Naiset menevät sitten heti lankaan. >:-)
Taidan ruveta taas kiltiksi
43
614
Vastaukset
- VakkaJaKansi-
Ei siinä mitään väärää ole jos toimii niin kuin useat naiset. Naiset tekevät tuota samaa.
Naiset "menevät lankaan" ja jättävät sinut yhäkin yksiksesi. :----)))
Hyvä osoitus sadistisen feministin kommentista. Seurusteleva nainen naureskelee sinkkupalstalla yksin jääneille miehille.
Nainen on kuin lapsi, jota pitää osata kohdella oikein, sillä lapsella ei ole henkisiä työkaluja asettua itse muiden asemaan tai vastaanottaa mitään omasta lapsellisesta maailmankuvastaan poikkeavaa.
super-atm kirjoitti:
Hyvä osoitus sadistisen feministin kommentista. Seurusteleva nainen naureskelee sinkkupalstalla yksin jääneille miehille.
Ätmel on sentään kai yksi ihminen ja tulkitsin tuon aloituksen siinä määrin vinoilevaksi, että päätin vinoilla takaisin. Mutta miksikä kutsutaan sellaista miestä, joka rientää aina paikalle puolustamaan toisia miehiä naisten jutuilta, ei vissiin ainakaan valkoritariksi? Tai sellaista, joka itse aloittaa ilkeilyn, mutta ei kestä siitä nousevia reaktioita?
Marrrnie kirjoitti:
Ätmel on sentään kai yksi ihminen ja tulkitsin tuon aloituksen siinä määrin vinoilevaksi, että päätin vinoilla takaisin. Mutta miksikä kutsutaan sellaista miestä, joka rientää aina paikalle puolustamaan toisia miehiä naisten jutuilta, ei vissiin ainakaan valkoritariksi? Tai sellaista, joka itse aloittaa ilkeilyn, mutta ei kestä siitä nousevia reaktioita?
"Mutta miksikä kutsutaan sellaista miestä, joka rientää aina paikalle puolustamaan toisia miehiä naisten jutuilta, ei vissiin ainakaan valkoritariksi?"
Ei. Valkoritari tarkoittaa ihan muuta ja sen sinäkin idioottifeministinä kyllä tiedät. Ja miksi ei saisi puolustaa muita? Oletko jotenkin vajaaälyinen?
"Tai sellaista, joka itse aloittaa ilkeilyn, mutta ei kestä siitä nousevia reaktioita?"
Sinä olet juuri hyvä esimerkki sellaisesta.super-atm kirjoitti:
"Mutta miksikä kutsutaan sellaista miestä, joka rientää aina paikalle puolustamaan toisia miehiä naisten jutuilta, ei vissiin ainakaan valkoritariksi?"
Ei. Valkoritari tarkoittaa ihan muuta ja sen sinäkin idioottifeministinä kyllä tiedät. Ja miksi ei saisi puolustaa muita? Oletko jotenkin vajaaälyinen?
"Tai sellaista, joka itse aloittaa ilkeilyn, mutta ei kestä siitä nousevia reaktioita?"
Sinä olet juuri hyvä esimerkki sellaisesta.KopotiKopoti Kops...... ;D
Kyllä Marrrnie on ihan muuta, kuin nyt väität....osallistui vain vinoiluun niin, kuin sanoi....ihan normaalia pientä SmallTalkia..... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
KopotiKopoti Kops...... ;D
Kyllä Marrrnie on ihan muuta, kuin nyt väität....osallistui vain vinoiluun niin, kuin sanoi....ihan normaalia pientä SmallTalkia..... ;PIme munaas.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Eiku ne pitää mua tosi kilttinä ja kunnollisena, muhuhuu. >:3
Arvasinhan! Kai sitä nyt joskus saa..jne.... vastaat sovinnollisesti. Siis silkaa vedätystä. Et tu, Brute!
Öitä! super-atm kirjoitti:
Ime munaas.
=DDD....sä se jaksat olla hyvin, hyvin vihainen kokoajan...jopa syyttä suotta... ;P
Luulis käyvän voimille jossain vaiheessa...- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
=DDD....sä se jaksat olla hyvin, hyvin vihainen kokoajan...jopa syyttä suotta... ;P
Luulis käyvän voimille jossain vaiheessa...Siis voi pyhä Sylvi! ....ett kyllä ole samalla aaltopituudella nyt... kuka se aina on tollainen... naiset on!
Mulla kaikki hyvin...tai ainakin melkein... perhehuolia vähän, oikeataan eivät koske edes mua suoranaisesti.
Hyvää yötä...teille kaikille! että.silleen kirjoitti:
Siis voi pyhä Sylvi! ....ett kyllä ole samalla aaltopituudella nyt... kuka se aina on tollainen... naiset on!
Mulla kaikki hyvin...tai ainakin melkein... perhehuolia vähän, oikeataan eivät koske edes mua suoranaisesti.
Hyvää yötä...teille kaikille!Kuules Myy.... ;P
Huomasitko yhtään kelle kommentoin?....Niinpä.....et huomannut.... ;P
Mut hyvä kuitenkin, että sulla on Kaik Hyvin... =)
Hyvää yötä ja Makoisia Unia...... =)- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Kuules Myy.... ;P
Huomasitko yhtään kelle kommentoin?....Niinpä.....et huomannut.... ;P
Mut hyvä kuitenkin, että sulla on Kaik Hyvin... =)
Hyvää yötä ja Makoisia Unia...... =)Hyvää iltapäivää, Muikkuselle ja kaikille muillekin palstalaisille!
Ups. Eipä ole ensimmäinen kerta kun minä olen rattailta pudonnut...huomaamattani. Oli ajatukset vähäsen sekaisin... mikä sinäänsä ei ole harvinaista, mutt syy siihen hämmennykseen kyllä oli outo ja odottamaton. Se toi taas mieleen monia jo taka-alalle painuneita asioita, jotka saisivat jo pysyä poissa meidän (ydinperheen) elämästä. Kuvittelin kaikkien jo sopeutuneen nykytilanteeseen... oli vaan kuvitelma.
Epäilemättä mulla on taas huolen aihe... ja nyt se nukkuu krapulaisena yläkerrassa.
Mulla kaikki hyvin...tai ainakin melkein... perhehuolia vähän, oikeataan eivät koske edes mua suoranaisesti. Pätee yhä tänään päivälläkin!
Taidan mennä lämmittämään sen muusin ja ryynimakkaran; sille "mieliharmille", kun lounasaikaan hänelle ei maistunut ruoka vielä! että.silleen kirjoitti:
Hyvää iltapäivää, Muikkuselle ja kaikille muillekin palstalaisille!
Ups. Eipä ole ensimmäinen kerta kun minä olen rattailta pudonnut...huomaamattani. Oli ajatukset vähäsen sekaisin... mikä sinäänsä ei ole harvinaista, mutt syy siihen hämmennykseen kyllä oli outo ja odottamaton. Se toi taas mieleen monia jo taka-alalle painuneita asioita, jotka saisivat jo pysyä poissa meidän (ydinperheen) elämästä. Kuvittelin kaikkien jo sopeutuneen nykytilanteeseen... oli vaan kuvitelma.
Epäilemättä mulla on taas huolen aihe... ja nyt se nukkuu krapulaisena yläkerrassa.
Mulla kaikki hyvin...tai ainakin melkein... perhehuolia vähän, oikeataan eivät koske edes mua suoranaisesti. Pätee yhä tänään päivälläkin!
Taidan mennä lämmittämään sen muusin ja ryynimakkaran; sille "mieliharmille", kun lounasaikaan hänelle ei maistunut ruoka vielä!Ei se mitään.....tekevälle sattuu, eikä ollut kummoinenkaan moka... ;P
Sä se taidat olla oikein yksi "saavi" ja SisarHentoValkoinen teidän suvussa mitä tulee näihin asioihin......ei ole helppo ja aina niin mukava osa....mutta toki se kertoo sinustakin hyviä asioita, vaikka varmasti raskasta ja raskaaksi käy aina välillä tuo rooli...
Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.... =)
- ätminki
Nainen haluaa kiltin miehen jos sillä on paljon rahaa.
- puhuitpussiin
Kuinkas se on mahdollista? Eiks se mennytkään niin, että naiset tykkää vain pahoista pojista.
- NäinSeMenee
Pahat pojat panoihin ja kiltit pojat aisureiksi.
Ai, meinaatko viettää aikaa skottimiehen kassien verhona? Ei sinulla taida valitettavasti olla hajuakaan mitä kiltti oikeasti tarkoittaa.
HC-ätmel kirjoitti:
Sittenhän sinä voit opettaa sen minulle. ;-)
En tiedä miten sitä voisi toiselle opettaa.. luulen, että jokaisen pitää ihan itse tehdä se päätös, että yrittää nähdä (ei kylläkään aina mahdollista ) muissa ihmisissä jotain hyvää ja positiivista. Opetella itse olemaan vilpitön, empaattinen ja armollinen muita ( ja itseäänkin) kohtaan ja ansaita sielu, tai ainakin saada pitää se.
PikkuLikka kirjoitti:
En tiedä miten sitä voisi toiselle opettaa.. luulen, että jokaisen pitää ihan itse tehdä se päätös, että yrittää nähdä (ei kylläkään aina mahdollista ) muissa ihmisissä jotain hyvää ja positiivista. Opetella itse olemaan vilpitön, empaattinen ja armollinen muita ( ja itseäänkin) kohtaan ja ansaita sielu, tai ainakin saada pitää se.
Oletko sinä armollinen muita ja erityisesti itseäsi kohtaan?
HC-ätmel kirjoitti:
Oletko sinä armollinen muita ja erityisesti itseäsi kohtaan?
En väittänyt, että se olisi helppoa. Jokainen päivä on opettelua ja harjoitteluvaiheessa ollaan varmaan loppu ikä.. On todella paljon helpompi hyväksyä muiden virheet ja vajavaisuus, kuin omansa.
PikkuLikka kirjoitti:
En väittänyt, että se olisi helppoa. Jokainen päivä on opettelua ja harjoitteluvaiheessa ollaan varmaan loppu ikä.. On todella paljon helpompi hyväksyä muiden virheet ja vajavaisuus, kuin omansa.
Mitä vajavaisuuksia sinulla on? Kuvaksiesi perusteella pukeudut tyylikkäästi ja naisellisesti, käyt salilla, levenet vyötäröstä alaspäin, käyt töissä, suhtaudut muihin ymmärtävästi ja vaikutat mukavalta. Mitä sinulta sitten muka puuttuu?
HC-ätmel kirjoitti:
Mitä vajavaisuuksia sinulla on? Kuvaksiesi perusteella pukeudut tyylikkäästi ja naisellisesti, käyt salilla, levenet vyötäröstä alaspäin, käyt töissä, suhtaudut muihin ymmärtävästi ja vaikutat mukavalta. Mitä sinulta sitten muka puuttuu?
Mielenterveys ja tissit.
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Mielenterveys ja tissit.
Täysijärkinen nainen on utopiaa eikä ne tissit kaikille niin tärkeitä ole.
PikkuLikka kirjoitti:
Mielenterveys ja tissit.
Onko tuota mielenterveyden tilaa diagnosoinut joku muukin kuin sinä itse pienessä, sievässä päässäsi? Nuo tissijutut ovat ihan höpöä.
Ikis__M kirjoitti:
Täysijärkinen nainen on utopiaa eikä ne tissit kaikille niin tärkeitä ole.
Lol :)
Voisin esittää molempiin kohtiin vastaväitteitä, mutta en taida nyt enää tänään jaksaa.- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Lol :)
Voisin esittää molempiin kohtiin vastaväitteitä, mutta en taida nyt enää tänään jaksaa.Myönnetään, on täysijärkisiäkin naisia mutta ne on jo mummoikäisiä niin siinä suhteessa et yhtään häviä "siskoille" ja se tissihommeli taas on vain ihan sinun omassa epäilemättä sievässä päässä niin kuin ätmeli tuossa jo totesikin.
HC-ätmel kirjoitti:
Onko tuota mielenterveyden tilaa diagnosoinut joku muukin kuin sinä itse pienessä, sievässä päässäsi? Nuo tissijutut ovat ihan höpöä.
Moni on yrittänyt, mutta lieneekö kukaan onnistunut, loppupäätelmä ja diagnoosi ei ole minun tiedossa.. Ahdistuneisuutta ja jonkun asteista (kausittaista) masentuneisuutta nyt ainakin.
Tissijutut ei ole höpöä, vaan realismia.. maailma on niin kovin julma.PikkuLikka kirjoitti:
Moni on yrittänyt, mutta lieneekö kukaan onnistunut, loppupäätelmä ja diagnoosi ei ole minun tiedossa.. Ahdistuneisuutta ja jonkun asteista (kausittaista) masentuneisuutta nyt ainakin.
Tissijutut ei ole höpöä, vaan realismia.. maailma on niin kovin julma.Kausittainen ahistus ja masennus on aivan normaalia ja tissijutut höpöä.
Ikis__M kirjoitti:
Myönnetään, on täysijärkisiäkin naisia mutta ne on jo mummoikäisiä niin siinä suhteessa et yhtään häviä "siskoille" ja se tissihommeli taas on vain ihan sinun omassa epäilemättä sievässä päässä niin kuin ätmeli tuossa jo totesikin.
Öö.. nyt alkaa olemaan jo liian epäilyttävää tekstiä.. selvästikin juonittelette ätmelin kanssa kimpassa jotain..
.. peruutan jäykästi hymyillen kohti takaovea.HC-ätmel kirjoitti:
Kausittainen ahistus ja masennus on aivan normaalia ja tissijutut höpöä.
.. edelleen jäykästi hymyille kohti takaovea.. ovensuussa odottaa varmaankin se lanka..
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Öö.. nyt alkaa olemaan jo liian epäilyttävää tekstiä.. selvästikin juonittelette ätmelin kanssa kimpassa jotain..
.. peruutan jäykästi hymyillen kohti takaovea.Symbolisesti voisi verrata sinua tuohon videoon, sinä mielesi laatikossa ja killi pahvilioorassa pureskelee kynsiään tajuamatta ollenkaan miten söpö voikin olla:
https://www.youtube.com/watch?v=NwSvp3XxxRE Ikis__M kirjoitti:
Symbolisesti voisi verrata sinua tuohon videoon, sinä mielesi laatikossa ja killi pahvilioorassa pureskelee kynsiään tajuamatta ollenkaan miten söpö voikin olla:
https://www.youtube.com/watch?v=NwSvp3XxxREAikas pöhkö kisu. :)
- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Aikas pöhkö kisu. :)
Siksi sen linkkasinkin kun sinä tunnut olevan ihan yhtä pöhkö sen ns. ongelmasi kanssa :D Nyt öitä, tuossa vielä kolmas pöhkö:
https://www.youtube.com/watch?v=578-xEP4sCs Ikis__M kirjoitti:
Siksi sen linkkasinkin kun sinä tunnut olevan ihan yhtä pöhkö sen ns. ongelmasi kanssa :D Nyt öitä, tuossa vielä kolmas pöhkö:
https://www.youtube.com/watch?v=578-xEP4sCsSiinähän se PikkuLikka tosiaan onkin, kynsimässä kaikkia, jotka yrittävät raottaa hänen arkkunsa kantta.
Ikis__M kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=578-xEP4sCsNyt alkaa tosiaan olla jo aika kömpiä pahvilaatikkoon.. öitä.
HC-ätmel kirjoitti:
Siinähän se PikkuLikka tosiaan onkin, kynsimässä kaikkia, jotka yrittävät raottaa hänen arkkunsa kantta.
Mausoleumin ovea ei tietenkään sovi avata päiväsaikaan. >:[
No mitä siitä naisten lankaan menemisestä sitten seuraa?
- itseOveluus
40 uoden jallitus....akka ei saa koskaan tietää ;))))
- Jippiaayae
Pääsee aisuriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164