Olen yli 30v nainen ja minulla on epätasainen ja karheakin iho. Olen kokeillut käyttää Piimax C Biotiini -kapseleita, ne auttavat kyllä iholle mutta ennestäänkin nopeasti kasvavat hiukset kasvavat nyt vähän liiankin nopeasti! Veljelläni myös on epätasainen ja karhea iho, hän käyttää sinkkiä ja se on auttanut hänen ihoonsa, mutta voiko naiset käyttää sinkkiä? Luin netistä, että se auttaa pitämään testosteronitason normaalina, enkä todellakaan halua mitään testosteronia elimistööni liikaa! Mitään voiteita en suostu käyttämään.
Miten saan parempikuntoisen ihon ilman biotiinia?
Nainen_34_82
2
2935
Vastaukset
- veden_juonti
Vedenjuonti parantaa ihoa. Tavallista hanavettä kannattaa juoda 3 litraa päivässä, jolloin iho menee parempaan kuntoon tutkimusten mukaan jo 4 viikossa.
Kivennäisvettä ei kannata juoda, sillä on päinvastainen vaikutus ihoon kuin tavallisella hanavedellä. - Kirahvikasvio
Kokeile biotiinia se auttoi minulle kun kärsin pahanhajuisesta ihosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043