Maaseutujen poikamiehille ei riitä pillua

Onneksimuutinhelsinkiin

49

1127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksATM

Kaupungeissa yhdellä YTM:llä on usein käytössään useita naisia yhtäaikaa, joten ei sielläkään pillua riitä ATM:lle

• ", ja avovaimolla oli viisi lasta ja lapsenlapsia"

Jos oikein ymmärrän on tämä mies joutunut aisuriksi big time. Oli vielä rakentanut sen omakotitalonkin perheelle. No ei ole äijä järjellä pilattu, kun vikittelee vielä naista takaisin ja kertoo sen vielä Hesarissa.

• vihatipunen

Se mies oli itse aikaisemmin "tyydyttänyt läheisyyden kaipuunsa irtosuhteilla". Eli oli pyörinyt pilluringeissä. Lisäksi oli ilmeisesti aina töissä josta avovaimo ei oikein pitänyt.

• vihatipunen kirjoitti:

Se mies oli itse aikaisemmin "tyydyttänyt läheisyyden kaipuunsa irtosuhteilla". Eli oli pyörinyt pilluringeissä. Lisäksi oli ilmeisesti aina töissä josta avovaimo ei oikein pitänyt.

Olisko mies kehdannut sanoa julkisesti jos totuus onkin se, ettei sitä pillua ole koskaan helpolla saanut?

En usko yhtään että panomies hankkisi viisikymppisenä omakotitalon ja suostuisi elättämään jotain vanhaa yksinhuoltajaa lapsineen ja sitten haikeana ja surullisena jäisi vielä kerjäämään takaisin.

• vihatipunen kirjoitti:

Olen melko pitkälle samaa mieltä super-atm:n kanssa. Tyydyttänyt kaipuunsa varmaan maksullisilla, joita myös voi irtosuhteiksi kutsua. Tämä ruudinkeksijä on sentään ymmärtänyt, ettei kannata kertoa maksullisissa käynnistä julkisesti. Se on kyllä naisten silmissä tappoon verrattava teko.

Mies on ilmeisesti kohtuullisen hyvin ansaitseva, joten pystyy välillä tunnista maksamaan.

Jos pystyy tyydyttämnään halunsa irtosuhteilla ei ole vaikeuksia löytää vakituisiakaan yleensä.

• Hukassa2016

Vielä sanoo että on kansakoulun koulun käynyt ja arvottaa heti itsensä alemmaksi tuon kertomalla ja luulee että se on koulutuksesta kiinni naisen saanti.

• Naisetnirsoja

Ei kaupungissakaan tavalliset peruskoulu pohjaiset duunarit naista saa

• Samanlaistaseuraa

Saavat kaltaistan, mutta eivät toki akateemisia naisia

• 1208
        Samanlaistaseuraa kirjoitti:

varmasti saavat jos vain massia riittää

• amismies40
        Samanlaistaseuraa kirjoitti:

Vaimoni on virkanainen. itse olen pelkkä amis. Opiskelu ei nuorena kiinnostanut mutta amiksen puupuolen kävin ja menin sitten töihin. Tein pätkätöitä eri raksafirmoissa 10 vuotta. Sitten olin 4 vuotta työtön jonka aikana tapasin vaimoni. Sen jälkeen olen ollut myös pätkätöissä ja nyt olen taas työtön. Vaimoni tienaa jotain 8000 euroa kuukaudessa mutta meillä on yhteinen tili.

• Harvinaisuus-
        amismies40 kirjoitti:

Vaimoni on virkanainen. itse olen pelkkä amis. Opiskelu ei nuorena kiinnostanut mutta amiksen puupuolen kävin ja menin sitten töihin. Tein pätkätöitä eri raksafirmoissa 10 vuotta. Sitten olin 4 vuotta työtön jonka aikana tapasin vaimoni. Sen jälkeen olen ollut myös pätkätöissä ja nyt olen taas työtön. Vaimoni tienaa jotain 8000 euroa kuukaudessa mutta meillä on yhteinen tili.

