Mietin että ottaisin kesäksi sellaisen projektin, että jakaisin pillua oikein ennätyksellisesti, mutta miten sen parhaiten toteuttaisin juuri teitä yksinäisiä ja saamattomia miehiä ajatellen? Eli paljonko sitä pitää jakaa jotta se on avuksi eikä haitaksi (koska sehän on yksiltä pois jos toiset saa, eli jos jaan yhdelle, muut kärsii eli pitäis tosiaan jakaa KAIKILLE) ja mistä ne yksinäiset miehet löytää? Pitääkö tulla kotoa hakemaan? Vai oonko jo liian vanha ja ruma kurppa joka vaan vie halut ätmeiltä?
Oon kyllä ihan aidolla auttamishalulla liikenteessä nyt. Eli toivottavasti nähdään kesällä.
Jos haluaa auttaa yksinäisiä miehiä pillua jakamal
35
600
Vastaukset
- kaisanoasaa
Kannatetaan.
- 215
Lutkailun kannattaja siis olet. Toivottavasti muistat logiikan, etkä hauku lutkia enää missään tilanteessa.
- kaisanoasaa
215 kirjoitti:
Lutkailun kannattaja siis olet. Toivottavasti muistat logiikan, etkä hauku lutkia enää missään tilanteessa.
No tähtäin on tietysti siinä että mullakin kävisi flaksi.
Minulle ei tarvii antaa kun kerran pillua niin elämäni muuttuu todella paljon paremmaksi.
- 15plus4
Unohda. Ätmit vain juoksisivat peloissaan karkuun siinä vaiheessa kun pitäisi panna...
- PillunOrjat
Lutka ätmeille lutkaa tarjolla ;-D
:)Jaa että ajattelit josko sitä näyttäis ätmeille mitä nautinto on. Jamahdollisesti nauttisit itsekkin.
- kyllä.se.huomataan
Toisin sanoen haluat vain korkata mahdollisimman monta miestä ;)
- ätmikäinen
Tuu antaa mulle itä-suomeen ekaks ;)
- Avustan
Voisin myös lähteä tähän projektiin mukaan. Olen IRL mukava, ystävällinen, ymmärtäväinen ja empaattinen nainen, ulkonäkö 7 . Miten homma hoidetaan?
- Samoin
Tehdään kikkelikelkka.
Ei vaineskaan. Ihan oikeasti olisi kiva jeesata, mutta miten asia pisteytettäisiin, niille, jotka eivät ole saaneet ikinä, saavat ensiksi?
Minnekään en matkusta, ja valita ei saa. Koska naisetkaan eivät saa ;) - auto.käy.jo
Samoin kirjoitti:
Tehdään kikkelikelkka.
Ei vaineskaan. Ihan oikeasti olisi kiva jeesata, mutta miten asia pisteytettäisiin, niille, jotka eivät ole saaneet ikinä, saavat ensiksi?
Minnekään en matkusta, ja valita ei saa. Koska naisetkaan eivät saa ;)"Minnekään en matkusta"
No mistä sitten voi tulla hakemaan?
t: viimevuosikymmenelläkerransain-atm - Samoin
auto.käy.jo kirjoitti:
"Minnekään en matkusta"
No mistä sitten voi tulla hakemaan?
t: viimevuosikymmenelläkerransain-atmLaittaa tähän mailiosoitteensa.
Ja todisteen siitä, ettei ole ExPulla.
VoiVeljet&Siskot...... ;D
- kiitosjoetukäteen
Pistäkää auttamishalukkaat naiset aina johonkin vaatteenne kulmaan kesäksi lappu, pinssi tms. jossa on kirjainyhdistelmä AYATMPI. Tämä on tietenkin lyhenne sanoista Annan Yksinäisille Alemman Tason Miehille Pillua Ilmaiseksi.
Näin me tiedämme tulla teitä olkapäähän koputtamaan ja panemaan lähtemistä pyytämään.- TämäHyvä
Ätmeillä voisi olla samanlainen: AnnaYksinäiselleAlemmanTasonMiehellePinppiäIlmaiseksi.
