MTV3 kanavalta löytyy.
Pelaajat kentällä.
Suomi-Kanada seuranta
18
209
Vastaukset
- saas.nähä
1-0 kanadalle toistaiseksi, mun mielestä ihan oikeutettu tilanne, kanada oli parempi..
- Nuuska.Peikko
No nih......nyt sais tulla erän loppuun se maali......Jos ala verkko heilua, niin sitten saa jäädä toinen HuurTeinen Juomatta....PersKules.... ;P
- LammasLammas
hieromasauvalla lutkat sauvoo
- ffewfwefewweff
Toisen erän lopussa oli Suomella loistopaikka tasoittaa, harmi kun ei tullut :(
Jes....kanada otti jäähyn......
- gergregerg
Sukeltamisrangaistus Aholle? En ole tainnut koskaan nähdä että lätkässä olisi tuomittu filmaamisesta?
- grgergREGEG
Ei näytä hyvältä, 5min jäljellä eikä suomi pääse edes laukaisemaan kohti kanadan maalia :p
Voi Perskeles.... :(
- gergregrerg
Olipas sääli ettei maalin maalia saatu aikaiseksi 60 minuutissa :(
nyt masentuneena nukkumaan ja heräämään työviikkoon :(Ja mää Verin TuplaHuurteHiset ihan turhaa.... :(
No saipahan ainakin B-Vitamiiniä..... ;P- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Ja mää Verin TuplaHuurteHiset ihan turhaa.... :(
No saipahan ainakin B-Vitamiiniä..... ;PSurku ett suomalaiset jäkismestarit hävis kullan, mutt voittivat kuitenkin hopean.
Pessimistejä olette....Hienoa se se on hopeatilakin, lopettakaa nurinat!
Hyvää yötä koko kannatusporukalle!
Laittakaa palasokerin pala suuhun niin jää suu makeena..."messingille"! että.silleen kirjoitti:
Surku ett suomalaiset jäkismestarit hävis kullan, mutt voittivat kuitenkin hopean.
Pessimistejä olette....Hienoa se se on hopeatilakin, lopettakaa nurinat!
Hyvää yötä koko kannatusporukalle!
Laittakaa palasokerin pala suuhun niin jää suu makeena..."messingille"!No niinhän ne voitti....mut Hopea on kuitenkin näissä jutuissa HävittyMitalli...ainakin alun pettymyksen ajan... ;P
Päivänjatkoja....Aurinkoista sellasta....Mä Lähren kiusaamaan haukia ja Sotkemaan Fillarilla luontoon.....eli ei kunnolla kalaan Vuan ihan vaan FiilisteleMään... =)- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
No niinhän ne voitti....mut Hopea on kuitenkin näissä jutuissa HävittyMitalli...ainakin alun pettymyksen ajan... ;P
Päivänjatkoja....Aurinkoista sellasta....Mä Lähren kiusaamaan haukia ja Sotkemaan Fillarilla luontoon.....eli ei kunnolla kalaan Vuan ihan vaan FiilisteleMään... =)Toivottavasti sait myös saalista. Minä savustin 1½ kg silakoita ja Faija savusti todella ison kampelan... broidin porukka tuli mökille klo16.30 jälkeen... syötiin ja saunottiin. Broidin perhe toi tullessaan savustettuja luullisia porsaankyljyksiä... sellaisia jotka on vasta savustuksen jälkeen leikattu irti. (luut ainakin vannesahalla sahattava)??
Lähtivät jo vartti sitten... nuorimmainen oli itkuinen, ihan rätti väsynyt. Ei ollut nukkunut päiväuniaan tarhassa, kunnolla. Kävi saunassa ja söi, sitt alkoikin jatkuva kitinä ja itkun tuherrus... ei hän itsekään tiennyt mikä kiukutti. Väsymys, veikkaan.
Saivat loput silakat mukaansa, ne ovat huomenna tai ylihuomenna varmaan jo suolautuneet tasaisesti, nyt oli käytettävä sormisuolaa.. perattuaan lämpöisen silakan. Loput suolasin karkealla merisuolalla lasiseen uunivuokaan ja kelmu päälle. Kampela meni viimeistä murua myöten... sormisuolaten. Olisi sitä enemminkin syönyt... vaan ei ollut saatavana sitä lajia enempää.
Olen parina päivänä siivonnut venerantaa laiturin läheltä, varmaan viime syksynä leikatuista kaisloista, jotka ovat kelluneet vedessä ja rantautuneet nyt sinne.
Meidän veneet ovat naapurin puolella isommassa yhteislaiturissa, siellä kun on syvempi ranta. Minä siivoilin nyt "yhteislaiturimme" ympäristöä siedettäväksi.
Huomenna menen taas takaisin töihin.
Tuliko sitä kalaa?
JK.
Faija toi 2kpl isoja lahnoja äsken mulle näytille, vie ne kuulemma saunan eteen terassille odottamaan perkaajaa!
Patrikin ääni kuuluu pihalta... toi luultavasti kalat tullessaan.
Saunalla on puhtaita pyyhkeitä... äijät menee saunomaan.. arvelen.
Silloin mä haen kalat tuonne kallio rinteeseen ja perkaan ne siellä. Huuhtelen ne mökissä ja kuivailen vähän enempiä vesiä pois ja laitan ne Faijan pakastimeen.
Syökööt ne itse, vaikka uunikalana. että.silleen kirjoitti:
Toivottavasti sait myös saalista. Minä savustin 1½ kg silakoita ja Faija savusti todella ison kampelan... broidin porukka tuli mökille klo16.30 jälkeen... syötiin ja saunottiin. Broidin perhe toi tullessaan savustettuja luullisia porsaankyljyksiä... sellaisia jotka on vasta savustuksen jälkeen leikattu irti. (luut ainakin vannesahalla sahattava)??
Lähtivät jo vartti sitten... nuorimmainen oli itkuinen, ihan rätti väsynyt. Ei ollut nukkunut päiväuniaan tarhassa, kunnolla. Kävi saunassa ja söi, sitt alkoikin jatkuva kitinä ja itkun tuherrus... ei hän itsekään tiennyt mikä kiukutti. Väsymys, veikkaan.
Saivat loput silakat mukaansa, ne ovat huomenna tai ylihuomenna varmaan jo suolautuneet tasaisesti, nyt oli käytettävä sormisuolaa.. perattuaan lämpöisen silakan. Loput suolasin karkealla merisuolalla lasiseen uunivuokaan ja kelmu päälle. Kampela meni viimeistä murua myöten... sormisuolaten. Olisi sitä enemminkin syönyt... vaan ei ollut saatavana sitä lajia enempää.
Olen parina päivänä siivonnut venerantaa laiturin läheltä, varmaan viime syksynä leikatuista kaisloista, jotka ovat kelluneet vedessä ja rantautuneet nyt sinne.
Meidän veneet ovat naapurin puolella isommassa yhteislaiturissa, siellä kun on syvempi ranta. Minä siivoilin nyt "yhteislaiturimme" ympäristöä siedettäväksi.
Huomenna menen taas takaisin töihin.
Tuliko sitä kalaa?
JK.
Faija toi 2kpl isoja lahnoja äsken mulle näytille, vie ne kuulemma saunan eteen terassille odottamaan perkaajaa!
Patrikin ääni kuuluu pihalta... toi luultavasti kalat tullessaan.
Saunalla on puhtaita pyyhkeitä... äijät menee saunomaan.. arvelen.
Silloin mä haen kalat tuonne kallio rinteeseen ja perkaan ne siellä. Huuhtelen ne mökissä ja kuivailen vähän enempiä vesiä pois ja laitan ne Faijan pakastimeen.
Syökööt ne itse, vaikka uunikalana.Ai sä olet ollut nautiskelemassa raikasta ilmaa.. Hyvä juttu.. =)
En ole savustettuja kyljyksiä itse syönyt, mutta kaipa ne samaan tyyliin sahataan, kuin normaalitkin.. Näin ainakin uskoisin.. ;P
Väsymys se varmasti pikkuisella oli, jos kerran oli tiedossa, ettei ole nukkunut kunnolla.. Siihen päälle kun käy saunassa ja syö, niin samat oireet ne aikuisellekin tulee.. Noh, kiukku nyt ei välttämättä tule aikuiselle, jos ei ole sen luoteinen.. Paitsi tietenkin jos joku alkaa provoamaan liikaa..
Aina te vaan saatte syödä kalaa.. ;( Epistä.. ;D.. Ja olkia ja kaikkea muuta kerääntyy rannoille paljon.. On varmaan joka vuotinen homma toi siivous joka paikassa ja varsinkin merellä..
Kyllä sun isäs kelpaa, kun on jokapaikan höylä palvelijana.. Ei se ilman sua taitais pärjätä, kun on tottunut hyvään palveluun.. Tuli vaan mieleen, että oisitko uskaltanut sanoa, että "perkaa itte!"?.. ;D
En minä oikeen kalaan mennyt vaan nauttimaan luonnosta.. ;P
Rantaa kiersin ja muutamassa paikassa heittelin ja vähän väliä jossain kaatuneessa puussa, kivessä tai kalliossa uistin kiinni....olin muutenkin kevyellä varustuksella liikenteessä.. olisi pitänyt olla enemmän uistimia mukana, kun yksi lippa jäi pohjaan, joka olisi toiminut parhaiten, enkä ollut ottanut samanlaisia enempää mukaan.. Heittelin sitten muutamalla muulla uistimella, jotka ei oikein toiminut niissä paikoissa.. Blade Bait Hart:ia yritin testata, kun niitä muutaman ostin, mutta ei ollut sopivaa rantaa, kun se sukeltaa niin nopeasti jos ei kelaa hulluna.. pitäisi olla syvempää tai sitten puhdas kivikkoinen pohja..
Sitten heittelin yhdellä vanhemmalla lipalla, kun ei ollut muita sopivia värejä mukana, niin sillä sai tärppejä, mutta siinä oli niin onneton koukku, ettei saanut kiinnitettyä, kuin 3 kertaa.. silloinkin 2 pääsi irti juuri ennen rantaa, mutta ei nekään ollut kuin jotain 1,5kg paikkeilla.. ja sitten yhden pikku hauen nostin ylös varovasti ja onneksi sekään ei ollut kuin köykäisesti kiinni, niin sai päästettyä sen takaisin kasvamaan ilman vaurioita.. pienellä säikähdyksellä se selvisi.. ;P
Hyttysiä oli parissa hyvässä paikassa niin maan pirusti, ettei niissä paikoissa hommasta tullut mitään.. Edelleen ihmettelen mitä hemmetin virkaa hyttysillä on ja miksi ne perkuleet on aina mun kimpussa.. ;D
Kalliolla oli kyllä mukava syödä eväitä pienessä tuulenvireessä, kun ei hyttyset päässyt ihan niin pahasti kimppuun.. Ja oli mulla muutama henkivartijakin.. Meinaa muutama sudenkorento kierteli ympärillä, kun minä toimin hyttyshoukuttimena, niin ne sai helposti syötävää yllin kyllin.. Mulla oli niiden kanssa hyvä diili.. ;D
Olisi pitänyt olla vain onki mukana, niin olisi ollut leppoisampaa.. ehkä ensi kerralla.. ;P
Öitä ja hyviä unia, jos ei törmäillä enää tänään.. Nuku hyvin.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533