sillai ninkun ihan oikeesti kuunnellut mitä se sanoo ja yrittänyt ymmärtää sitä asiaa sen naisen kannalta? Jos oot, niin ootko tajunnut jotain? Jos, niin mitä?
Siis oikeesti, tapahtuuko sellaista?
Mies, ootko koskaan kuunnellut ketään naista
25
381
Vastaukset
- ymmärtävä
mitä täytyy ymmärtää jos nainen sanoo minulla on ollut monta miestä ja olen maannut useiden miesten kanssa ja ne oli hyvii panee ja rakastan niitä kaikkia ja exäni oli täydellisii miehii ja ne pani hyvin ja kaikilla miehillä oli iso kikkeli ja ne kaikki on mun hyvii ystävii ja niistä en luovu kyllä käyn heidän luonaan kylässä ja sanoo miehelle sinua en rakasta annoin rakkauteni entisille niitä rakastan ja sinulla ei ole iso kikkeli etkä osaa rakastaa vaikka mies juuri orgun antaa niin mitä täytyy ymmärtää
- Eikaikkioosamanlaisii
Ei voi olla.... mahdollista. Kaikkiin säkin sotkeudut.
- eienääsitä
Ymmärsin kerran ja jouduin vuodeosastolle.
- Eräkettu
Niiden ongelmat ja jutut yleensäki on suurimman osan ajasta sellasia että meikä ei käsitä...
Tulee aika monesti sanottua että elä veä mua mukaan juttuihis... - Luolamadonna
Joo siis tää on tää ikuisuusongelma. Tämä kulminoituu hyvin siinä, että kun suurissa tiloissa kuulutetaan jotain naisäänellä, niin huonojen äänentoistolaitteiden vuoksi harva saa mitään tolkkua mistään. Ainoa ero on lautat, joilla on kokolattiamatto.
(Asiantunteva reps)- Luolamadonna
Yleensä kaikenlaiset kuuluttelijat ja muut huokailijat ovat naisia. Joten ei tästä nyt varmaan mitään sukupuoliasiaa saa kierretyksi.
( Hihitystä ) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Yleensä kaikenlaiset kuuluttelijat ja muut huokailijat ovat naisia. Joten ei tästä nyt varmaan mitään sukupuoliasiaa saa kierretyksi.
( Hihitystä )Jos naisella on edes hieman matalampi ääni, suhiseva ässä ja intonaatio jotenkin totutusta poikkeava, niin minulta menee hulinassa ohi.
( Reps ) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Jos naisella on edes hieman matalampi ääni, suhiseva ässä ja intonaatio jotenkin totutusta poikkeava, niin minulta menee hulinassa ohi.
( Reps )Ja jos oikein pitkälle mennään, niin tapauksessa jossa jotain kuulen voin sanoa suoraan, onko naisella huulipunaa vai ei.
(Hihitystä ) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Ja jos oikein pitkälle mennään, niin tapauksessa jossa jotain kuulen voin sanoa suoraan, onko naisella huulipunaa vai ei.
(Hihitystä )Next level on tietenkin tissit.
( Reps ) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Next level on tietenkin tissit.
( Reps )Silloin kun olin vielä Stockalla töissä ja hakkasi kellarissa myymälävarkaita käsiraudoilla, niin meillä oli näitä satunnaisia kuuluttelijoita miksipä kiinni tämän tästä. Milloin oli Pekka 6v eksynyt äidistään ja milloin oli joltain misulta jäänyt veska raflaan. No siinä oli sitten yks blondi Mirri, jota halusin vähän tuupata. Meillähän näitä suhdesotkuja oli tämän tästä. Eli oli parasta hoitaa homma nopeasti pois alta. No se mestari, jossa tuuppasin sitä oli juuri sen napin päällä, josta mikki aukesi.
( Naurua ) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Silloin kun olin vielä Stockalla töissä ja hakkasi kellarissa myymälävarkaita käsiraudoilla, niin meillä oli näitä satunnaisia kuuluttelijoita miksipä kiinni tämän tästä. Milloin oli Pekka 6v eksynyt äidistään ja milloin oli joltain misulta jäänyt veska raflaan. No siinä oli sitten yks blondi Mirri, jota halusin vähän tuupata. Meillähän näitä suhdesotkuja oli tämän tästä. Eli oli parasta hoitaa homma nopeasti pois alta. No se mestari, jossa tuuppasin sitä oli juuri sen napin päällä, josta mikki aukesi.
