Korkokengät

Täytyykö pitkän naisen käyttää korkokenkiä ollaksesi ihannenainen. (175cm)

10

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luoladonna

      Mjoo

      Itse olen pohdiskelu samaa, koska asetelmassa on mukava paradoksi kilisemässä perässä kuin nippu tyhjiä siideritölkkejä.

      ( Hihitystä )

    • koroilla

      Kyllä ja ei. Jos kävelet polvet koukussa niin se on turn off. Ryhdikäs korkeakorkoinen on upea katsella. Muista oikaista polvet joka askeleella.

      • yuiopu

        anna pillua, niin olet ihannenainen!!


    • AitoSuomalainenMies

      Ensinnäkään 175 senttinen nainen ei ole pitkä. Vain hieman keskimittaa pitempi. 180 senttinen rupeaa olemaan nykymaailmassakin pitkä.

      Toisekseen korkokenkien käyttöä ei ole pakollista, välttämätöntä eikä terveellistä. Luonnollinen nainen kulkee luonnollisin askelin matalilla kengillä.

      • korkoajameikkiä

        Luonnollisuus on yliarvostettua,


    • ollaksesi

      Laatulihan tunnusmerkkejä.
      - häijyn korkeat korot
      – hyvä ryhti
      – ilman rintaliivejä kun itsetunto kestää. Jos ei niin hanki sellaiset jotka siirtää nännit 10 cm lähemmäksi toisiaan kuin nykyiset
      - lähes huomaamaton meikki.
      – kevyt kesämekko

    • naisetäänestää

      Laatunaisen tunnusmerkkejä.
      -kiinnostus politiikasta
      -vankka ote kynästä äänestyskopissa
      -sitoutumattoman ehdokkaan äänestäminen. Äänestys numero piirtyy selkeästi äänestyslippuun, jotta nykyinen valtarakenne saadaan murrettua.
      -isänmaallinen kiihko rinnassa
      -kunnallisvaalien ajankohta merkittynä kalenterissa

    • Anssi6000sux

      Kyllä mun ihannenaisen tulee käyttää korkokenkiä, niin se vaan on. Sopivat korot korkkareissa on 6-12cm. Olen itse 181cm pitkä. Mua ei haittaa se että nainen on minua pidempi korkkarit/saappaat jaloissaan. Puollustelen tuota miksi pitää käyttää korkkareita sillä, että mulla on krooninen korkokenkä-fetissi :) Eli mun ihannenainen voisi olla mua 6cm pidempi, haittaisiko se 175cm pituista naista?

    • Turhakeongelma

      Ei noilla kenkäasioilla ole mitään tekemistä tämän kanssa. Varsinkin erityisen korkeat korot antavat sellaisen bimbomaisen ja turhamaisen vaikutelman. Jos on lyhytmallinen, voihan niillä vähän nostaa päätään ylemmäksi, jos osaa kävellä.

      Oma vaimoni on myös noin 175 senttinen ja hänellä ei taida olla yksiäkään korkokenkiä. Ei tykkää niillä kävellä eikä tykkää näyttää enää pidemmältä. Ei ole mitään lyhytjalkasita mallia mutta varmaan et sinäkään aivan persjalkainen ole.

    • egonikestää

      Kyllä täytyy. Pitkä nainen ja korkkarit-nam.Näkyy lyhyitten seasta heti.Ja on ryhdikäs ja täytyy osata kävellä korkkareilla.Minua ei haittaa jos nainen on pidempi.Lähestyn heti pitkää rotunaista jos sellaisen näen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe