Huomanneet että nämä seuraavat asiat on aivan totta? Että raha tulee rahan luokse ja että vain parempien ihmisten palvelemisella ja sanalla on merkitystä!
Jos köyhältä varastetaan puhelin sitä ei vakuutus yhtiö korvaa vaikka olisi rikosilmoitus tarkalleen tehty, mutta vastaavasti rikkaan "hyvän asiakkaan" tapauksessa korvataan ihan sanaa vastaan.
Ja varakkaille tarjoillaan koekäyttöön tavaroita joista köyhän turha uneksiakaan.
Oletteko muuten jo
2
116
Vastaukset
- ruma-ätmi
Olen huomannut. Minulta varastettiin perämoottori joka oli 6500 euron arvoinen. Vakuutus yhtiö ei halunnut korvata, väittivät että ei ollut lukittu mutta mulla oli todisteena kuvia jotka olin ottanut veneestä, moottorista ja lukoista mitä veneessä oli. Olin ottanut lainaa että pystyin ostamaan sen moottorin. Jouduin menemään oikeuteen vaatimaan korvauksia mutta poliisi löysi sen moottorin uudestakaupungista jonkun miehen pakettiauton perästä. Poliisi oli ajanut takaa sitä pakettiautoa ja moottorini oli siinä autossa. Se moottori oli vahingoittunut että sitten lopulta sain korvauksia oikeudesta
- Pahamaa
Minun tapauksessa 800€ puhelin "vain". Harmittaa silti kun olen ikäni maksanut vakuutuksia ja veroja ilmeisesti sitten liian pienestä palkasta, jotta mua pidettäisiin hyvänä ihmisenä ja kunnon kansalaisena ja epäillään vakuutuspetoksesta varmaan vaikka ikinä en ole mitään kuprua tehnyt saatana!! :( Jopa sosiaalipummit ovat paremmassa jamassa kun me IDIOOTIT jotka vielä käydään töissä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872