( Naurua )Piisiköhän tämä mikki sulkea?
( Naurua )
- Rauha.sielulle
Olen, montakin mutta jos nainen on yksikertainen ja suulas, suljen korvani.
- ytm-töissä-nyt
En kuuntele paskaa, eikä jaksaisikaan ja on paljon parempaakin tekemistä.
- koputellaanavaako
Kuunnella pitää ja kosketella ja koputella josko, sieltä rakkauden avain lohkeaa ja pääsee sisään lämpimään hetkeksi ja joskus vaikka pitempäänkin aikaa.
- rf3f3f3f
Eikös tuo lähinnä mene sillein että mitä sanovat niin päinvastaista tarkoittavat.
- JossainMuualla
"Ei".
- suomentaja-
JossainMuualla kirjoitti:
"Ei".
= kyllä
"Nainen, ootko koskaan kuunnellut ketään miestä
sillai ninkun ihan oikeesti kuunnellut mitä se sanoo ja yrittänyt ymmärtää sitä asiaa sen miehen kannalta? Jos oot, niin ootko tajunnut jotain? Jos, niin mitä?
Siis oikeesti, tapahtuuko sellaista?"
NiinPä Niin... ;P
Liian erillaiset ei toisia voi ymmärtää oikeasti.....vaan täytyy olla tarpeeksi samanlaiset luonteet/persoonat.....ja aika lähellä toisiaan myös arvot ja ajatusmaailma....ja nämä kaksi asiaa vielä sellaiset, että kun luonteet/persoonat ovat lähellä toisiaan, niin ne mukautuvat kohtuu helposti ainakin lähelle toisiaan keskustelemalla jne.... ;P- Bi-nainen
Monestikin. Kyllä siinä on maailmankuva avartunut. Samoin kun näitä teidän juttuja lukiessa. :)
Bi-nainen kirjoitti:
Monestikin. Kyllä siinä on maailmankuva avartunut. Samoin kun näitä teidän juttuja lukiessa. :)
KymmenenPistettä ja PapuKaijaMerkkiSulle.... ;P
Olen huomannut sunkin kehityksen.....vrt. niihin aikoihin, kun ensimmäisen kerran sun höppötyksiä näin.... ;P
Et ole ihan 12 TusiNassaTapaus.....Se oli sitten kehu....Jos et tajunnut Nääs... ;D
Joo. Jotkut asiat pitää ymmärtää ilman että niitä sanotaan. Kun se olisi sitten jo pilalla.
- m-i-e-s
Olen useinkin kuunnellut naisia, kuuntelen joku xx-määrä päivässä. Tietenkin monesta tekijästä, tilanteesta ja naisesta riippuen tulee tehtyä ratkaisuja, onko pelkkänä korvana, vuorovaikuttaako vai viekö korvan muualle.
Mutta, kyllä. Olen kuunnellut mitä he sanovat, olen jopa ymmärtänyt ilman yrittämistä. Mitä olen tajunnut, on aivan liian pitkä lista laitettavaksi. Niitä asioita kun on niin monimuotoisia ja säikeisiä, mutta kyllä tarvittaessa osaan puhua ja ajatella kuten nainen. - Ex----------PUA
Kukaan täysijärkinen mies ei kuuntele naista, vaan katsoo hänen tekojaan.
Vain yksinkertaiset sinipilleröidyt aisurit, miesfeministit ynnä muut lampaat ovat niin tyhmiä että sulkee silmänsä naisen teoilta, ja avaa korvansa hänen selityksilleen.- ennakkoluuloista
Eli naisen kuunteleminen tarkoittaa automaattisesti selitysten kuuntelemista. Tämä kirjoittaja olettaa heti, että naisella on jotain selitettävää, hän on tehnyt jotain väärin. Voidaanhan ajatella, että aloittaja kyseli vain, ovatko miehet koskaan oikeasti kuunnelleet naista ja tämän ajatuksia.
- m-i-e-s
Kiitoksia ilmoituksesta, muistan kytkeä liiketunnistimet, laittaa sälekaihtimet kiinni ja vetää varmuudeksi pimennysverhot alas. Saattaahan se olla, että joutuu vain tuntemaan mitä nainen tekee, voi joutua käsien lisäksi silmätkin sidotuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144662Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3614054Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223630Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122821- 2812467
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231910- 1001852
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481566Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203