http://acidcow.com/pics/20130903/nerds_and_geeked_out_girls_08.jpg
panisitko
Onko kaunis nainen
27
304
Vastaukset
- vfdlksjfkl
Panisin.
On kaunis nainen (siro ja sopusuhtainen), mutta en panisi. :)
- Luoladonna
Perustele.
( naurua ) - Luoladonna
sönkkö kirjoitti:
Kauneus vai miksi en panisi? :)
Me ollaan tunnettu vasta vähän aikaa, ja mulla on jo nyt tuskanhiki.
:D Luoladonna kirjoitti:
Me ollaan tunnettu vasta vähän aikaa, ja mulla on jo nyt tuskanhiki.
:DNiin, mä saan aina ihmiset hikoilemaan syystä tai toisesta. Kuule, kyllä siihen tottuu, muistaa vaan juoda tarpeeks. :D
- luoladonna
sönkkö kirjoitti:
Niin, mä saan aina ihmiset hikoilemaan syystä tai toisesta. Kuule, kyllä siihen tottuu, muistaa vaan juoda tarpeeks. :D
Mulla on lähes vettynyt olo viikonlopusta. Nyt pitää vähän kontrolloida tilanteita. Äsken söin kuin lauma minipossuja, koska en muistanut vknloppuna syödä.
:D luoladonna kirjoitti:
Mulla on lähes vettynyt olo viikonlopusta. Nyt pitää vähän kontrolloida tilanteita. Äsken söin kuin lauma minipossuja, koska en muistanut vknloppuna syödä.
:DPopsi vähän hirssipuuroa, niin alkaa vettyminen korjaantumaan. Poistaa nestettä ja pitää hyvin nälkää. Syökö minipossut paljon? :S
Röh..- Luoladonna
sönkkö kirjoitti:
Popsi vähän hirssipuuroa, niin alkaa vettyminen korjaantumaan. Poistaa nestettä ja pitää hyvin nälkää. Syökö minipossut paljon? :S
Röh..Kyllä ne syö. Sitten ne syödään.
Elämä on aika perusteellista. Luoladonna kirjoitti:
Kyllä ne syö. Sitten ne syödään.
Elämä on aika perusteellista.Älä sä vaan joudu syödyksi. :P
No elämä on.- Luoladonna
sönkkö kirjoitti:
Älä sä vaan joudu syödyksi. :P
No elämä on.Ei tulis kuuloonkaan. Nyt mä ajattelin mennä kauneusunille ja herätä muutaman vuoden nuorempana.
Hyvää matkaa sullekin. Luoladonna kirjoitti:
Ei tulis kuuloonkaan. Nyt mä ajattelin mennä kauneusunille ja herätä muutaman vuoden nuorempana.
Hyvää matkaa sullekin.Kauniita unia. ZZzzzZZZ :)
Tattista.
Yllättävä kuva.
Normaalinnäköinen ihminen.Käytkö useinkin silmälasiliikkeiden näyteikkunoiden takana väijymässä? Sun olis selkeesti pitänyt ryhtyä optikoksi tai silmälääkäriksi. ;)
sönkkö kirjoitti:
Käytkö useinkin silmälasiliikkeiden näyteikkunoiden takana väijymässä? Sun olis selkeesti pitänyt ryhtyä optikoksi tai silmälääkäriksi. ;)
Joo voin kuvitella ton kuvan missä näkyy muutkin posket optikkoliikkeen ikkunaan xD
Nainen_28v kirjoitti:
Joo voin kuvitella ton kuvan missä näkyy muutkin posket optikkoliikkeen ikkunaan xD
Hahaaa, se oliskin näky. :'D
Ja Atm32 sieraimen kuvat toisella puolella optikkoliikkeen lasissa. ;)sönkkö kirjoitti:
Hahaaa, se oliskin näky. :'D
Ja Atm32 sieraimen kuvat toisella puolella optikkoliikkeen lasissa. ;)XDD
Nainen_28v kirjoitti:
XDD
Kuola vana viimeistelee näyn. ;)
Älä suutu Atm32, ei mitään ilkeetä tällä halua. Terve hetero mies vähän aina naisista haaveilee ja niitä silmäilee. Eli terve olet. :)sönkkö kirjoitti:
Kuola vana viimeistelee näyn. ;)
Älä suutu Atm32, ei mitään ilkeetä tällä halua. Terve hetero mies vähän aina naisista haaveilee ja niitä silmäilee. Eli terve olet. :)Ja terve nainen haaveilee miehistä (tai siitä mille ikinä lämpeneekin). :D
Nainen_28v kirjoitti:
Ja terve nainen haaveilee miehistä (tai siitä mille ikinä lämpeneekin). :D
Tuokin ihan yhtä totta. Samaa mieltä. :)
- m-i-e-s
Löysit kuvan minun hyväksikäyttäjästä, melkein kuin kaksi marjaa. On kaunis nainen, enkä tietenkään pane, minä rakastelen. "Meisseli" on se, mikä saa nautintonsa viimeisenä tai pitkän kaavan mukaan, aivoaalto-orgasmi on se tärkein.
Varmaan venäläinen, kun kirjankin kannessa on kyrillisiä kirjaimia.
- pihtarihuora
ei ne ole kyrillisiä.kuva on jostain syystä peilikuvana,ihan meikäläisten kirjaimia.
- ätminki
Naisetkin nuolisi kuvien naisia
- tavis.tyttöjä
ei ollut kummosia aloittajan 3 nais ehdokasta ylä asteella ja lukioissa tulee paljon saman laisia tyttöjä ei erotu massasta kauniimpia on paljon jopa lukioissa puhumattakaan kadulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760