Tyttöjen ratsastus harrastus

hyvveetekkee

Mikähän ihme siinä on, kun suurin osa nuorista naisratsastajista lopettaa harrastuksen heti kun menevät kihloihin?

13

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arnicka

      Ehkä siksi että miehet vaativat sitä. Minun exäni sanoi kolmen vuoden seurustelun jälkeen että " Hevonen tai minä. En jaa tyttöystävääni hevosen kanssa." Hänestä tuli ex koska en sulata sitä että poikaystävä päättää mitä saan harrastaa. Tosin emme olleet kihloissa.
      Useimmat tytöt haluaa pitää poikaystävänsä ja siksi jättävät hevoset.

    • en-ole-varma

      Sulhasen mielestä maksaa liian paljon...? Ehkä?

    • Arnicka

      Tai sulhanen on mustasukkainen hevoselle ja tallielämälle. Tyttöystävähän viettää tallilla kuitenkin jokusen tunnin joka on pois sulhaselta.

    • hoxer

      jotain myöheista lapsensynnyt,saanti ,,,nii ne höpöttele omituiset höpöttelijat,,
      viimeiset höpöttelut on kamalanhulluja,,et oraaliseksi on vaarallinen,,kun silmä on aivon jatke,,,bakterkanta niillä alueella on erikoinen,,,y,m,
      onneeksi demokratianvoittokulku johta rauhan jarakkauteen,sitä jokapäiväntapahtumat todistavat sitä
      ales gut kaikille,,,ottakaa ryypyn orponvalinnan kunniaksi,,se mielyttää,

    • Lindex

      Tottakai kun hevonen vaihtuu miehen kulliin,parempi sillä on ratsastaa ja saada orkut

      • rwrqrwrt

        Veikkaan samaa, ainakin omalla kyrvälläni ratsastaessaan yksi entinen heppatyttö ymmärsi elämän tarkoituksen.


    • Heppali

      Must ois kiva jos joskus oma tyttökaveri ratsastais tai pelais futista / lätkää ja touhuis hevosten kanssa

    • Hedmans

      Tuohan nyt on päivän selvää kun kerran saa ratsastaa miehellään niin kyllä siinä hevoset unohtuu!
      KYRPÄHÄN se on nuorten tyttöjen mielessä ja kun ne sitä alkaa saamaan jää kaikki muu hopealle!
      Samahan se käy miehille,pillun makuun kun ne pääsee nin mitään muuta ei enää tajutakkaan!

    • musta ois kiva harrastaa eri lajeja siinä sivussa mm ratsastusta ja 3 tyttökaverini 2 kaverini naispuolisen serkun ehdotuskesta

    • Musta ois kiva jos oma siippa harrastaisi ratsastusta ja ite kävisin tämän kisoissa

    • ei mua haittais jos tyttöystäväni tai kihlattuni harrastaisi ratsastusta ja itse kävisin lenkillä tämän ollessa ratsastustunneilla

      • Anonyymi

        Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta


      • Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta

        Joo kuten tuolla joku sanoi niin sitähän voi ratsastella sillä omalla miehellään niin ei hevosia enää tartte jaihan koska vaan pääsee päälle eikä paska haise!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe