Minkälaisia työkenkiä käytät ja missä olet töissä?
Minkälaiset työkengät
9
256
Vastaukset
Jos käytät korkokenkiä niin millaiset korot?
- tytsy28
Heippa lounastauolta isosta virastosta! Jalassa matalat Ecco-kengät, koska joudun juoksemaan koko ajan kerrosten väliä osastolta toiselle enkä halua nilkkojeni vaurioituvan. Kollega on sipsuttanut n. 10 cm koroissa koko vuoden, haukkuu mun "typeriä järkikenkiä" ja valittaa alvariinsa kun koipia särkee. Että silleen. Tasan ei mene siis tämäkään. ;D
- osastovastaava
Komppaan edellistä toimistolikkaa.
Crocsit tai tukisandaalit. Sairaalankaan käytävillä ei keikistellä korkkareissa. - feet-first
En käytä korkeita korkoja vaikka olen toimistorotta mäkin. Parhaat popot tukee jalkaa ja niisson hengittävät materiaalit, joten jalat ei hikoile päivän aikana. Siks kahdet: toiset työmatkalle ja toiset sisäkäyttöön.
Sievin turvakengät (planar 3 s3, eli se tennarimalli)
ja raksalla olen töissä.
alkavat vaan olla jo vähän räjähtäneet nuo plaanarit, näistä haaveilen seuraavia työkenkiä (jos vaan raaskis sit raksalla pitää ku on niin nätit)
http://www.turvakenkakauppa.com/epages/turvakenkakauppa.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20130916-11092-252336-1/Products/8A07.27/SubProducts/8A07.15-0002[1]- United_Brother_Look
Betonisaapikkaita sovittelen asiakkaiden jalkoihin töikseni. Itse käytän crocseja tai kumppareita.
- jalkinerunoilija
Turvakenkiä, crokseja, saappaita, sandaaleja, tennareita.
Riippuu mitä teen, ruohonleikkuussa tennareita tai crokseja tai sandaaleja. Riippuu millä leikkaa.
Ranta-, ja metsätöissä saappaita
Tavaroita siirtäessä turvakenkiä - Hippiäinenn
Turvakengät kaikilla herkuilla osan päivästä ja sisätiloissa toimistolla kiilakorkotennarit ollut viime aikoina. Ylemmän tahon toiveesta kopistelen toisinaan mustissa korollisissa avokkaissa jos yhteistyökumppanit muilta mailta kyseessä.
Nykyään harvemmin joudun niihin hohhoijaa-palavereihin. Voin saikulla sujuvasti naputella hommat vaikka saunan kuistilla :P Taidan ryhtyä piakkoin "oleiluneidiksi" täysaikaisesti.. Ottakoot nuorempia tekemään ne höpöttelyhommat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
