Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Raskausarpiset jalat

Arpiliisa

Olen 28-vuotias nainen, ei ole lapsia, en ole ylipainoinen enkä treenaa sellaista tahtia että lihakset ihan hirveää vauhtia kasvaisi. Silti rasakausarpia on minulle teinistä saakka ilmaantunut tasaisesti aina vaan lisää.
Ymmärrän teininä tulevat arvet kasvun myötä, ymmärrän ne arvet jotka tuli kun 18-vuotiaana kärsin syömishäiriöstä ja ne jotka tulivat kun painoni nousi tervehdyttyäni. Nyt painoni on ollut parin kilon heitolla sama jo vuosia, silti niitä arpia edellen yhtäkkiä vain aina ilmestyy jonnekkin lisää. Viime kesänä sain arvet polviini, nyt niitä on vuoden aikana tullut lisää.

Vaikka sisäreisiä lukuun ottamatta arvet ovat vaaleita, niin kyllä ne näkyy kun varsinkin ulkona oikein loistavat vaaleudellaan. Oma ihoni kun ei ole edes kalpea. Arpia siis löytyy lantiolta, alaselästä, rinnoista, pepusta, reisistä ympäriinsä ja lähes alas polviin saakka, sitten taas polvista, polvitaipeista ja yläpohkeista.
Rintojen arvet ei ole koskaan häirinnyt, niitähän löytyy todella monelta ja harvemmin nyt tulee tissit esillä julkisesti käveltyä :D

Mutta nuo jalat kyrsii huolella. Tiedän että niille ei mitään voi, enkä ajattele etteikö kukaan minua voisi niiden takia rakastaa. Ei ne arvet ole ennenkään miehiä luotani pois työntänyt. Mutta rannalla ne harmittaa, ja muutenkin sortsi keleillä. Kävellessä niihin ei ehkä niin kerkeä kiinnittään huomiota, vaaleita kun ovat, mutta yritäppä istua jossakin sortsit jalassa tuntematta itseäsi ihan hirveän näköiseksi.

Juu, eipä mitään kysyttävää ollut. Kunhan oli pakko päästellä asian suhteen vähän höyryjä kun alkoi ärsyttää kun paljaita jalkojani äsken tuijottelin :D Hyvää kesää kaikille arvistakin huolimatta!

1

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkgfjgfjgfhdgfg

      Kannattaisiko sinun näyttää niitä ihotautilääkärille? Voisiko olla jonkinlainen ihosairaus kyseessä, kun raskausarpia tulee ilman syytä?

      Itsellänikin on ollut jonkinlainen hoitamaton syömishäiriöjakso teininä. Sen jälkeen kun paino palautui, raskausarpia tuli reisien yläosaan ja lanteille. En edes silloin tajunnut, mitä olivat. En ole synnyttänyt, joten lisää niitä ei ole keski-ikään mennessä tullut, ja sinertävät arvet haalenivat lähes huomaamattomiksi.

      Parin kilon painon heilahtelu on ihan normaalia, esim. talvella voi olla pari kiloa painavampi kuin kesällä ilman laihdutuksia. Sen verran oma painoni vaihtelee, eikä siitä tule raskausarpia. Olen myös tehnyt melko rajujakin vaelluksia, eikä iho ole mitenkään venyttynyt niilläkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe