Tyttöjen ratsastus harrastus

hyvveetekkee

Mikähän ihme siinä on, kun suurin osa nuorista naisratsastajista lopettaa harrastuksen heti kun menevät kihloihin?

13

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arnicka

      Ehkä siksi että miehet vaativat sitä. Minun exäni sanoi kolmen vuoden seurustelun jälkeen että " Hevonen tai minä. En jaa tyttöystävääni hevosen kanssa." Hänestä tuli ex koska en sulata sitä että poikaystävä päättää mitä saan harrastaa. Tosin emme olleet kihloissa.
      Useimmat tytöt haluaa pitää poikaystävänsä ja siksi jättävät hevoset.

    • en-ole-varma

      Sulhasen mielestä maksaa liian paljon...? Ehkä?

    • Arnicka

      Tai sulhanen on mustasukkainen hevoselle ja tallielämälle. Tyttöystävähän viettää tallilla kuitenkin jokusen tunnin joka on pois sulhaselta.

    • hoxer

      jotain myöheista lapsensynnyt,saanti ,,,nii ne höpöttele omituiset höpöttelijat,,
      viimeiset höpöttelut on kamalanhulluja,,et oraaliseksi on vaarallinen,,kun silmä on aivon jatke,,,bakterkanta niillä alueella on erikoinen,,,y,m,
      onneeksi demokratianvoittokulku johta rauhan jarakkauteen,sitä jokapäiväntapahtumat todistavat sitä
      ales gut kaikille,,,ottakaa ryypyn orponvalinnan kunniaksi,,se mielyttää,

    • Lindex

      Tottakai kun hevonen vaihtuu miehen kulliin,parempi sillä on ratsastaa ja saada orkut

      • rwrqrwrt

        Veikkaan samaa, ainakin omalla kyrvälläni ratsastaessaan yksi entinen heppatyttö ymmärsi elämän tarkoituksen.


    • Heppali

      Must ois kiva jos joskus oma tyttökaveri ratsastais tai pelais futista / lätkää ja touhuis hevosten kanssa

    • Hedmans

      Tuohan nyt on päivän selvää kun kerran saa ratsastaa miehellään niin kyllä siinä hevoset unohtuu!
      KYRPÄHÄN se on nuorten tyttöjen mielessä ja kun ne sitä alkaa saamaan jää kaikki muu hopealle!
      Samahan se käy miehille,pillun makuun kun ne pääsee nin mitään muuta ei enää tajutakkaan!

    • musta ois kiva harrastaa eri lajeja siinä sivussa mm ratsastusta ja 3 tyttökaverini 2 kaverini naispuolisen serkun ehdotuskesta

    • Musta ois kiva jos oma siippa harrastaisi ratsastusta ja ite kävisin tämän kisoissa

    • ei mua haittais jos tyttöystäväni tai kihlattuni harrastaisi ratsastusta ja itse kävisin lenkillä tämän ollessa ratsastustunneilla

      • Anonyymi

        Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta


      • Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne harrastukset on joko omia tai siten molemmat harrastaa samaa,ei sen vuoksi kannata ihmetellä,kyllä suhde toimii harrastuksista huolimatta

        Joo kuten tuolla joku sanoi niin sitähän voi ratsastella sillä omalla miehellään niin ei hevosia enää tartte jaihan koska vaan pääsee päälle eikä paska haise!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe