Mikähän ihme siinä on, kun suurin osa nuorista naisratsastajista lopettaa harrastuksen heti kun menevät kihloihin?
Tyttöjen ratsastus harrastus
13
677
Vastaukset
- Arnicka
Ehkä siksi että miehet vaativat sitä. Minun exäni sanoi kolmen vuoden seurustelun jälkeen että " Hevonen tai minä. En jaa tyttöystävääni hevosen kanssa." Hänestä tuli ex koska en sulata sitä että poikaystävä päättää mitä saan harrastaa. Tosin emme olleet kihloissa.
Useimmat tytöt haluaa pitää poikaystävänsä ja siksi jättävät hevoset. - en-ole-varma
Sulhasen mielestä maksaa liian paljon...? Ehkä?
- Arnicka
Tai sulhanen on mustasukkainen hevoselle ja tallielämälle. Tyttöystävähän viettää tallilla kuitenkin jokusen tunnin joka on pois sulhaselta.
- hoxer
jotain myöheista lapsensynnyt,saanti ,,,nii ne höpöttele omituiset höpöttelijat,,
viimeiset höpöttelut on kamalanhulluja,,et oraaliseksi on vaarallinen,,kun silmä on aivon jatke,,,bakterkanta niillä alueella on erikoinen,,,y,m,
onneeksi demokratianvoittokulku johta rauhan jarakkauteen,sitä jokapäiväntapahtumat todistavat sitä
ales gut kaikille,,,ottakaa ryypyn orponvalinnan kunniaksi,,se mielyttää, - Lindex
Tottakai kun hevonen vaihtuu miehen kulliin,parempi sillä on ratsastaa ja saada orkut
- rwrqrwrt
Veikkaan samaa, ainakin omalla kyrvälläni ratsastaessaan yksi entinen heppatyttö ymmärsi elämän tarkoituksen.
- Heppali
Must ois kiva jos joskus oma tyttökaveri ratsastais tai pelais futista / lätkää ja touhuis hevosten kanssa
- Hedmans
Tuohan nyt on päivän selvää kun kerran saa ratsastaa miehellään niin kyllä siinä hevoset unohtuu!
KYRPÄHÄN se on nuorten tyttöjen mielessä ja kun ne sitä alkaa saamaan jää kaikki muu hopealle!
Samahan se käy miehille,pillun makuun kun ne pääsee nin mitään muuta ei enää tajutakkaan! musta ois kiva harrastaa eri lajeja siinä sivussa mm ratsastusta ja 3 tyttökaverini 2 kaverini naispuolisen serkun ehdotuskesta
Musta ois kiva jos oma siippa harrastaisi ratsastusta ja ite kävisin tämän kisoissa
ei mua haittais jos tyttöystäväni tai kihlattuni harrastaisi ratsastusta ja itse kävisin lenkillä tämän ollessa ratsastustunneilla
- Anonyymi
Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta
Joo kuten tuolla joku sanoi niin sitähän voi ratsastella sillä omalla miehellään niin ei hevosia enää tartte jaihan koska vaan pääsee päälle eikä paska haise!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381