Olen seurustellut jo muutaman kuukauden ihanan pojan kanssa. Pojassa ei ole mitään vikaa, mutta hänen parhaassa kaverissaan on.
Minun poikaystäväni on huomaavainen, rauhallinen ja ajattelee asioita. Tämä hänen kaverinsa on kaikkea muuta. Hän saattaa soittaa poikaystävälleni kuudelta ja pyytää tätä hänen seurakseen katsomaan puoli seitsemältä alkavaa elokuvaa. Ja yleensä poikaystäväni lähtee. Ja tämä kaveri saa aina poikaystävästäni huonoimmat puolet esiin. Aina kun liikumme kaupungilla niin saa hävetä kumpaakin sen takia, että he nauravat käsittämättömän tyhmille jutuille ja saavat tyhmiä ideoita jotka ovat lähinnä lähtöisin siltä kaverilta. Jostain syystä hän kutsuu poikaystävääni lempinimellä "Highlander" ja se saa minut raivon partaalla kun hän ei ole edes pyynnöstä selittänyt mistä se johtuu. Tuntuu kuin minä olisin jollain tavalla ulkopuolinen kun tämä kaveri on mukana. Vaikeaksi tämän tekee se, että he ovat olleet kavereita kai jo lapsesta saakka. Joskus ajattelin, että miten he yleensä voivat olla kavereita kun kummallakin on aivan erilaiset mielipiteet asioihin ja tyystin erilaisista perheistä lähtöisin. Minun poikaystäväni on akateemisesti koulutetusta perheestä ja tämä kaveri normaalista ns. duunariperheestä. Miten tuon kaverin saisi varovasti tiputettua poikaystäväni kaveripiiristä sillain ettei kukaan loukkaannu? Vai onko se edes mahdollista?
Miten päästä kaverista eroon?
10
1795
Vastaukset
- niinpä...
taidat sä lehmä olla kuka siitä porukasta tippuu...eli jättäydy suosiolla ettei kavereiden tarttee tiputtaa sua...jota ovat jo näköjään yrittäneet pitenpään mutta sä hölmö et oo sitä tajunnu...herää pahvi...
- Poikamies
Haluat tiputtaa ukkosi kaveripiiristä jonkun pois. Lapsuudenystävän tapauksessa tämä on vähän sama kun että Sinä jäät pois. Kokemuksesta voin sanoa että pitkästä ystävyydestä ei noin vaan luovuta.
Muttamutta. Kuten aikaisemmin sanoin, et ole itse harkinnut jäädä pois? - Morgenstern
Ainakin itse antaisin tytölle hyvin äkkiä mononkuvan persuuksiin, mikäli tulisi tuollaista ehdottelemaan.
Sulla taitaa olla poikakaveristasi hieman totuudesta eroava kuva. Ensinnäkin, tyhmät jutut on hauskoja. Pätee kaikkiin miehiin pennusta vaariin, toiset vaan harrastaa näitä juttuja pelkästään poikaporukassa. Miksi edes aina roikut heidän mukanaan? Anna poikien mennä välillä keskenään. Vai onko asia niin, että pojat roikkuvat jatkuvasti toisissaan?
Mitä tekemistä mielipiteillä ja koulutuksella on ystävyyden kanssa? Voisitko selittää? - tietoa
Mikä olet arvostelemaan miehesi lapsuudenystävää?
Kerro nyt ihmeessä! Mitä sinä siellä mukana roikut? Ei ole ihme jos kaverin seura on miehesi mielestä parempaa kuin sinun. Tee nyt johtopäätöksiä! - Tavallinen_tallaaja
Perimmäinen ongelma ei ole siinä, että sinä haluaisit päästä kaverista eroon, vaan siinä, että SINÄ et ole sinut itsesi ja vikojesi kanssa. Häpeät silmät päästäsi kun miehet nauravat omille jutuilleen, vaikka voisit yhtä hyvin pitää hauskaa itsekin. Olet tyypillinen heikolla itsetunnolla varustetun Suomalaisen stereotyyppi - mietit kokoajan että "apua, mitähän muut nyt tuostakin ajattelee?"
Rentoudu! Päästä irti ympäristön paineesta. Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Viattomia ei saa satuttaa tai loukata, mutta muuten ei ole mitään väliä. Pahennuksen herättäminen on kivaa, mutta vaatii rautaista itsetuntoa.
Onko sinulla lainkaan omaa tahtoa? Jos et halua miehesi lähtevän leffaa katsomaan, niin sano se! Miehesi ei ole ajatustenlukija. Sano hänelle, että ottaa sinutkin huomioon jos tunnet sellaiseen tarvetta. Jos mies menee koko ajan - joka päivä - kavereidensa kanssa, niin silloin voit vaatia teille yhteistä aikaa. Muuten kannattaa miettiä onko sinulla oikeus määrätä hänen menemisiään, vai olisiko miehesi kuitenkin itsenäinen olento?
Lakkaa miettimästä miten voisit muuttaa häntä ja nauti siitä, että sinulla on huomaavainen ja rakastava mies, jolla on kavereita, omaakin elämää ja kyky olla ottamatta stressiä ympäristön mielipiteistä. - Cecilia
se jätkiksesi kaveri ois oikeasti tosi hankala, esim. veisi miestäsi huoriin ja rikoksen poluille/vittuilisi koko ajan halventavasti sulle. Noi mainitsemasi asiat on tosi pieniä. olisitko itse valmis luopumaan jostain vanhasta ystävästäsi, jos äijäsi niin vaatisi? Mä en ainakaan olisi.
- Rasputin
se olet sinä joka lähtee. Se sun miehes kaveri varmaan on kiroillu jo monta kertaa et "voi prkl millasen jäykkiksen toiki meni ottamaa." Monta hyvää kaverisuhdetta pilaantuu siinä et tulee nainen kuvioihin ja jää kolmanneks pyöräks. Sille ei tietysti mahda mitää mut oot kyllä aika syöjätär jos rupeet jopa valkkaamaa sun miehes kaveripiirin. Ymmärrän kyllä et ärsyttävät ihmiset pitäs telottaa kyselemättä mut onks se jätkä sun miehes mielestä ärsyttävä...!?!
- aika lapsia
vielä kaikki...positiivisesti.
Jonain päivänä olet (jos saat elää) sinäkin oppinut että (hyvät) kaverit on ja pysyy, parisuhteet ja avioliitot tulee ja menee...ei kai?
Voi hyvinkin olla että sullakin on joku hölmö lehmä (noiden heppujen mielestä siis) aina tuppaamassa sekaan huonolla hetkellä (vaikkapa pitkän puhelun merkeissä).
Hienoa että kundi on sen verran avarakatseinen ettei pieni luokkaero paina, akateemisista on vitunmoinen ylitarjonta kaikkialla maailmassa...mites sun laita?
Jos olette kimpassa vielä tulevaisuudessa tulet vielä arvostamaan sitä että heppu on pitänyt kamuistaan (oudoistakin) kiinni. Voi olla että sielläkin joku toinen pönttöaivo yrittää keksiä keinoja päästä eroon susta? - Lenina
Olet käsittämättömän rajoittunut ihminen. Mitä väliä sillä on ystävyydelle, ovatko vanhemmat akateemisia vai duunareita? Sen vielä käsittää, että ystävillä tulisi olla samanlainen koulutustausta keskenään, jotta voisivat olla samalla aaltopituudella ja jutella samoista asioista syvällisesti, mutta tuollainen yhteiskunnallinen luokittelu on hävytöntä. Olet todella pinnallinen ja huumorintajuton...Fiksuimpia ovat ne ihmiset, joilla on rasitteena duunarisuku, mutta itse pyrkivät korkeammalle. Akateemisten vanhempien akateemiset lapset taas ovat nössöjä, jotka vain miellyttävät omia vanhempiaan. Näin kärjistetysti sanoen siis.
- kuun jumalatar
niin vaan jätetä.. yksikin mies yritti rikkoa minun ja kaverini välit.. mutta kun ei onnistunut kävi hieman vittumaiseks.. ja lopulta jätti kaverini..
joten jos oisin ollut en niin avara katseinen ja rento kaveri.. niini ois tällä omallanikin vain luu kädessä.
eli jos teidän suhde ei kestäisikään olisi poika kamusi menettänyt jotain elämääkin tärkeämpää.. eli hyvän luotettavan kaverin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648