Työssäkävijät ryhdistäytykää!

exJuoksufoorumilainen

Teille on VALEHDELTU!

Minä sanon

Suomen työttömät ja opiskelijat ovat lähes poikkeuksetta erittäin terveitä ja kovakuntoisia, monet kilpaurheilijoita.

Itse olen loistava esimerkki.

Mutta olen syvästi huolestunut kansamme laiskasta, raihnaisesta, ongelmaisesta ja huonokuntoisesta osasta, eli työssäkäyvistä.

Työssäkäyvät kun eivät juuri urheile, yli 95% työssäkäyvistä on liian raihnaisia, sairaita ja heikkokuntoisia.

Monet näistä patalaiskoista, moniongelmaisista ja raihnaisista selittelevät harrastavansa muka hyötyliikuntaa tai liikuvansa työssää tarpeeksi, joka on selityksistä naurettavimpia.

Totuus kun on että vain tiettyjen lajien ammattiurheilijat liikkuvat jo työssään riittävästi, jotta heitä voi sanoa kovakuntoisiksi. Muut tarvitsevat liikuntaa ja urheilua työnsä lisäksi, pysyäkseen hyväkuntoisena.

Haastankin kaikki nämä laiskat ja epäurheilulliset lusmut, eli Suomen työssä käyvät liikkumaan ja urheilemaan.

Työssä käyvien on hyvä aloittaa juoksemalla työttömän vauhtia, tai kovempaa.

3000m aikaan 10:39,11 min. tai kovempaa.

100m aikaan 12,50 sec. tai kovempaa.

1000m aikaan 3:04 min. tai kovempaa.

5km aikaan 18:49 min. tai kovempaa.

ja

puolimaraton (21,1 km) aikaan 1:28:36 h. tai kovempaa.

Jos työssä käyvä onnistuu kaikissa yllämainituissa, niin häntä voi jo pitää terveenä ja hyväkuntoisena.

Muussa tapauksessa hän on liian raihnainen ja suorastaan sairas.

18

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hfurvghf

      Asiaa, silkkaa asiaa

    • tulosta

      olispa sinun kanssa mukava lähtä juoksulenkille!

    • J.Äykkä.Jytkyttäj

      On tuollaisia kovakuntoisia jamppoja nähty, mutta sitten kun pitää kävellä 24 h tai yli vähässä hapessa vuorilla niin jo ottaa hätäsuklaapatukkaa vaikka ei olla edes vuorenhuipulla. Se on sillä lailla, että läski ei haittaa jos on hyvä lihaskunto. Sitten on luurankokukkakeppejä, joilla on kova kunto, mutta ei jaksa vetää leukoja 10 kilon repun kanssa, joka on lähinnä se minimi, että selviää perus kiipeilyreissusta Alpeilla hengissä saati sitten että kantaa kaverin alas.

      Tässä ei ole tarkoitus loukata työttömiä vaan idiootteja jotka pukkaa aloituksia tänne, ilman että ajattelevat kirjoittamaansa 2 sekunttia pidempään. Toisaalta tämä on kai juoksupalsta ja tänne sopii jopa Stubbin kirjoitella.

      • tulosta

        Minun juoksu kuntoa et saavuta koskaan ja samaten leuanvedossa jäät kakkoseksi! Mutta luulen että tarkoitat ihmisten pitäs olla kuntosali hirmuja ja tuijjottaa aamut illat ihteä peilistä koskaan saavuttamatta mitään. Bull mentula on yksi kauhea esimerkki mitä kuntosalin addiktio tekee. Käy kysymässä 90 vuotiailta hyvvässä kunnossa olevilta vanhuksilta onko niitten pitkän iän salaisuus hauiksen hinkkaaminen....


      • ldjjubfh

        Tuuppa sinä kokeilemaan kummmalla löytyy voimaa, nopeutta ja ketteryyttä enemmän helvetin työnarkomaani :)


      • tulosta
        ldjjubfh kirjoitti:

        Tuuppa sinä kokeilemaan kummmalla löytyy voimaa, nopeutta ja ketteryyttä enemmän helvetin työnarkomaani :)

        Luulen että minulla :)


    • oxcidado.manga

      On töissä kävijöitä ja työntekijöitä. Samoin on juoksemassa kävijöitä ja juoksijoita. Nämä ensinmainitut lorvailijat harvemmin saavat mitään ihmeempää aikaan, vaikka käyvätkin juoksulenkillä tai töissä. Kunto voi olla aloittajan tapaan kohtuullinen ja samoin palkka, mutta ne ovat tulleet kuin manulle illallinen, ei ahkeruudella tai tietotaidolla saavutettuja. Ruikutus on kovaa kun tikkaria (töitä tai kuntoa) viedään eikä kukaan jää siitä paitsi. Elämä on pelkkää kulissia. Sittenku työpaikka menee, avioero tulee tai jalka menee katki, päädytään nopeutetulla aikataululla mullan alle.

    • huolestuttaatuollainen

      Moikka jodlaaja!

      • MirusYifter

        Jodlaaja on maailmanmatkaaja, elävä legenda, nandimiesten hyvä ystävä slash valmentaja. Myös avarakatseinen kokija, näkijä ja filosofi. Harmittaa ettei nämä SaSat ja muut ymmärrä tämän tekijän osaamista ja silkkaa neroutta, vaan aina spämmätään roskaa (kateellisena) legendan Center of Excellence ketjuihin. Seuraava kestävyysjuoksun lajipäällikkö. Hands Down!


    • HenryRonoontuttu

      Tommy Ekholm eroa ja päästä Jodlaaja näyttämään valoa suomalaisille juoksijoille. Menestys isoissa kisoissa, ei missään hippo-kisoissa, vaatii kovaa intervallitreeniä. Jodlaaja on vaativa, matkustellut ja osaava valmentaja. Oikea valinta jos halutaan palata mitalikantaan

    • huolestuttaatuollainen

      Taisi napsahtaa epäasiallisen käytöksen takia bannit juoksufoorumille ja nyt pitää sitten uhota netissä kun ei muuhun pysty. Onnea siitä!

    • goog68g

      poikkeus vahvistaa säännön
      yleensä työttömät on huono kuntoisempia
      tilastojen mukaan
      netissä on selonteko kaainuun pitkä aikais työttömistä
      mukana oli satoja kenelläkään ei ollut erin pmaista kuntoa suurimmalla osalla heikko kunto
      lopuksi et ole edes varsinainen työtön teet työtä kuntosi eteen

      • Anonyymi

        Itse olen ollut 11 vuotta työttömänä ja kuntoillut ahkerasti ja olen hyvässä kunnossa. On aikaa treenata ja palautua. Alkoholinkäytön lopetin jo vuosia sitten kun eipä ole stressiäkään.
        Onhan se työttömän velvollisuuskin pitää itsensä työkykyisenä. Kyllä työnantaja mieluummin palkkaa hyväkuntoisen kuin rähjäisen rappiohemmon.
        Odotankin malttamattona työhönkutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ollut 11 vuotta työttömänä ja kuntoillut ahkerasti ja olen hyvässä kunnossa. On aikaa treenata ja palautua. Alkoholinkäytön lopetin jo vuosia sitten kun eipä ole stressiäkään.
        Onhan se työttömän velvollisuuskin pitää itsensä työkykyisenä. Kyllä työnantaja mieluummin palkkaa hyväkuntoisen kuin rähjäisen rappiohemmon.
        Odotankin malttamattona työhönkutsua.

        kauvan oottelet?


    • Kysynvuan1

      Minä ja soironen ei käyvä työssä. Roppa ei anna myötä. Paskoo jauhotte

    • Kysynvuan

      Joti, mistä saa parhaan takatukkaleikkauksen?

    • Tiedusteluupseeri

      Onko Akilla uusi työ, kun ei ehi ammattijuoksija hommia painoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe