Mikähän ihme siinä on, kun suurin osa nuorista naisratsastajista lopettaa harrastuksen heti kun menevät kihloihin?
Tyttöjen ratsastus harrastus
13
677
Vastaukset
- Arnicka
Ehkä siksi että miehet vaativat sitä. Minun exäni sanoi kolmen vuoden seurustelun jälkeen että " Hevonen tai minä. En jaa tyttöystävääni hevosen kanssa." Hänestä tuli ex koska en sulata sitä että poikaystävä päättää mitä saan harrastaa. Tosin emme olleet kihloissa.
Useimmat tytöt haluaa pitää poikaystävänsä ja siksi jättävät hevoset. - en-ole-varma
Sulhasen mielestä maksaa liian paljon...? Ehkä?
- Arnicka
Tai sulhanen on mustasukkainen hevoselle ja tallielämälle. Tyttöystävähän viettää tallilla kuitenkin jokusen tunnin joka on pois sulhaselta.
- hoxer
jotain myöheista lapsensynnyt,saanti ,,,nii ne höpöttele omituiset höpöttelijat,,
viimeiset höpöttelut on kamalanhulluja,,et oraaliseksi on vaarallinen,,kun silmä on aivon jatke,,,bakterkanta niillä alueella on erikoinen,,,y,m,
onneeksi demokratianvoittokulku johta rauhan jarakkauteen,sitä jokapäiväntapahtumat todistavat sitä
ales gut kaikille,,,ottakaa ryypyn orponvalinnan kunniaksi,,se mielyttää, - Lindex
Tottakai kun hevonen vaihtuu miehen kulliin,parempi sillä on ratsastaa ja saada orkut
- rwrqrwrt
Veikkaan samaa, ainakin omalla kyrvälläni ratsastaessaan yksi entinen heppatyttö ymmärsi elämän tarkoituksen.
- Heppali
Must ois kiva jos joskus oma tyttökaveri ratsastais tai pelais futista / lätkää ja touhuis hevosten kanssa
- Hedmans
Tuohan nyt on päivän selvää kun kerran saa ratsastaa miehellään niin kyllä siinä hevoset unohtuu!
KYRPÄHÄN se on nuorten tyttöjen mielessä ja kun ne sitä alkaa saamaan jää kaikki muu hopealle!
Samahan se käy miehille,pillun makuun kun ne pääsee nin mitään muuta ei enää tajutakkaan! musta ois kiva harrastaa eri lajeja siinä sivussa mm ratsastusta ja 3 tyttökaverini 2 kaverini naispuolisen serkun ehdotuskesta
Musta ois kiva jos oma siippa harrastaisi ratsastusta ja ite kävisin tämän kisoissa
ei mua haittais jos tyttöystäväni tai kihlattuni harrastaisi ratsastusta ja itse kävisin lenkillä tämän ollessa ratsastustunneilla
- Anonyymi
Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta
Joo kuten tuolla joku sanoi niin sitähän voi ratsastella sillä omalla miehellään niin ei hevosia enää tartte jaihan koska vaan pääsee päälle eikä paska haise!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502