Onneksi olkoon! Todella harvinainen ja poikkeuksellinen nainen kyseessä.

• M_o_T
      • Suurtyöttömyyden tilanteessa on esitetty ratkaisuksi työn jakamista ja perustuloa. Kun naisista on pulaa koko maassa, heidän käyttöoikeutensa tulee myös jakaa tasaisesti koko mieskunnalle. Ja ihan niin kuin työssäkäyviltä ei kysytä, haluavatko he jakaa työtään ja rahojaan muille, naisiltakaan ei tule kysyä haluavatko he toimia yleisinä tyhjennysreikinä.

• Naiset haluaa jännämiesten kanssa perheen joten ei kunnollisille maaseutujen poikamiehille riitä naisia.

• juoppojovat

Onko ne kunnollisia? Juoppoja tuolla syrjäseudulla yleensä asuu

• Markku_DI

"Avovaimo teki kukkapenkin paraatioven edustalle ensimmäisenä keväänä. Silloin kun vastarakennettuun taloon yhdessä muutettiin. Teki ja piti huolta, ennen kuin kyllästyi Valtosen kanssa elämiseen ja lähti."

”Minä olin työhullu, ja avovaimolla oli viisi lasta ja lapsenlapsia. Minusta väkeä kävi liikaa, ja osoitin mieltäni. Lähdin puukasalle”, Valtonen kertoo ja astuu pois penkistä.

”Mutta kyllä minä sitä rakastin.”

Kuvissa näyttää vähän vaatimattomalta tuo talo, olisikohan kannattanut rakentaa kivestä ja vähän isompana niin nainen ei olisi kyllästynyt niin pian? selvästikin näkee että pihakin on vähän keskeneräinen. Valtosen olisi pitänyt enemmän panostaa ja pitää liekkiä yllä uusilla projekteilla, kyllästyyhän siinä jos ei suhde kehity ja elä koko ajan.

Itse olen alkanut hölläämään töissäoloa niin että pyrin perjantaisin rientämään kotiin perheen pariin jo hyvissä ajoin niin että voidaan aina viettää pitkä viikoloppu yhdessä ja sitten kun talo rakennetaan en kyllä ihan varmasti tule käännyttämään ketään oveltamme, kutsuu Tanja sitten ystävättäriään tai vaikkapa vastaanottokeskuksen väkeä niin aina on meillä ovet avoinna, sehän on vain mukavaa kun on elämää ympärillä.

• helgameis

Ruotsissa on nuorten miesten lukumäärä suhteessa naisiin jopa Kiinaakin huonompi. Taistelija-YTMien maahantuonti on aiheuttanut huiman naispulan. No, naisia voidaan toki ottaa yhteisees käyttöön taikkai perustaan naisosuuskuntia joissa painetaan isolla miesjoukolla muutamaa naista.

• Ikis__M

Minusta tuossa jutussa sivuutettiin kokonaan suurin ongelma eli se että 2000-luvun naiset, ne vähätkin ovat jo pilalla. Esimmäisenä kerrotaan miehestä joka on rakentanut, ja varmaan maksanutkin kun siinä vielä asuu, talon naiselle joka on tehnyt lapset muille miehille eikä sekään ole akalle riittänyt, sitten kerrotaan miehestä joka ei ole koskaan edes saanut tilaisuutta naiseen koska ei omaa riittävää markkina-arvoa naisten silmissä ja sitten kolmanneksi miehestä joka on joutunut toteamaan ettei nykynaisten luonteet ole sopivia pitkäaikaiseen suhteeseen kun ei ne pärjää keskenäänkään:

”Miehet tulevat lapsuudenkavereiden kanssa niin hyvin toimeen, ettei niistä haluta luopua. Naisille tulee keskenään helpommin riitoja, niillä menee välit poikki”, Lavia uskoo."

Pilaantuneiden naisten vuoksi ongelma on oikeasti paljon suurempi kuin jutussa annetaan ymmärtää ja mikän on vallanpitäjien ratkaisu? Tänne roudataan lähi-idästä valtavasti miehiä spermaviemäreiden käyttöön kun pitäisi pikaisesti tuoda pari miljoonaa naista vaikkapa kauko-idän maista, kyllä sieltäkin varmaan tulijoita olisi.

• jokumiesssssss

Itse aion jossain vaiheessa lähteä pois täältä suomesta. Kunhan vaan saa raha ym. asiat järjestykseen ensin. Ei kiinnosta elättää tänne tuotuja miehiä...

• parisuhteessa-

Olen maalta kotoisin ja muutin kaupunkiin armeijan jälkeen kun maalla ei ollut töitä eikä naisia. Pian löysinkin naisen jonka kanssa olen ollut 10 vuotta.

• Anonyymi

Meikä otti maalta lähtiessään mukaan kylän isoimmat tissit viitisentoista vuotta sitten. Hyvin on viihdytty yhdessä ja taisi sinne jääneistä moni kateellisena katsoa kun kylän paras nainen lähti... Moni sinne jäänyt saanut olla kokonaan ilman.

• Ei_auta_muutto

Itse muutin kolme vuotta sitten tänne Vantaalle töiden perässä, mutta edellen on poikuus tallessa.

• mitenonasia

Oletko ruma?

• Ei_auta_muutto

En omasta mielestäni. Olen ihan tavallinen duunari

• NaisetOnVaativia
        Ei_auta_muutto kirjoitti:

En omasta mielestäni. Olen ihan tavallinen duunari

Naisten mielestä olet juntti ja looseri

• pohdintaa

Ei isoissa kaupungeissa ole vältämättä yhtään sen helpompaa. Omassa asuinkaupungissa esimerkiksi on paljon raskasta teollisuutta joka työllistää hyvin tuhansia ammattillisen koulutuksen saaneita miehiä ja naiset vastaavasti hakeutuvat amk ja yliopistokoulutukseen, joten ammattimiehet eivät todellakaan kelpaa akateemisille naisille.

Toisekseen vaikka naisia olisi määrällisesti paljon, niin onko niistä kuitenkaan heteroja ja miestä vailla läheskään kaikki? Eikö tämä sateenkaariväki juuri hakeudu isoihon kaupunkeihin, koska sieltä löytyy saman henkistä porukkaa.

• numerotpuhuu

Kyllä se naispula iskee rajusti maahan tunkeutuneisiin iPhone-sotilaskarkureihin. Perheitä ei yhdistetä koska sosiaaliavun varassa elävälle siihen ei ole mahdollisuutta. Myöskään 30000 irakilaismiehelle ei riitä suomalaista naista, siihen on lukuisia syitä. Esimerkiksi vain häviävän pieni joukko haluaa suhteeseen lyhytkasvuisen ja henkisiltä lahjoiltaan heikon ummikon kanssa. Puhumattakaan että ryhtyisi muslimimiehen palvelijaksi ja lapsrntekokoneeksi. Toisekseen tulijat ovat iältään 20-30 vuotiaita eikä Suomessa edes ole tuossa ikäluokassa sellaista määrää vapaita naisia kysyntää vastaamaan.

Nyrkkikyllikki on ainut morsian mikä vokkilaisille on luvassa.

• eivaankiinnosta

Vapaita naisia on vähän ja ne loputkin ovat pilalla...
      Se taso, voi helv...!!!

Suomalainainen on yhtä kuin röökiä vetävä ja siideriä/kaljaa lipittävä sotanorsu. Reilusti yli puolet naisista on ylipainoisia, voi jessus niitä hehtaariperseitä!
      "Kauneutta" kruunaa kasvolävistykset ja tatuoinnit.
      Kaiken lisäksi monet naiset ovat luonteeltaan niin vaikeita, ettei niiden kanssa pysty elämään suhteessa.

Kamalaa todeta, mutta ei edes kiinnosta tutustua tuollaisiin naisiin. Mieluummin elän yksin .

Mihin ovat kadonneet kunnolliset ja luonnolliset naiset, joilla on terveelliset elämäntavat???

• UraansaHukkunut

Siellä missä sinäkin, nysväämässä neljän seinän sisällä.

• kilttityttööö
        UraansaHukkunut kirjoitti:

Siellä missä sinäkin, nysväämässä neljän seinän sisällä.

Näin se itse asiassa kyllä on. Myönnän, että ei tuu itsekään enää mihinkään lähdettyä paitsi sienimetsälle tai yksin mökille. Ei mulla kyllä oo ketään kenen kanssa menisinkään enää mihinkään ulos kun kaikki kaverit kyhnäävät miestensä kainalossa, osalla on lapsia jne. En minä uskalla yksin lähteä johonkin keskustaan pyörimään. En oo viimeiseen 5 vuoteen käynyt missään. Paitsi töissä. Mutta ei sielläkään kukaan ole minusta ollut kiinnostunut vaikka siellä sinkkumiehiäkin on. Olen kyllä itse yhdestä ollut kiinnostunut jo vuosia, mutta en saa vastakaikua, tai sitten hän on liian ujo.. En oo oikein saanut häntä juttelemaan kanssani vaikka oon yrittänyt. Eikä meillä firma järkkää mitään juhliakaan, missä voisi rohkaisuryypyn avulla koittaa lähentyä, että se kaikki pitäis tapahtua duunissa muiden töllätessä vieressä, että eihän se helposti käy..
        Ja oon siis ihan ok näköinen, luonnollinen, ei tatuointeja/lävistyksiä, mulla luonnonkiharat OMAT vyötärölle pitkät värjäämättömät hyvin hoidetut hiukset (ei lisäkkeitä) jne. Mulla on jopa omat pitkät ripsetkin suurissa silmissäni ihan omasta takaa, että ihan luomunätti olen ja kaveritkin on kehuneet kauniiksi, mutta musta ei ole koskaan olleet miehet kiinnostuneita. Ei edes teininä. Oon kai vaan liian kiltti tylsimys, kun en ole koskaan ollut mikään bilehile. En osaa silleen "tuoda esille itseäni" vaan oon ulkoisesti aika arka, mutta kyllä mä kuitenkin ihan jutella uskallan. Se vaan kun ei miehet juttele mun kanssa ollenkaan. Ihan kun ne pelkäis mua jotenkin. Kyllä ne miehet niistä räväkämmistä gimmoista tykkää selvästi enemmän, vaikka te kuinka täällä muuta yritätte väittää. Heidän kanssa juttu lentää, mutta mua jännitetään. Oonkohan mä jotenkin liian prinsessamaisen näköinen tai mistä on kyse? Kaikkea oon miettiny, että luullaanko mua joksikin jehovan todistajaksi tai muuta =D Tai oonko kiukkuisen näköinen? Kaikkea oon pohtinut. Musta vaan puuttuu se jokin seksuaalinen vetovoima. Varmasti saisin miesten huomiota jos pukeutuisin seksikkäästi, mutta sitten saisin väärien miesten huomiota kun mä tykkään niistä kilteistä ujommista tyypeistä, jotka eivät itsekään vedä mitään showta koko ajan. Millä ne vaan sais huomaamaan mut ja uskaltamaan tutustumaan?

• TotuusSattuu

Hauska että kaikista artikkeleista täällä poimitaan vain ne asiat jotka tukevat omia käsityksiä ja unohdetaan ne jotka eivät.
      Hesarin artikkelissakin todetaan mm. seuraavaa:"Naiset puolestaan valitsevat keskimäärin sitoutumishaluisia ja turvallisia perheenisiä. Tämän ovat vahvistaneet useissa maissa tehdyt väestötutkimukset."

Tämä on aika vastakkainen käsitys kuin se täällä jatkuvasti viljety jonka mukaan "kunnollinen mies ei saa naista".

• mitenniinmuka_

Niin, kunnon mies kelpaa siinä vaiheessa kun päällä on käynyt ähkimässä vaikka ketä paskoja ja pillusta on pullahtanut maailmaan jonkun paskan siittämä äpärä.

• statusrahatairesurssit

Naisen mielestä kunnollinen mies = mahdollisimman paljon statusta, rahaa tai resursseja.

• amismies40

Ei kaikki naiset ole statuksen perään. Jotkut jopa arvostaa mukavaa luonnetta kuten vaimoni. Eikä rahalla ole väliä on sanonut, saan rahaa vaimolta jos tarviin.

• TodellaHarvinaista
        amismies40 kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole statuksen perään. Jotkut jopa arvostaa mukavaa luonnetta kuten vaimoni. Eikä rahalla ole väliä on sanonut, saan rahaa vaimolta jos tarviin.

Onneksi olkoon! Todella harvinainen ja poikkeuksellinen nainen kyseessä..

• Riiiiiiiiii

Kun taas tämänkin ketjun kielenkäyttöä - tyyliin spermaviemärit ja siiderivalaat seuraa, niin ei ole mikään ihme että miehet jäävät naisetta/pillutta.
      Hyi hitto.
      Mies, josta ei uhku naisviha, joka ei haise, osaa käyttäytyä (esittäydy, katso silmiin, kuuntele toista ja ole kiinnostunut, kerro itsestäsi, älä ui heti liiveihin) = on normaali ihminen saa taatusti naisystävän ja on varaa valitakin. Jos taas jo oletusarvoisesti inhoat ja vihaat ihmistä, jota kuitenkin haluat ja tarvitset, ei yhtälö johda mihinkään.

• "spermaviemärit ja siiderivalaat"

Niillä nimillä sinua kutsutaan.

• crux

Ainahan naiset jaksavat jankuttaa sitä että normaalit perushyveet eivät vielä riitä yhtään mihinkään. Kokemuksesta uskon ennemmin heitä kuin sinua.

• kaisanoasaa
        crux kirjoitti:

Ainahan naiset jaksavat jankuttaa sitä että normaalit perushyveet eivät vielä riitä yhtään mihinkään. Kokemuksesta uskon ennemmin heitä kuin sinua.

Totta puhut.

• Naineneioleesine

Miksi eivät nuo junttieinarit nussi toisuaan?

• EiHomo

No homo.

• Naisasialooseri1

"huonoimmin naimamarkkinoilla pärjäävät vähiten koulutetut miehet"

Ei pidä paikkaansa. Kaverini on 30v totaalikokematon HC-ATM dippainssi, YTM panomieskaverini taas ei edes amista jaksanut käydä loppuun ja on parisuhteessa sekä 5v tytön isä.

Tuossa pitäisi lukea, että huonommin naimamarkkinoilla pärjäävät rumat ja kouluttamattomat miehet, ruma ja korkeasi koulutettu mikäli on hyväpalkkaisessa työssä voi päästä aisuriksi.

• Anonyymi

No huoraus on varmaan helppoa mutta minä en saa koska en ole aviossa, t neitsytpoika41

• Anonyymi

Voi noita hesarin juttuja. Helsingissä suurin osa miehistä on homoja tai muuten vaan sukupuolettomia. Eihän niitä naiset kiinnosta edes. Maaseudun poikamiehet ovat suuressa suosiossa kaupunkilaisneitojen silmissä.

• Anonyymi

THAIMAASTA VANHOJA MUMMOJA TUODA KESÄKSI.

• Anonyymi

Heistä tulee pahansuopia paskanjauhajia

• Anonyymi

Tilanne on sittemmin vain pahentunut

• Anonyymi

Naisten viha kunnollisia ja hyviä miehiä kohtaan näkyy tosiaan erityisesti tuolla maaseudulla. Isommissa asutuskeskuksissa seksuaalinen syrjintä kohdistuu erityisesti videopelaajiin ja animeharrastajiin.

• Anonyymi

minä voin antaa pilua kaikille 👩❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe