Uusi Miss Suomi ei ole erityisen kaunis

näinsevainon

Kun katsoo uutta Miss Suomea perintöprinsessojen vieressä niin hän ei kyllä näytä minusta mitenkään erityisen kauniilta heidän rinnallaan.

Onko Suomessa nykyään niin että näitä vähemmistöjä on ihan pakko valita Miss Suomeksi? On ollut mulattia ja puoliarabeja, nyt puoliaasialaisia..ja ei siinä mitään...mutta pitää sitten olla ulkonäköä joka on missikruunun arvoinen.

Sama juttu oli v.2015 Miss Helsingin Rosanna Kulju joka oli vähä helv ruma tyyppi, se on varmaan maksanut tosta tittelistä tms, näytti enemmän mieheltä kuin naiselta siis phyi phittu..

22

317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViiviandWanker

Viivi on ollu ainoo, jolla on ees luonne. Ainoo missi, jonka vois ottaa tyttöystäväkseen. Siis jos ois mahkuja.

• crux

Entä Satu Tuomisto? Hauska ja järkevän oloinen eikä ulkonäkökään paha ole.

• Ensi vuonna Miss Suomi lienee musta mies drägissä.

• atännä

Toivottavasti :D

• nytpuskatkuntoon

Onkohan niillä ees karvaset pillut, vai hyvät siistityt posliinit.

• Eräkettu

Miten vitussa kaikki nää missit on koulukiusattuja...

Kaikki julkkis mallit myös.

• Uusi miss suomi on kyllä kaunis mutta se jännämiehen nussima miss helsinki ei todellakaan ole. Miss suomi on vähän sellaisen eksoottisen näköinen ja edelliset missit oli kaikki samanlaisia.

• Ikis__M

Johtuu suomalsisten heikosta itsetunnosta että aina jos joku erivärinen vaihtoehto se on pakko valita kun sen "täytyy" olla paras, toki vaikutusta on myös ylen ja muiden tahojen mokutuskiimalla. Euroviisuihinkin valittiin huonoin mahdollinen ihan vain kulttuuritaustan perusteella mutta muualla kun ei oltukaan yltiösuvaitsevaisia niin jäi hännille.

• FrankensteinHimself
    • ätmi-sinkku

Eihän ne koskaan pärjää tuolla maailmalla missi kisoissa poikkeuksena lola mutta suomalaiset ei ole erityisen näyttäviä eikä kauniita

• Shirley oli ehdottomasti kisojen kaunein. Mutta itse en olekaan koskaan välittänyt mistään elovenatytöistä vaan hieman eksoottisemman näköisistä. Rosanna Kulju taas tuo mieleen transun.

• Missikisatturhia

Missit on oikeastaan aina aika rumia... Tai no kropat saattaa olla hyviä, mutta kasvoiltaan tyhjänpäiväisiä, usein rumia. Tällä kertaa voittajalla taas oli ehkä surkein vartalo, lyhyt ja persejalkainen, mutta kasvot ihan nätit. Kaunein oli se puoliksi somppumuija - sekä vartalo että kasvot kauniit - että jos nyt kaikessa suvaitsevaisuudessa pitää aina joku etnomuija valita voittajaksi, niin miksi ei sitten sitä, koska se oikeasti on hyvän näköinen. Kaikki muut tyhjänpäiväisiä sutturoita, joita mahtuu 13 tusinaan.

• missimestari

Kaunis nainen on ja menestyy paremmin, kuin haileet eloveenat.

• kaikysyäsaa

Mitenkähän päin Sihrleyllä on se yksi paikka? Kiinalaisilla se on poikittain ja eurooppalaisilla pitkittäin, mutta kun tämä Shirley on puoliksi kinuski ja puoliksi suomalainen, niin onkohan se hänellä vinossa 45 asteen kulmassa?

• MällitNäytölle

Sitä sopii iki runkkarin siellä miettiä taas sunnuntain kuluksi.

• kaikysyäsaa
        MällitNäytölle kirjoitti:

Sitä sopii iki runkkarin siellä miettiä taas sunnuntain kuluksi.

No sitä minä tässä olen miettinytkin.

• Pano-ohjeet

Sellaista värkkiä pitää panna saksiasennossa, niin se on kireimmillään.

• eimaalipytty

Navettapiika kaikkein kaunein on.

• Naise_mielipide

Sisäinen kauneus on tärkeintä!

• NiinVarmaan

Sanoo nainen joka tarkistaa ensin miehen raha, resurssi ja status tilanteen.

• Eräkettu

Höpö höpö.

• maailman.rumin

Pinnallista ja naista esineellistävää sontaa, ketä kiinnostaa. Huvittaa kuulla niiden puhuvan jostain maailman kärsivien auttamisesta ja muusta jeesustelusta. Sanois vaan suoraan, että rumat ja köyhät kuolkoon pois ja maailma täyttyköön kauniista ja rohkeista, who cares!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe