkeen perään. En kuitenkaan usko että se auttaa loputtomaan väsymykseen ja ahdistukseen vaan syy on kyllä ympäristössä. Pakko sieltä on pois päästä joten kevät onkin mennyt uusia töitä etsiessä. Tsemppiä kevääseen!

      • vastasinjoitse

        Niin sairas ympäristö sairastuttaa... heikentää vastustuskykyä yms....

        Saa nähdä joutuuko vielä asiattomasta käytöksestä huomattamaan liiton kautta. Jotkut on vain niin sokeita omalle tekemiselleen ja sanomisilleen, että oksat pois. Niin väsynyt en ole ettäkö vielä asiattoman käytöksen antaisin läpi sormien mennä. :D
        Onneksi ulkopuoliset sekä muut sen huomaa etten yksin tilanteessa ole.

        Tsemppiä sinulle myös!!


    • muutankohtasiperiaan

      Ja taas sitä jäkätystä kuuntelemaan .

    • ajatustenvirtaa

      Ota irtiotto eli vuorotteluvapaata itse arvioitu määrä, mutta vähintään 6kk!
      Kyseisen ajanjakson aikana relax ja työt pois mielestä.
      1kk ennen vapaan loppumista on hyvä miettiä onko työpaikka minne palaa ihan ok, vai olisiko aika vaihtaa maisemaa....

      • vastasinjoitse

        Tiedän etten takaisin menisi 6kk jälkeen. Meno on niin pöljää etten ole pöljempää nähnyt. Pari ihmistä raataa ja ns. Pärjää monen ihmisen työtaakan alla ja muilla onkin sitten perse penkissä ja suu käy valittamisesta ja haukkumisesta.


    • Hyväneuvo

      alat vaan nuoleen ja nuoleen ja nuoleen persettä. sillä pääse nykyään jo aika ptkälle.

    • ei-motivaatiota

      Minä saan motivaatiota työntekoon vain tiedosta, jolloin pääsen kotiin, tai tiedosta jolloin ei tarvitse tulla töihin. Töihin vituttaa mennä joka päivä, ja siellä vituttaa olla jokaisen tunnin jokainen minuutti. Työpaikalla ei toimi oikeastaan mikään. Rahalliset bonukset eivät saa minussa aikaan minkäänlaista motivaation lisäystä. Sen sijaan bonukset, joilla voisin anstaita vapaata, saisivat. Minua ei oikeastaan kiinnosta työnteossa mikään, enkä jaksa välittää tai sanoa mistään mitään, varsinkin jos siitä aiheutuu se, että joudun tekemään jotain. Otetaan esimerkkinä jokin epäkohta. Vaikka se häiritsee tai haittaa työtäni, tai muiden työtä, tai vaikuttaa jopa työn laatuun tai lopputulokseen, en yleensä viitsi välittää tai ilmoittaa siitä, koska joudun todennäköisesti silloin itse korjaamaan asian.

    • hattua_myöden_täynnä

      Meillä on sun kaltanen työkaveri, eikä se saa koko päivänä mitään aikaiseksi.
      Osaa kaiken paremmin kuin kukaan muu meistä työpaikalla ja tämä ruikuttaja on omasta mielestään maailman paras duunari.
      Ollaan niin kurkkua myöten täynnä tätä tyyppiä, että vituttaa mennä töihin kesäloman jälkeen kuuntelemaan sitä marmatusta ja saikutusta.

      Mitä pikemmin kitisijäkaveri tajuaisi nostaa kytkintä, sitä nopeammin me muut päästäisiin tekemään rauhassa töitämme ja normaalin päivärytmiin.

      • vastasinitsejo

        Teillähän on sitten hyvät oltavat, koska itse olen usein kolmen ihmisen työtaakan alla ilman apuja. Näin jää muille aikaa juoruta.


    • vastasinitsejo

      En halua palata sinne enää koskaan. Eli ei ole ikävä kyllä yhtään. Paria työkaveria kyllä ja asiakkaat on <3 mutta loppu onkin sellaista,anteeksi, sontaa etten lomalta takaisin halua palata. Kitistään ja valitetaan koko viikko suu vaahdossa ja takapuoli kasvaa tuoliin kiinni.

      • Vastasinjoitse

        Ja esimies kohtelee työntekijöitä eri arvoisesti.

        Naurattaa, kun kehutaan kokouksissa kuinka on hyvä ilmapiiri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe