olen tutustunut netissä filippiiniläiseen naiseen, jotellut jo jonkin aikaa whatsapissa, messengerissä ja näköpuheluita skypellä. haluaisin kumminkin varmistua ettei ole huijari tai muuta vastaavaa. hän on siis kertonut itsestään melkein kaiken, joka päivälle riittää keskusteltavaa ja olemme sopineet ettemme edes flirttaile enää muiden kanssa joka tuntuu hyvältä ja sovittiin että olemme virallisesti etäisessä parisuhteessä.
haluaisin fiksuja ja asiallisia vastauksia. itse en siis epäile sitä huijariksi, ensinnäkin ei ole hyvä kokki, ja huijarithan ovat kaikki täydellisiä eikä niistä löydä mitään vikaa millään. jotain vihjeitä millä voisin varmistua. kiitos jo valmiiksi
rakastunut filippiiniläiseen naiseen.
34
970
Vastaukset
- taasnäitä
Niin mikä se sinun kysymyksesi olikaan? Onko naikkonen huijari vai ihan rehellisesti etsimässä itselleen elättäjää?
- rakastunut76
siis miten varmistun siitä ettei ole huijari. ei viitsisi maksaa 800€ lentolipuista ja 600€ hotellista sen takia et joku haluaa huijata
- varmaatietoa
Ja se vastaus löytyy sitten täältä?
- duurijuoppo
Itse olisin ostanut lentoliput itselleni ja mennyt paikanpäälle, 2vko on lyhyt jakso, parempikun ei mitään... elämä on
- duurijuoppo
1400€ on pieni hinta Suomi kelaGoldcardista loppuelämän
täys ylläpidosta ilmaisesta koulutuksesta... - duurijuoppo
Vedätettinkö hyvä uskoista suomi jamppa, koituiko netti turmioks?
Vanhanliiton tapaamiset kenties edelleen ne ykköset lie...
Valssi sama soi miehet ilakoi
- Aasian-aurinko
Ennen pitkäähän huijarit haluaa rahaa. Ei ole mitään muuta syytä huijata tällaisessa asiassa. Ehdota, että menet hänen luokseen käymään! Jos se sopii hänelle, eikä hän pyydä rahaa, niin todennäköisesti ei ole huijari.
- rakastunut76
Olen kysynyt, ja kutsu tuli jopa hänen vanhemmilta asti. Siis tänään puolen tunnin keskustelu skypen välityksellä ja vastassa oli kyseinen henkilö ja hänen äitinsä. Pitäis sit 30.7 lähteä sinne päin.
- Et_Kadu
rakastunut76 kirjoitti:
Olen kysynyt, ja kutsu tuli jopa hänen vanhemmilta asti. Siis tänään puolen tunnin keskustelu skypen välityksellä ja vastassa oli kyseinen henkilö ja hänen äitinsä. Pitäis sit 30.7 lähteä sinne päin.
Anna palaa, niin minäkin aikoinaan matkustin yli 10 vuotta sitten sinne ekan kerran. Upeita naisia ne on, jos esittelee sinut vanhemmille, käy kunnon töissä eikä kinua rahaa niin kaikki ok.
- rakastunut76
Kiitos asiallisesta vastauksesta. On siis esitellyt skypen kautta vanhemmilleen, käy töissä, eikä ole pyytänyt rahaa. Joten eikun menoksi.
- Onneamatkaannn
Höpöhöpö , Filippiineille lentolippu maksaa paljon enemmän
- Filippiineillä_naimisiin
Katsopa www.turkishairlines.com/
Ainakin Manilaan lentää ainitulla hinnalla.
JOS hinnat Manilaan tuntuvat liian korkeilta, toinen vaihtoehto:
Lennä Bangkokoiin tai Hong Kongiin.
Molemmista kaupungeista lentää Cebu Pacific Manilaan, Hong Kongista myös Cebuun.
Itse käytin yhdistelmää Turkisha airlines Hong Kongiin ja Cebu Pacificilla sieltä Cebuun.
HUOM:
Cebu Pacificilla tärkeä sääntö: JOS joudut peruuttamaan lennon JA varaamaan uuden, niin peruuta ensin vanha, ja varaa sitten uusi, maksa vanhasta saamallasi palautuksella osa hinnasta ja kortilla loput.
Niiden Travel Fund on henkilökohtainen, eli ET voi maksaa tyttöystäväsi tai vaimosi lentoa Travel Fundilla, jonka sait, kun peruutit oman lentosi.
Itselleni jäi tarpeettomaksi lento Cebu - Hong Kong kun sen tilalle ostettu Manila-Hong Kong.
Jos naimisiin asti päädyt, niin Manilaankin tulee asiaa, pariinkin kertaan!
Filippiineillä vallitseva talousjärjestelmä on äärikapitalismi.
Pääoman omistajat tekevät rikoksia, mutta lahjovat viranomaiset niin, ettei heidän rikoksiinsa puututa.
Mutta jos köyhä tekee rikoksen, varmasti joutuu oikeuteen vastaamaan teoistaan.
- Aasian-aurinko
Katselin netistä, että meno-paluu maksaa 602,00 €.
- maksamaksaa
Ja maksaahan (turhaa) sekin kun maksaa lennot ja muun töryn ja ruokkimiset, lahjat sun muut enemmän kuin se 600 e lennot ja 800 e hotelli.
- venakkonainen
saa halvemmallakin liput airflotin kautta.
- memevaanhaaan
Tiedän kolme kaveria joilla filippiinovaimot.
Hyviä vaimoja. Käy hakemassa Suomeen....- rakastunut76
Niin teen
- Eräkettu
Puhhuuko se suomea?
Jos ei puhu niin se on varmaan huijari. - Bohol
Nyt näyttää siltä että, jos tyttö on tullut tänne visalla ja mennyt täällä naimisiin jolloin ei tarvi palata takaisin, vaan anonut perheenyhdistämisen takia oleskelulupaa, niin sukulaisille ei sitten enää anneta visaa, ainakaan naimattomille siskoksille!
- duurijuoppo
Käsittääkseni siis vaan etäsuhde? miksi, miksi ei tapaamista ennen eka treffejä?
- Cebulahug
Olen avoliitossa filippiiniläisen kanssa, parin viikon chattauksen jälkeen menin ensimmäiselle visiitille. Mulla oli pari muuta jotka olivat "varalla". Että sinne vaan katsomaan pitävätkö puheet paikkansa.
Parasta menestystä toivotellen - 134wweewe
Jos aihe on vielä yhtään ajankohtainen niin pari neuvoa, koko keskustelua lukematta:
1. ÄLÄ lähetä rahaa!
2. Mene ja hae se nainen sieltä.
Tee siis lomareissu sinne, jos menee perseelleen niin saipahan lomailla ja mitä muuta kivaa siellä philippiineillä voi tehdä kuitenkin. Kun ei voi tietää, niin ei kannata olla sinisilmäinen ja uskoa että joku lähtee toiselta puolelta maapalloa sun luo, huijauksen riski on aika moinen. Mutta ei ne kaikki huijaa, oikeasti kun siellä aasiassa on köyhiä paljon että kyllä siellä tosi tarkoituksellakin on naisia liikkeellä.
Mietippä omasta näkökulmasta, lähtisitkö itse toiselle puolelle maailmaa kun joku lähettää sulle lentoliput, jos yhtään tietää miten paha maailma on niin kellojen pitäisi soitella..- Kumusta_po
Tähän on ihan heti helppo vastata, kukaan ei tule Filippiineiltä Suomeen yksityisvierailulle ilman, että kutsuja on fyysisesti tavannut kutsuttavan, tämä selviää suurlähetystön sivuilta usein kysyttyä kohdasta. Jotain voi myös päätellä kuinka paljon huijareita, eroja on vähän, työllisyysaste sama kuin suomalaisilla, rikoksia eivät tee nimeksikään. Rahaa ei kannata lähettää kenellekään, se jos puolisosi sen yhteisten menojen jälkeen tekee omasta palkastaan, niin siihenhän toinen on ihan oikeutettu, sen voi ajatella et suomalainen puolisko pumppaa omasta liksastaan vähän tytsien iltaan huomattavasti enemmän.
- Kumusta_po
No voisi lähtekin, mutta kuten sanoin suurlähetystö vaatii ensin tapaamaan kutsuttavan fyysisesti. Toisekseen kaikki jotka ovqt menneet filipina naisen kanssa naimisiin ovat siinä tuloluokassa Suomessa ettei heidän tuloillaan ole mihinkään sosiaalietuuksiin oikeutettu poislukien lapslisä. Ja kuten tilastotkin osoittaa, niin filipinojen työllisyysaste on sama, kuin suomalaisilla, joten eivätpä kuluta tätä järjestelmää, toisin kuin sinä matalapalkkainen mätisäkki. Sukulaisia ei filipinot tänne raahaa, kyllähän nämä sukulaiset taitavat olla lähinnä näiden Pohjois-Afrikan ja Lähi Idän alueilta tulleiden perhee yhdistämistä, mitä nyt on tullut uutisista seurattua. Siinähän pommitat tuota mantraasi, tilastot osoittavat filipinot työllistyvät hyvin, eivät syyllisty täällä rikoksiin, avioliitot kestävät jne. Eli täydellisiä maahanmuuttajia joista suomalaisilla on myös positiivinen näkemys, joku netti hörhön kiukutteluja lukuun ottamatta.
- mietimieti
Käy siellä töissä, ok. Mutta entä jos tulee tänne Suomeen, onko sinun elätettävänä vai taitaako suomenkielen, että pääsee heti työnhakuun?
- Joooooooooh
Työllisyysaste sama kuin suomalaisten mieti mieti että onko luetun ymmärtäminen vaikeaa pölhö.
- tiedoksvaan
Sulla on kohta koko suku elätettävänä, ne naiset nimittäin lähettää rahaa sitte sukulaisilleen.
- maniman
jos et anna raha, hän eroa
- Eräkettu
Aasialaiset naiset ei rötöstele tai raiskaa ketään..
Eikä ne myöskään levitä vittumaista uskontoaan joka puolelle.- hihihihihih
Kyllä, ja siinähän suomalainen nainen onkin ihan maailman ykkönen. Hih....hihihihihih
Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272850Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682685Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51885- 2181413
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2927Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907