Hei,
Olin helmikuun puolessavälissä todella tuhdissa kunnossa 152 cm/84 kg, jolloin aloitin projektini n. kuukauden täysnutrauksella. Siitä jatkoin pikku hiljaa siirtyen täysnutrauksesta osanutraukseen. Tällä hetkellä painan 67kg joten pudotettavaa on vielä 15 kg taavoitteeseeni, pudotettuna on nyt - 17 kg kolmessa kuukaudessa.
Muutos on ollut suuri ja matka haastava, eikä tämä tästä yhtään helpotu. Lisäksi kamppailen ruoka-addiktion kanssa, siksi otinkin Nutrilett-tuotteet avuksi (minun oli helpompi alkaa hallita addiktiotani lopettamalla kiinteän ruoan syöminen aluksi kokonaan). Yhtä taistelua tämä on ja minua pelottaa se kun syksyllä saavutan tavoitepainoni, mitä sen jälkeen tapahtuu.
Olen ajatellut varata ajan ravintoterapeutille, koska suhteeni ruokaan on todella ongelmallinen. Kuitenkin nyt rakkaan viholliseni aiheuttamat jalka- ja selkäkivut ovat helpottaneet ja oloni on varovaisen toiveikas tulevaisuuden suhteen. Toisaalta mässäilynhimon ohelle on syntynyt se vanha tuttu valtava syyllisyyden tunne, häpeä ja inho itseäni ja muita lihavia ihmisiä, sekä lihottavia ruokia kohtaan. Tämä ei ole tervettä, olenhan sentään jo aikuinen ihminen (26-vuotias).
Onko teillä muilla tällaisia tunteita? Vai olenko ainut sekopää koko foorumilla?
Onko teillä muilla tällaisia tunteita?
ahdistunutpullukka
3
174
Vastaukset
- ahdistunutpullukka
Sellainen lisäys vielä, että nämä tunteet ovat varmaankin olleet koko ajan turrutettuina pinnan alla ja ovat ikään kuin nyt nousseet pintaan todella voimakkaina.
Olisin todella kiitollinen jos joku voisi jakaa omia kokemuksiaan ja neuvojaan miten selvitä tästä eteenpäin.
Kiitos! - hhhhhhhjjjjjj
Kannattaa todellakin varata aika ravintoterapeutille. Siellä voit keskustella noista ruokaan liittyvistä tunteista sekä saat varmaankin neuvoja ruokarytmiin yms. Tsemppiä!
- ahdistunutpullukka
Kiitos viestistäsi!
Pohdiskelin asiaa ja päädyin siihen että varaan ajan ravintoterapeutille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1505435Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1145421Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka544344Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123821Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden813798Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle333650Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553393- 2062544
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12393HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261289