- kehitysidea
Joku atm-nörtti voisi koodata Androidille ja iOS:lle jonkun Tinder-tyyppisen sovelluksen. Käyttäjiksi pääsis vaan atm:t ja heille pillua valmiita antamaan olevat naiset. Sovelluksesta näkis muiden käyttäjien sijainnin. Atm:n kohdalla myös sen kuinka monta kertaa on päässyt panemaan ja naisten kohdalla painoindeksin.
- 1820
Naiset tuskin käyttäisivät tunnistetta, sillä ytmit hyväksikäyttäisivät tilannetta, ja ätmit eivät ottaisi kontaktia kuitenkaan?
Käyttäisivätkö ätmit, tuskin haluaisivat tulla tunnistetuiksi myöskään? - Bi-nainen
kehitysidea kirjoitti:
Joku atm-nörtti voisi koodata Androidille ja iOS:lle jonkun Tinder-tyyppisen sovelluksen. Käyttäjiksi pääsis vaan atm:t ja heille pillua valmiita antamaan olevat naiset. Sovelluksesta näkis muiden käyttäjien sijainnin. Atm:n kohdalla myös sen kuinka monta kertaa on päässyt panemaan ja naisten kohdalla painoindeksin.
Erinomainen idea. Mutta heti rupeavat ronkeleiksi! Ätmi kun on tunnetusti panohierarkian alaosassa, niin eihän sillä ole mitään oikeutta minkään valitsemiseen vaan se pitää ottaa minkä saa, eikös näin? ;) Eli ei mitään pano- tai painoindeksejä saati ulkonäkövalkkausta, vaan rehellistä nussimista! Sitä pilluahan oltiin vailla, ainakin puheiden perusteella, eikä prinsessaa!!!
- jokutasopitäisolla
Bi-nainen kirjoitti:
Erinomainen idea. Mutta heti rupeavat ronkeleiksi! Ätmi kun on tunnetusti panohierarkian alaosassa, niin eihän sillä ole mitään oikeutta minkään valitsemiseen vaan se pitää ottaa minkä saa, eikös näin? ;) Eli ei mitään pano- tai painoindeksejä saati ulkonäkövalkkausta, vaan rehellistä nussimista! Sitä pilluahan oltiin vailla, ainakin puheiden perusteella, eikä prinsessaa!!!
Mutta mitäs jos ei oikein ylipainoisen naisen kanssa seiso?
- tosiätmin.analyysi
Etsi kaupungilta, puistoista, rannoilta ym. yksinäisiä miehiä, jotka selvästi eivät hakeudu kenenkään seuraan - bonusta vielä jos ei räplää puhelinta tms. joka voisi viitata sosiaalisiin suhteisiin. Vältä itsevarman näköisiä ytm-tapauksia, jotka ovat yksin koska bongaavat parasta naista.
Mentyäsi miehen juttusille tarkkaile hänen reaktioitaan: epävarmasti mumiseva ja änkyttävä mies, joka pälyilee ympärilleen (ei kai vain kukaan huomaa, mitähän muut ajattelevat?) on luultavammin ikisinkku-neitsyt-ätmi. HC-tapaus / kiltti kunnon mies ei myöskään uskalla viedä tilannetta kohti lähempää tutustumista, fyysisestä kontaktista puhumattakaan; tosin sosiaalisen taidon puutteen ja huonon harkintakyvyn vuoksi kokematon mies saattaa myös möläyttää jotain liiankin suoraviivaiselta tuntuvaa.
Lisäksi kannattaa muistaa, että kokematon kiltti asiallinen mies saattaa ainakin alkuun kieltäytyä seksitarjouksesta, vaikka oikeasti haluaisikin, koska häntä voi arveluttaa teon moraalisuus, neitsyyden lähdön tuoma elämänmuutos, naisen kierot taka-ajatukset tai huijaus tai muuten vain epäusko siihen että joku muka huolisi hänet.
Tiivistelmä: normaalin oloinen mies, joka reagoi järkevästi ja pokaa sinut heti tilaisuuden tajuttuaan EI kuulu kohderyhmääsi, sillä hän osaa varmasti hankkia panonsa ja suhteensa muutenkin.- Bi-nainen
JOs meen vaan ja kysyn näiltä ujon näköisiltä. "Ootko ätmi? Mennäänks paneen?"
Helvetin hyvä idea mutta haastava toteuttaa :D
- nmmmmmmmmmmmm
Vittu miten typerä trolli! Joku kuvittelee selvästikin olevansa vitsikäs.
Oon täysin eri mieltä. Samalla tavalla voi tehdä hyvää omalla kropalla kuin millä tahansa muullakin tavalla. Samapa se on jos suhteessa haluaa piristää toista jollakin mielihyvää tuottavalla jutulla niin sama idea tässä. Eipä sillä että olisin harrastanut ätmien vamppaamista. Pitäisi ensin tunnistaa edes sellainen.
- gfhgjdh
Nainen_28v kirjoitti:
Oon täysin eri mieltä. Samalla tavalla voi tehdä hyvää omalla kropalla kuin millä tahansa muullakin tavalla. Samapa se on jos suhteessa haluaa piristää toista jollakin mielihyvää tuottavalla jutulla niin sama idea tässä. Eipä sillä että olisin harrastanut ätmien vamppaamista. Pitäisi ensin tunnistaa edes sellainen.
Tunnistusohjeet yllä, ks. tosiätmin.analyysi. Ihailen positiivista asennettasi ap:n ideaa kohtaan.
gfhgjdh kirjoitti:
Tunnistusohjeet yllä, ks. tosiätmin.analyysi. Ihailen positiivista asennettasi ap:n ideaa kohtaan.
Mä luulen että se ätmi vaan juoksisi mua karkuun, kun menisin heittämään huulta ja hipaisisin paljon puhuvasti. Kyllä avoin vamppaus saa ei-ätmin ujomman miehenkin punastelemaan.
- eipilluaätmeille
Suominaisilta ei löydy myötätuntoa niin paljoa suomalaista miestä kohtaan että tällaisen hyväntekeväisyyskampanjan oikeasti toteuttaisi. Eri asia olisi mikäli pillua pitäisi jakaa puutteessa oleville turvapaikanhakijoille ja pakolaisille. Johan olisi feministejä, vihreitä kasvinsyöjänaisia ynnä muita suvaitsevaisia jonoksi asti paikallisen vokin edessä valmiina hommiin.
- miehenlogiikkaa
Jos oikein katkerasti huudan täällä, saanko naiset juoksemaan vielä kauemmaksi? Huudan oikein lujaa "huoralutkakurppaperkele!" Sit oon todistanut, että paskoja ovat eikä suomimiehistä yhtään välitä!!!!
miehenlogiikkaa kirjoitti:
Jos oikein katkerasti huudan täällä, saanko naiset juoksemaan vielä kauemmaksi? Huudan oikein lujaa "huoralutkakurppaperkele!" Sit oon todistanut, että paskoja ovat eikä suomimiehistä yhtään välitä!!!!
Sitten olet tosiaan todistanut sen aukottomasti.
- ryppis
No ei nyt oikeasti voi olla mistään tunnistamisongelmasta kiinni tämä projekti. Kyllähän nainen näkee helposti sen saako mies vai ei. Vähän juttelua ja toisella epävarmat reaktiot -> match.
- MinäTäälläHeip
En minä ainakaan tunnista!
Jotakuta voin luulla, ja sitten seuraa vaimo ja lapset perässä.
ja päinvastoin. MinäTäälläHeip kirjoitti:
En minä ainakaan tunnista!
Jotakuta voin luulla, ja sitten seuraa vaimo ja lapset perässä.
ja päinvastoin.Niinpä!!! Ite joskus miettiny et toi mies on varmaan aivan onneton naisten kaa ja sit onkin joku kunnon pukki. XD sit taas joku hyvännäköinen kundi saattaa olla aivan surkee naisten kanssa ja saa ihmettelee et miks hemmetissä kun ei ihmisessä oo mitään vikaa ulkoisesti / luonteessa. Ainakaan mun silmissä.
- sairasta.suatana
Sairasta touhua suatana.
- PriimaaSenOllaPitää
Huomautan sivusta, että joillekin ätmeille kelpaa vain korkeasti koulutettu laatupillu yhdistyneenä sävyisään luonteeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359